• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 14 dní a nic se neděje.Nekomunikují ani nevím jestli zboží vůbec dostanu.

    Žádná komunikace.Nevím jestli objednávka ještě platí

    Reakce obchodu F2Tuning

    Dobrý den,

    pokoušeli jsme se Vás kontaktovat, ale bohužel marně. Bohužel zboží již není v nabídce dodavatele a tudíž jsme byli nuceni Vaši objednávku stornovat. Velice nás mrzí vzniklé komplikace.

    S pozdravem

    F2 Tuning

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mají staré neaktualizovaný ceny. Po objednání,cenu navíší. Nehorázné poštovné. Nejde platit na dobírku.
    Dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu F2Tuning

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí Vaši negativní reakce. Bohužel, co se týče Vámi objednaného zboží nejsme schopni ovlivnit dobu dodání, jelikož dodací termín stanovuje výrobce.

    V našem e-shopu je možné platit na dobírku, ale jsou bohužel výrobky na objednávku, kdy je vyžadována platba předem.

    Ceny se aktualizují pravidelně.

    S pozdravem

    F2 Tuning

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po dlouhém čekání na vyřízení reklamace mně zadní lampy na fabku dorazili Toť vše.

    Reakce obchodu F2Tuning

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši konstruktivní kritiku. Mrzí nás vzniklé komplikace, ale snažili jsme se Vám pomoci, jak nejlépe to šlo.

    Bohužel nemůžeme ručit, jak bude zacházeno se zásilkami během přepravy. Z toho důvodu jsou veškeré zásilky pojištěné, pokud by došlo k jejich poškození a ztrátě. Což se ve Vašem případě bohužel stalo, ale jelikož jste si zásilku nezkontroloval při převzetí, tudíž jste poškození nemohl ihned reklamovat u přepravce. V rámci naší dobré vůle a dobrých vztahů s našimi zákazníky jsme se snažili vzniklou situaci vyřešit, i když reklamace nebyla řádně podaná a ani na ni nevznikl nárok. Bohužel vyřízení trvalo déle (s přihlédnutím na vánoční svátky, konec roku), ale nakonec jsme Váš problém vyřešili, i přesto že jste měl vzniklou skutečnost řešit s přepravcem.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.
    S pozdravem

    F2 Tuning

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Svetlá nie sú čierne

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zrušena ze strany obchodu, i přes několik urgencí nebyli schopni jasně říct že zboží prostě nebude.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dní od objednání a stále nic, ani 1 email že by se zásillka mohla spozdit atd.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží není skladem ani u dodavetele
    • Neochotný prodejce absolutně bez zájmu.
    • Žádná komunikace přes mail, osobně zpruzelý.

    Obchod absolutně nedoporučuji, po nedodání zboží stále nas.raný prodejce neochotně komunikuje. Po stornu objednávky vrácení peněz po pomalu prosení zaslané po dlouhé době, atd...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výhoda obchodu je že když napíšou že mají zboží skladem tak ho asi Skladem mají
    • Zboží dorazilo dobře zabalené malé krabici a velké krabici Ale po vyndání masky jsem viděl že je zlomený jeden zobáček A tudíž maska nebyla v dobrém stavu ale neřešil jsem to jelikož při zavření kapoty to nejde vidět.Je mi jasné že o tom prodávající nemohu třeba vědět protože mu to takhle mohlo přijít už z Číny ale nějaká vizuální kontrola před odesláním by určitě měla být.
  • Psal jsem dokonce 3x mail, jak to vypadá s objednávkou a ani jednu odpověď jsem nedostal. Zajímavé jednání ze strany prodejce k zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Termín dodání
    • Zboží co mají na webu (především novinky) nemají skladem
    • Nemá je skladem ani jejich dovozce

    Shrnu mojí konverzaci s obchodem
    10.4. jsem se ptal na křídlo, u kterého byla dostupnost na dotaz. Zde byla odpověď že není skladem, a že jsou pouze carbonová
    12.4 odpověděli na otázku rozměrů
    16.4 se ptám, kde mohu tyto křídla objednat
    17.4 mi bylo slíbeno, že ten týden je přidají na web
    17.5 píšu do obchodu kdy je tedy přidají, že je na webu stále nemohu najít. Odpověď jsem dostal, a ten den objednal
    28.5 mi píšou, že zboží není skladem ani u dodavatele, jestli chci počkat 2-4 týdny na dodání
    Takže už je to 1,5 měsíce a křídlo stále v nedohlednu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud zboží nedorazilo a ani se nikdo neobtěžoval mne kontaktovat se zprávou o stavu objednávky.
    To je naprosto neomluvitelné,a ještě se ptáte na spokojenost ?
    To je docela humorné, mírně řečeno.
    jarůšek tel 602758620

