Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • nedoručena zasilka

    Reakce obchodu Fajné Fuski

    Dobrý den,
    již jsme Vás kontaktovali telefonicky a řešíme. Chyba se stala na straně České pošty, my balíček odeslali v den objednání.
    Odesíláme nový bylíček a podáváme reklamaci České poště.
    Příště nás prosím ihned kontaktujte, abychom byli schopni vyřešit rychleji.
    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostal jsem správný počet kusů , který jsem objednal .
    Objednal 30ks černých , dostal správně 30ks.
    Objednal 10ks bílých , dostal 9ks = zaplacených 10ks.

    Reakce obchodu Fajné Fuski

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, udělali jsme chybu, v jednom balení (baleno po 5ks) jeden kus chyběl.
    Obratem Vám odesíláme 5ks (jako omluvu za další cestu do Balíkovny).
    Měl jste nás ihned kontaktovat, dozvídáme se až z recenze.

    Ještě jednou se moc omlouváme, podobné chyby se nám nestávají. Našich zákazníků si velice vážíme.

    S pozdravem

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.