• objednavka bola stornovana bez vysvetlenia
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem. Po urgenci proč ještě zboží nedorazilo mi došla zpráva po týdnu, že je vyprodáno...

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Vzhledem k tomu, že jste objednal zboží u kterého bylo uvedeno už v době vaší objednávky, že na skladě je 0 kusů, tak se nemůžete divit, když něco není skladem tak vám to nemůžeme poslat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nízká cena je výhoda, ale nedostanete český návod,tak je na každým jak to bude řešit.
    • Český návod nedostanete k ovladači, tak že nevíte co a jak funguje.

    Každý musí uvážit jestli nízká cena je dostatečná na to, že nebude s tímto ovladačem umět zacházet. Český návod je určitě důležitý. Nejhorší je na tom, že u prodávaného zboží nenapíšou, že český návod není přiložen. Proto si myslím že nesplnili informovanost o tomto produktu a měli by vrátit všechny náklady které jsem měl s nákupem tohoto ovladače. Cena: 381,90kč + 99kč poštovné jejich + 39kč poštovné vrácení = 420kč celkem. Jsem zvědav jak se k tomu postaví.

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Ovladač je náhradní díl k přístroji, nikoliv samostatný výrobek. Používá se dle návodu k přístroji. Pokud jste přístroj zakoupil někde v bazaru bez ovladače a návodu tak máte bohužel smůlu a musíte si návod najít na internetu.
    Je to podobné jako když si koupíte nové brzdové destičky k autu, je to náhradní díl a nedostanete návod jak je používat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikujete telefonicky a keďže som tovar dňa 21.2.2014 vrátila, čakala som výmenu ovládača za správny druh.

    Nekupovať cez internet, ale len v kamenných obchodoch.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali neurčitý mail, že zboží není dostupné. Budou informovat. Žádné řešení.

    Nejspíš by vše fungovalo, kdyby zboží měli. Takhle je to na úrovni "NEMÁME, budeme informovat".

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bez upozornění jsem dostala pravděpodobně již použité zboží, byl otevřený a velmi poškozený obal

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Hodnocení je anonymní, nevím o kterou konkrétní zakázku se jedná, ale v e-mailu o vyřízení a zaslání objednávky je hned nahoře uvedena tato věta:
    Vážený zákazníku,
    Vaše objednávka číslo xxxxxx byla vyexpedována z našeho skladu a předána přepravci.
    Pokud by byl obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte.
    Bude-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, postupujte dle tohoto návodu:
    http://www.fajnelektro.cz/poskozeni-pri-doprave-a5302
    Ani jedno z toho recenzent neudělal, za poslední dva měsíce máme pouze jednu reklamaci na poškození zboží a ta je vyřízena okamžitým zasláním nového kusu.
    Proč nás tedy tento člověk nedoporučuje, když chyba je na jeho straně?

    Václav Koudele - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné výhody nenabízí
    • nezájem o zákazníka

    neseriozní internetový obchod

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Na to se těžko reaguje, hodnocení je anonymní, takže nevíme co zákazníka rozčílilo.
    Proto bych zde chtěl požádat další recenzenty aby své případné výtky upřesnili, pomůže to nám i dalším zákazníkům.
    Co se týká nenabízených výhod, dodáváme většinou náhradní díly (dálkové ovladače). Tam není mnoho prostoru pro různé slevy, dopravy zdarma apod.
    Držíme skladem zboží i třeba na 10 let staré přístroje a nikdy nevíme co se zákazníkům rozbije, tyto skladové zásoby nás něco stojí , takže slevy nabízíme opravdu jenom vyjímečně.
    Nenazval bych to nezájmem o zákazníka, prostě si z ekonomických důvodů nemůžeme slevy, dopravu zdarma a jiné "výhody" dovolit.

    Václav Koudele
    jednatel Fajn Elektro s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednával jsem něco jiného než přišlo v tomto hodnopcení, ale zhodnotil jsem to podle své objednávky.
    Zboží bylo napsáno skladem, ale po několika dnech objednávka zrušena. Tudíž obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu nedokázali poslat podací číslo. Zásilka dodnes nedorazila, přesto, že jsem na čerpadlo stále čekala.

    Bohužel pošta zásilku opravdu nemá, naposledy ji eviduje na depu v Plzni, poté o ní nemá žádný záznam, zřejmě se zásilka ztratila.
    Bohužel další kus nemáme na skladě, takže Vám ho nemůžeme poslat.
    Zkuste objednat jinde, jestli se zásilka najde, budeme Vás informovat a pokud byste již neměla čerpadlo od jináho prodejce, zašleme Vám ho znovu.

