• Nedoporučuje obchod

    po zaplacení byla obchodem objednávka zrušená

    Reakce obchodu Fairnature.cz

    Dobrý den,
    bohužel v čase Vašeho nákupu již nebyl produkt na našem skladu, tedy jsme Vám jej nemohli dodat. Distributor do ČR již tento produkt také nemá skladem. Je nám to velmi líto.
    Vyjádření jsme zadali do poznámky k důvodu storna Vaší objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • hezký výběr přírodních věcí
    • ceny
    • slibují co nedovedou dodržet

    Slibotechny.. Na eshopu inzeruji skladem veci, ktere skladem nejsou. Muze se stat, holt si nakoupim jinde, kde snad nebude inventurni rozdil.. Co mi ale vadi, tak nevraceni castky za nedodanou polozku zpet. Udajne předávají externi firme (coz chapu) a trva to az deset dni (budiž). Cekam ale uz jedenacty den a nikde zadny doklad o vratce ani penize, musim se upominat.. Nejedna se o zadnou velkou castku, ale eshop se tak jevi jako neduveryhodny.. Mozna mi chteji vratit svou necinnosti to, ze mi zapadl do spamu mail o absenci zbozi a neodpovedela jsem jim na nej (za coz jsem se omluvila)? Nevim..

    Reakce obchodu Fairnature.cz

    Dobrý den,
    je nám to líto, že to takto vnímáte - několikrát jsme spolu komunikovali. Celou věc jsme vyřešily a opravdu nebylo naším záměrem Vás nikterak poškodit.
    Bohužel se může stát, že u zboží máme inventurní rozdíl, samozřejmě se snažíme, aby se to nestávalo, nicméně zboží je vystavené i v kamenných provozovnách a občas dojde ke ztrátě či inventurním záměnám.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Opalovací dětský krém, který jsem na e-shopu zakoupila (v dubnu) má expiraci koncem července. Po 2 emailech, kde jsem se dotazovala, kde byla zmínka o expiraci u produktu napsána, semnou nikdo nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel velmi zpatna zkusenost - obchod nedoporucuji. Dorucene objednane zbozi (kosmetika)doslo prosle, jeden z vyrobku dokonce pul roku! Na zadost o zruseni objednavky byla sice reakce rychla, a zbozi bylo rychle vraceno, nicmene stale po 14dnech nemam vracene zpet penize. Na email. komunikaci obchod nereaguje, telefon nedostupny.

    Reakce obchodu Fairnature.cz

    Se zákazníkem bylo vše k jeho spokojenosti vyřízeno, bylo slíbeno stáhnutí recenze, což se bohužel nestalo. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání

    Přišlo mi jine zboží než jsem objednala i přes urgence obchodu mejlem, žádná reakce ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • prodává produkty, které nejsou skladem, takže se objednávka prodlouží na 3 týdny – bez omluvy, informuje pouze o tom, že produkty nejsou na skladě, pak už ticho po pěšině
    • následně zašle výměnou jiné produkty než ty, které si zákazník objedná

    Naprosto neuvěřitelné. Toto se dělo v kovbojských devadesátých letech. Obchod zašle jiný produkt než ten, který si zákazník objedná. Jiná značka, konvenční produkt namísto objednaného bio produktu – jedná se o esenciální olej, kde je to velice důležitý rozdíl! A to proto, protože objednaný produkt nemá na skladě. Ale zákazníkovi to neoznámí, neomluví se, jen mu místo toho pošle objednáku o tři týdny později a ještě s jinými produkty, které vybere někdo z firmy jako náhradu! Nemůžu tomu uvěřit! S takto obrovskou profesionalitou jsem se nesetkala, ani nepamatuji.

    Reakce obchodu Fairnature.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Jedna položka, kterou jste si objednala byla k dispozici do týdne. Došlo ke zdržení a objednávku jsme odesílali po devíti dnech. Zítra Vás budeme kontaktovat, abychom se domluvili na kompenzaci za éterické oleje, aby jste byla spokojena. Zřejmě došlo k záměně produktů, za což se moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, zásilku neodeslal, už jsem se smířil s tím, že ji nikdy neuvidím

    Reakce obchodu Fairnature.cz

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že jste s námi nespokojen. Myslím, že jsme spolu i telefonicky hovořili.
    Nicméně na naší obranu, jsme Vám zaslali 17.3. informaci v tomto znění:
    17.3.2021 19:01 Dobrý den, bohužel argiletz 3kg zelený jíl již není na našem skladě, ani skladě dodavatele do ČR. Vypadá to, že se již v tomto balení nebude dovážet. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. S pozdravem Hana Valentová www.fairnature.cz