• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zadaná 2. 4. 2024, odoslaná 3. 4. 2024, 9. 4. 2024 stále nedorucená. Poslaná faktúra, hodnotenie obchodu a tovar stále nikde.

    Reakce obchodu Faber-eshop

    Dobrý den,
    děkujeme v první řadě za objednávku na našem eshopu.
    Opravdu objednávka vytvořena 2.4. dne 3.4. byla zadána doprava u našeho smluvního dopravce, aby zboží vyzvedl na našem skladu na Slovensku a dodal na adresu zákazníka. Bohužel o nenaložení jsme nebyli informováni, abychom mohli vzniklou komplikaci na straně dopravce řešit dřív.
    Pevně věříme, že tato skutečnost nezměnila spokojenost s produktem Faber.

    S pozdravem kolektiv eshopu FABER.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kupoval jsem díly potrubí na vzduch FABER v domnění, že jsou ze stejně masivního a kvalitního plastu, jako ty, které jsou přibaleny k odsavači FABER - a tomu odpovídá vysoká cena. Dostal jsem plastové cosi, co se kroutí už od pohledu. Na dílech jsou dokonce nálepky z polského eshopu, odkud tzv. FABER eshop zřejmě nakupuje. Na první dobrou jsem stejný nekvalitní produkt našel jinde 3,5x levněji. Třešničkou na dortu je tzv. "Šetrná doprava" za 150 Kč, což je v praxi krabice od produktu Jura (kávovary) přelepená páskou a uvnitř chrastící zboží. Takto nějak vzniká inflace.

    Reakce obchodu Faber-eshop

    Dobrý den, že Vás pohoršuje recyklace krabic z jiných produktů, které prodáváme, nás mrzí :( Ale přijde nám, že v dnešní době je využívání použitých krabic na místě. Objednal jste jednu redukci a jedno plastové koleno. Asi chrastily v "neznačkové" krabici.

    Na každém potrubí i spojkách je označení: Prodej a distribuce ČR. Ale máte pravdu, že se stává, že některé díly jsou vyráběné v Polsku, některé dokonce v Číně. Tak to dneska je.

    VŠECHNO zboží na našem eshopu je z výhradní distribuce FABER ČR.

    Ať se daří a přeji více pozitivní nálady při řešení těchto zásadních problémů s balením zboží v předvánočních časech.

    Ing. Radek Loučka - majitel

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    dodani za mesic

    Reakce obchodu Faber-eshop

    Dobrý den,
    objednal jste specifický náhradní díl, který následně musíme my objedávat v zahraničí. Objednávka pro nás z Itálie je 8-10 týdnů. Tato informace Vám je uváděna u produktů - skladovost na dotázání. Po podání objednávky jste byl opět informován o čekání na zboží a objednávku jste následně zrušil.

    Bohužel nejsme schopni držet skladovost na všechny náhradní díly a příslušenství ke všem modelům.

    Děkujeme. Kolektiv eshopu Faber

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zakoupil jsem zde FABER Tukový filtr, místo filtru přišla příšerně předražená mřížka, která s filtrem má pramálo společného. Raději jsem v digestoři nechal původní.

    Reakce obchodu Faber-eshop

    Dobrý den,
    tyto filtry jsou standardní, stejné, jako jsou v digestori a cenu určuje dodavatel,

    S pozdravem kolektiv eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání zboží, které je skladem a bylo ihned zaplaceno, eshop neumí říct, kdy bude zboží odesláno. Po telefonické domluvě slíbili, že vše prověří a zavolají zpátky. Zatím nic. Pořád čekám na zaplacené zboží nebo na telefonické upřesnění termínu dodání.

    Reakce obchodu Faber-eshop

    Dobrý den,
    vybrané zboží bylo včetně úpravy daného odsavače, kde je nutné počítat s delší dobou dodání. Po Vašem dotazu Vám kolega informoval formou sms.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Znali jste špatně váhu, zboží bylo zpožděno musel jsem si na přepravní firmu osobně dojezd abych stihl montáž. Přepravy považuji za absolutně nevhodný především z vaší strany

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    v poškozeném obalu i zboží, přebrala ho sousedka, nešlo vrátit

    Reakce obchodu Faber-eshop

    Dobrý den,
    velice nás tato zkušenost mrzí. Bohužel jsme od Vás o daném problému s dodáním zboží nebyli informování ani telefonicky, ani emailem. Zákazníkovi se v takových případech snažíme maximálně vyhovět ku prospěchu zákazníka. Jelikož se jednalo u Vás pouze o drobný komponent, jistě bychom našli řešení.

    S pozdravem kolektiv eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatně nachystané zboží

    Nechali jsme si vyjmout motor z jednotky ISOLA EV8 a doobjednali venkovní jednotku EVJ mistral. Bohužel jsme již nedostali vymontovanou jednotku společně se zásilkou a dodaný kabel neměl dostatek drátů na správnou funkci digestoře (nejdou přepínat rychlosti). Vše nám prodloužilo instalaci a zatím jednáme o náhradě.

    Reakce obchodu Faber-eshop

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velice mrzí. Digestoř FABER CYLINDRA ISOLA EV8 je standardně dodáván s vnitřním motorem. U Vaší objednávky se jednalo o nestandardní výměnu za externí ventilační jednotku MISTRAL a součástí dohody bylo, že Vám původní motor nebude dodán a zároveň Vám nebude účtována žádná cena za práci. Za špatně dodanou kabelovou propojku se omlouváme – jednalo se o výjimečný případ. Správná Vám bude dodána v průběhu několika dnů. Věříme, že Vám bude digestoř dlouho a dobře sloužit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostal jsem pouze automatické potvrzení objednávky 12 dní se nic neděje

    obchod nefunguje

    Reakce obchodu Faber-eshop

    Dobrý den. Omlouváme se, ale v objednávce jste si objednal externí ventilační jednotku a prodloužený kabel, kde je doba dodání delší (je na to upozorněno v produktu). Vše se musí upravit na zakázku a to prostě trvá :(

    Byl jste na to upozorněn i od pana Růžičky při konzultaci objednávky.

    Obchod funguje a to velmi dobře. Ale zakázkové úpravy prostě trvají.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • druhý den po potvrzení objednávky mi byl doručen mail, že zboží není vlastně na skladě a bude až v lednu

    Reakce obchodu Faber-eshop

    Dobrý den, za skladovost se omlouváme. Sklad se načítá jednou denně z centrály a bohužel se někdy stane, že zboží se tváří že je a přitom už je -1 kus :( Omlouváme se!