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Myslím, že vše je v našem e-mailu zákaznici, který citovala výše.
    Tento e-mail jsme jí poslali ihned poté co u nás reklamovala nedoručení zásilky.
    Zboží už není na skladě (byl to poslední kus) a tak jsme nemohli udělat nic jiného než čekat zda se ztracená zásilka najde, bohužel se dodnes nenašla.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poplatek při osobním vyzvednutí

    Vzhledem k poplatku při osobním vyzvednutí nelze zboží získat za cenu, která je uváděna - tj. klamání zákazníka.

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Poplatek při osobním vyzvednutí zboží v pobočkách Uloženka.cz je přímo uvedený v objednávce, tj. již při objednání jste věděl, že ho budete platit a v objednávce jste sám tuto položku zaškrtl.. Tj, nebyl jste nijak oklamán, zdálo-li se Vám 49 Kč za doručení z Plzně do Prahy mnoho, mohl jste si zboží objednat jinde, kde by Vám ho doručili levněji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nabídka obchodu zněla : poslední kus originálního (zdůrazňuji originálního ) ovladače Gogen. Proto jsem se rozhodl pro obchod Fajn Elektro v Horní Bříze. Byla to obrovská chyba !
    • Obchod klame a podvádí zákazníky. Aniž bych dal souhlas ke změně typu, po rozbalení zásilky jsem byl doslova zděšen - místo ovladače Gogen jsem obdržel šmejd Mascom. Připsat do faktury originál GOGEN = MASCOM je provokace = naprostá blbost. To učinil technický diletant, který vůbec ničemu nerozumí. K snažšímu pochopení : objednáte auto zn. Jaguár, Chevrolet nebo Porsche. Obchod dodá Trabanta( v ceně Porsche ) se zdůvodněním, že je to také auto.

    Rozhodně obchod nedoporučuji. MASCOM je ovladač pro televize Mascom. GOGEN je ovladačem set top boxu Gogen. Mascom bych nikdy už nekoupil - nedávno jsem ho vyhodil pro funkční nepoužitelnost.Ověřil jsem nový Mascom...vykazoval stejné funkční vady... proto nový Mascom skončil v kontejneru na elektroodpad. Přišel jsem o 612 Kč a ovladač stále nemám. Šmejd MASCOM není, zdůrazňuji nikdy nebude, recipročním ekvivalentem za originální Gogen !!! Proč to nechápete ?

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Byl Vám dodaný ovladač pro set top box nikoliv pro televizi jak píšete.
    Ovladač je naprosto shodný s ovladačem pro Gogen a to jak vzhledově tak i funkčně, takže Vaše přirovnání Jaguára k Trabantu nesedí.
    Set top boxy Gogen, Hyundai a Mascom jsou vyráběny v té samé čínské fabrice a silně pochybuji, že by číňani na kvalitnější kusy dávali značku Gogen a na horší Mascom. Proto také nedržíme skladem stejné ovladače s třemi rozdílnými popisky, když jsou jinak zcela identické (mají i stejné objednací číslo u výrobce)

    Nevidím také důvod, proč jste ovladač zahodil, mohl jste ho poslat zpět a byli bychom Vám vrátili peníze.

    Václav Koudele - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá doba doručení - 4 dny od přijetí objednácky po odeslání je pro mě neúměrně dlouhá doba. Navíc zakoupený ovladač na televizi nefunguje (ačkoliv by podle typu měl)a byl doručen bez krabičky jen v igelitovém sáčku.

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    S odpovědí jsem čekal až se nám vrátí zboží.
    Takže postupně:

    Dlouhá doba doručení:
    Pan Mikoška opomněl napsat, že z těch 4 dnů byly dva sobota a neděle a že poté vyzvedl zásilku v Uložence až poslední možný den, Uloženka mu musela zaslat upomínku k vyzvednutí.

    Zakoupený ovladač na televizi nefunguje:
    Po vrácení byl ovladač přezkoušený technikem a je zcela bez závad.

    Byl doručený bez krabičky, jen v igelitovém sáčku:
    To naopak považujeme při osobním odběru v Uložence za přednost, zákazník okamžitě vidí zda dostal to co si objednal.
    Takže recenze pana Mgr. Mikošky mně připomíná české přísloví "Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde"

    Jan Vorel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zlá komunikácia a personám klame a závadza
    • tovar vôbec neposlali

    vyhnúť sa im a kupovať v iných serioznych firmách

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Zboží bylo objednáno 21.5.2013. Vyexpedováno bylo 23.5.2013
    Zásilka se nám vrátila ze Slovenska zpět nevyzvednutá. Když jsme o tom informovali zákazníka, tvrdil, že nic nedostal a požadoval opětovně zaslání zdarma. Z informace na webu slovenské pošty je zřejmé, že byl dvakrát upozorňovaný na nutnost vyzvednutí.
    Z tohoto důvodu jsme zboží podruhé neposlali, doprava na Slovensko není levná a na rozdíl od České pošty si Slovenská pošta účtuje i zpětnou dopravu nevyzvednutých zásilek.

