Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dorazilo mi vracene zbozi od jineho zakaznika, buhvi jestli nebylo i nosene. Cedulka byla odstrizena a byla nasita jina z jineho produktu, ktera neodpovidala. U zbozi znacky Guess bych cekala jinou kvalitu prodeje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S obchodem nemám dobre zkušenosti, nebo spíše s posledním nákupem, který doposud nemám . Žádné, informace žádná zpětná vazba na moje e-maily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to 8 dní co jsem zaplatila objednávku a žádný email prostě nic, před 3 dny jsem volala na zákaznickou linku, milá slečna mi řekla, dnes maximálně zítra budou odesílat. Od včera se na zákaznickou linku nemůžu dovolat. Tak nevím kdy dorazí. To že zahraničí mi přijde zásilka dříve, než z Prahy do Prahy.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Již podruhé zrušena objednávka

    Reakce obchodu FADE

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že Vaše objednávka neproběhla dle vašich představ.
    Velice nás to mrzí, ale před pár dny jsme zaregistrovali technické problémy na centrálním skladu, odkud měla být vaše objednávka odeslána.
    Budeme Vás telefonicky kontaktovat a celou nepřijemnou situaci se budeme snažit vyřešit.

    S pozdravem,
    tým FADE

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé doručení.
    • Zboží jsem vracela. Doposud žàdná komunikace.

    Reakce obchodu FADE

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi!
    Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou č. 1, a proto nás velice mrzí, že obchod neproběhl dle Vašich představ.
    Prosím kontaktujte nás a problém co nejdříve vyřešíme.

    Děkuji
    S pozdravem,
    tým FADE

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Takový drek za 600 už nikdy nekoupím!!!!

    Reakce obchodu FADE

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že Váš nákup na FADE.cz nedopadl dle Vašich představ :(.
    Pokoušela jsem se Vám dovolat, abychom možný problém vyřešili a našli spolu řešení celé situace.
    Bohužel mi byl hovor z Vaší strany po 10 sekundách vytípnut.
    Kdykoliv se na náš obraťte telefonicky, popř. emailem.

    S pozdravem,
    tým FADE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání
    • Ceny
    • Objednány 2 produkty, 1 z toho doručili jiné

    Bylo mi doručené jiné zboží, než co jsem si objednal. Moc se to od originálního objednaného pruduktu nelišilo, ale přece jen je to iiné, než co mají na obrázku na eshopu. K tomu produktu byl jen jediný obrázek a cena byla nízká, tak jsem si říkal, že něco nemusí být v pořádku. A mé obavy se naplnily. Eshop nedoporučuji.

    Reakce obchodu FADE

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi!
    Mrzí nás Vaše zkušenost s nákupem.
    Koukala jsem na objednávku ohledně 2x 3 packu boxerek.
    Vše by mělo být v pořádku. Prosím ozvěte se nám a rádi se s Vámi na celý problém podíváme.

    S pozdravem,
    tým FADE

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bunda byla bohužel jiná než na obrázku, v popisu chyběla informace o celoplošném potisku. Dle fotky byla bunda bílá, v reálu mi přišla s výrazným potiskem, navíc svítícím ve tmě! Musela jsem zbytečně ztrácet čas balením, vyplňováním formuláře a cestou na poštu, abych bundu poslala zpět. Vůbec se neomluvili. Na mé vyžádání vrátili peníze zpět.

    Reakce obchodu FADE

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Mrzí nás Vaše nemilá zkušenost s naším eshopem. Bohužel byl přidán špatný popisek, kdy nebylo zřetelně napsáno, že má bunda opravdu celoplošný potisk. Za toto nedorozumnění jsme se omluvili a peníze ihned po přijetí zboží zaslali zpět na Váš účet i s částkou za poštovné. Ještě jednou se omlouváme za nedorozumnění. Na eshopu byl popisek ihned opraven.

    S pozdravem,
    tým FADE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi sděleno, že šaty, které jsem si objednala, již nejsou v nabídce, že šlo o technickou chybu a již byly prodané, objednávka obchodem stornována, nicméně se šaty objevily znovu v nabídce, tudíž jsem objednala podruhé a objednávka mi byla opět stornována, paní po telefonu se omlouvala, že jako kompenzaci dostanu 10% slevu, ale dodnes se tak nestalo

    Reakce obchodu FADE

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Mrzí nás Vaše nemilá zkušenost s naším eshopem.
    Opravdu se technickou chybou stalo, že se prodaly šaty, které již skladem nebyly. Bylo nahlášeno a smazáno. Bohužel i tato technická úprava chvíli trvala a propsání opravdu trvalo. Bohužel šaty jste si opakovaně objednala i po telefonickém vydorozumnění o jejich stavu, a proto muselo být i podruhé stornováno.
    Omlouváme se za nedorozumnění a děkujeme za Vaše pochopení.

    S pozdravem,
    tým FADE

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Čekala jsem na zboží 7dní a to jsem 2x volala… Na značkový obchod, špatná reklama!

    Reakce obchodu FADE

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi!
    Díky vysokému objemu objednávek s eopravdu objednávky v těchto dnech opozdili.
    Za čekání se samozřejmě velice omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    tým FADE

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé odeslání
    • Klamání zákazníka informací o vrácení versus rozdílné informace v obchodních podmínkách

    Při objednávání zboží, je u každého ks, včetně spodního prádla uvedeno, že je možné vrátit do 14 dnů. Poměrně velkým písmem. V obchodních podmínkách, pokud je pak čtete… Se dozvíte že spodní prádlo, nelze vracet. Upřímě si nejsem jista jakým způsobem toto řeší občanský zákoník. Nicméně pokud mi prádlo předají ve 12 hod., a ve 12:20 volám, že spodní prádlo nemusím ani zkoušet (podprsenka) protože vidím, že je malá, a bodýčko které jsem si objednala, na fotce nevypadá tak jako co mi přišlo (na fotce nebylo videt ze ma body tolik sifonovych volanu a vlnek), je mi řečeno že to prostě vrátit nejde… Poměrně náročný přemlouváním jsem obhájila alespoň ty podprsenky. Tedy podprsenky jsem vrátila, ale peníze zatím nepřišli… Je to 5 dní od vrácení Části objednávky, tak uvidíme, jestli tedy opravdu peníze vrátí… obchod už bohužel nevyužiji…

    Reakce obchodu FADE

    Dobrý den paní Katko,

    bohužel dle pravidel eshopu opravdu nelze vrátit spodní prádlo ani plavky. Co se týká body, tak toto zboží je evidované ve spodním prádle. Ano, to že není možné vrátit spodní prádlo ani plavky je zřetelně napsané v našich podmínkách na eshopu i na vratkovém formuláři, který se vyplňuje při vrácení zboží. Vracet se toto zboží nedá z hygienických důvodů. Každý kus spodního prádla či plavek je original zalaben a pokud ho někdo vrátí tak se pro nás zboží stává neprodejné. Na eshopu zákazník očekává, že se mu dostane zabalený original spodního prádla a tudíž nezkoušený kus. Toto neplatí pouze pro náš eshop, ale pravidlo aplikují v dnešní době i další eshopy, dokonce i kamenné prodejny, kde Vám po zakoupení spodního prádla již kus nevymění ani nevrátí.
    Na vrácení peněz za nepadnoucí zboží máme 14 dní ode dne přijetí zboží zpět na sklad. Vámi vrácení zboží jsme přijali dne 27.8.2021 se splatností do 10.9.2021 a dne 2.9.2021 byly peníze odeslány zpět na Váš účet.

    Děkujeme za Váš feedback.

    S pozdravem,
    Veronika, tým FADE