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednávce světel, které nabízí na stránkách a telefonátu (nevím s kým) mi bylo slíbeno, že ihned ověří zda je světlo levé i pravé, což se nestalo, po několika dnech mi přišel email,že je nemají na skladě a ani u dodavatele s tím že ani neznají termín dodání. Slušně jsem se zeptala proč tento produkt mají v nabídce, když ho nikde nemají, poté mi přišel arogantní email, kde se někdo neumí ani představit a na konci bylo napsané, že se mám zamyslet co jsem řekla. NEDOPORUČUJI!!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejhorší komunikace s prodejcem!!! NEDOPORUČUJI
    • Kvalita výrobku

    Zakoupil jsem 2 ks předních světel, do světel nešlo zacvaknout LWR, a držák blinkrové zářivky vůbec nedržel. Komunikace mezi obchodem hrozná. Slíbili mi, že věc vyřeší v Německu u dodavatele a ozvou se, do dneška žádná odezva!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží je v nabídce, ale není na skladě

    Kdybych věděl, že na zboží budu čekat více jak 14 dní, tak ho objednám jinde. I kdyby to bylo dražší. Objednáno světlo na auto. Celou dobu musím jezdit s prasklým světlem. Dám jim ještě týden a pak objednávku ruším.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po řádném stornování objednávky nedošlo ke zrušení objednávky.

    Přesto, že bylo objednávka řádně stornována i tak došlo k exportu objednávky a poté (po vrácení zboží zpět odesílateli) k vymáhání částky za poštovné a balné formou různého vyhrožování.

    Reakce obchodu F2Tuning

    TOTO JE JIŽ OPRAVDU VRCHOL NEHORÁZNÉ DRZOSTI. Klasická výmluva všech těchto podvodníků, co jsi objednají zboží a ani po 14 dnech nevyzvednou a když požádáme o uhrazení poštovného, tak nám napíšou takovéto hodnocení. Žádný email o STORNU jsme samozřejmě nedostali a to ani po vyžádání, protože žádný ani nebyl poslán. Zákazník nemá v sobě ani kousek slušnosti aby se omluvil za nevyzvednuté zboží a místo toho má ještě tu drzost napsat sem takovou LEŽ. Minutu času na napsání omluvy nemá, ale jakmile požádáme o uhrazení nákladů dle obchodních podmínek na které máme přímo právo a zákazník povinost uhradit, tak to jsi čas na napsání recenze najde. Škoda , že nenapíše, že v den co jsi světla objednal, mu byli ihned poslány a že kdybychom mu nenapsali o vyjádření proč nebyl balík vyzvednut, do dnešního dne by se ani neozval. Další typický podvodník, který si myslí, že jsi může na netu objednávat co se mu zachce.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O zadnych nevim.
    • se zakaznikem nekomunikuje, krome potvrzeni objednavky a pak uz se nic nedeje.nema a neni schopen sehnat zbozi, ktere ma v nabidce.vymlouva se na emaily,ktere neposlal.

    tomuto obchodu se radsi vyhnete, takovou neuctu k zakaznikovi si dovoli jen malokdo.

    Reakce obchodu F2Tuning

    Děkujeme za hodnocení. Objednáte si zboží u kterého je jasně uvedeno, že není skladem, nikdo v celé eu natož v čr tuto speciální edici nemá, ale hlavně, že nejsme schopni je sehnat. Na náš email neodpovídáte a trapná výmluva typu, že jste jej nedostal je opravdu pouze vaše výmluva. Doufám, že až zjistíte, že vám toto zboží nikdo nesežene dříve a najdete naše emaily, budete mít alespoň kousek slušnosti se nám omluvit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už nikdy z týmto obchodom mať spoločne nechcem,yoo a "čurak z Slovenska " dostal späť svoje peniaze (kto chce bližšie info rad ho poskytnem [email protected] )