    Jan Vorel, Fajn Elektro s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalý,12 dní od objednávky dodáno na poštu k odeslání

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Ano, zákazník má pravdu, toto jsme nezvládli.
    Zboží si objednal 11.6. a my jsme od 14. do 20.6. měli z technických důvodů zavřeno, neexpedovali jsme žádné zboží.
    Ovšem od 11. do 13. bylo dost času na odeslání, nevím proč to kolegové neudělali.
    Jménem firmy se omlouvám.
    Václav Koudele - jednatel

  • Recenze byla smazána na žádost zákazníka, který si spletl hodnotící obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod lže ohledně skladových zásob.
    • Obchod objednaný ovladač hlásil skladem ve velkém množství a po mé objednávce a někloka dnech kdy zjistili že ho nejsou schopni dodat teprve u ovladače napsali, že není skladem.
    • Na zrušení objednávky ze strany obchodu jsem reagoval dotazem na jiný ovladač, na který se nikdo neobtěžoval odpovědět.

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Většinou se snažím vyhnout konfrontačnímu tónu, ale pokud zákazník píše, že obchod lže, musím napsat že zákazník lže ve své recenzi.
    V e-shopu nebyl ovladač uvedený "ve velkém množství"(pokud tedy zákazník nepovažuje 1 kus za velké množství). Tento jeden kus se bohužel prodal, máme i kamennou prodejnu a slovenský e-shop.
    Zákazníkovi jsme napsali, že tento dálkový ovladač již nelze dodat, nevyrábí se a ani výrobce nenabízí žádnou náhradu.
    Na to reagoval dotazy na několik ovladačů, které mu vzhledem připomínali ten původní, byly však určeny pro jiné přístroje.
    Mám za to, že pokud jsme mu napsali, že ovladač nelze dodat a výrobce nedodává žádnou náhradu, je to dostatečná informace a proto jsme opravdu na jeho další e-maily neodpověděli.

    Jan Vorel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ziadne
    • ojebava v dodavke tovaru,zaplatim si dobierku na postu a oni to poslu do neakej zberne.

    neobjednavat

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Není technicky možné, abychom poslali zboží jinou dopravou než si zákazník objednal. Vše probíhá automaticky na základě objednávky z e-shopu, snažil jsem se dopátrat o kterého zákazníka se jednalo, hodnocení je anonymní. Vytipoval jsem si proto několik slovenských zákazníků a ověřoval dodání telefonicky popřípadě e- mailem.
    Podařilo se mně dopátrat o kterou objednávku se jednalo. Potvrdilo se, že v objednávce bylo požadováno doručení na pobočku HeurekaPoint v Bratislavě nikoliv poštou.
    Viz scan objednávky:
    http://www.fajnelektro.cz/601989.jpg
    Pokud tady tedy někdo něco "ojebává" není to naše firma ale paní která napsala tuto negativní recenzi.

    Václav Koudele - jednatel Fajn Elektro s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Cena
    • Komunikace ze strany prodejce
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dálkový ovladač nebyl funkční,tak že jsem do původního dal pouze tlačítka .
    V obchodě bych již nic nekoupil!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nefunguje dle popisu a dálkový ovladač neumí nic z nabízených funkcí.
    Nahrávání,korekce zvuku a podobně!!!!
    Psal jsem sms a volal jsem na uvedené čísla a bez reakce!!!
    Měla to být náhrada za original což není!!!!

    Reakce obchodu Fajn Elektro

    Odpověď bude pouze obecná, protože hodnocení je anonymní a nevím tedy o jaký konkrétní ovladač se jedná.
    Žádnou takovou reklamaci dálkového ovladače v posledních 3 týdnech neevidujeme.
    Zákazník samozřejmě svá práva daná občanským zákoníkem, ale má i povinnost uplatňovat je v souladu s tímto zákonem a také v souladu s obchodními podmínkami, které při nákupu odsouhlasil.
    V našich obchodních podmínkách není ani slovo o tom, že se reklamace uplatňuje zasláním SMS na číslo GSM telefonní ústředny. Tato ústředna žádné SMS zprávy nepřijímá.
    Pokud byste byl postupoval standardním způsobem, mohl být Váš problém řešen a s velkou pravděpodobností už i vyřešen.

    Václav Koudele - jednatel