Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporučuji kupovat žádný produkt .
    když se vám poškodí produkt který si koupíte a a není to ani vaše zavinění reklamaci vám neznají je vidět ze na servisu děla nějaký jejich kamarád známí.

  • Nedoporučuji obchod, poslali rozměrově neodpovídající díl (PCB deska kratší o cca 3 mm. S využitím jejich vratkového kódu pro Zásilkovnu u ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY nevracejí poštovné. Jinými slovy "Pošleme Vám něco, co jste si neobjednal, pak nám to budete složitě posílat zpátky, ale poštovné vám nevrátíme. Párkrát jsem nakoupil, ale toto mě tak zklamalo a odradilo od příštích nákupů, že se radši poohlídnu jinde. Prodejci jsem poslal fotografie dvou desek a i tak si žádá poslání zpět, žádná rozumná domluva nebo omluva. Vychcanost.

  • Bohužel další z e-shopů co má certifikát ale skutečnost tomu neodpovídá. Tato firma rozhodně nemá na to provozovat e-shop. Neprofesionální jednání, neschopnost řešit reklamace, otřesné jednání se zákazníky, nedodržují obchodní zákoník, dlouhá lhůta na vrácení peněz.
    Nedoporučuji.

  • Absolutní propadák. Vůbec žádná komunikace na dotaz ohledně objednávky.
    Poslány 3 emaily ve slušném znění a absolutní ignorace. Občas je potřeba se s daným obchodem spojit, ovšem nevím k čemu mají ty své "fajnšmekry", když ani jeden není schopen odepsat, o obchodu jako takovým ani nemluvím. Objednávka mi dorazila po pár dnech, ale vůbec mi nepřišlo ani potvrzení objednávky, faktura, prostě nic a to je dnes základ například k účetnictví.

    Příště si volím jiný obchod, tady už ne a to je ještě modlím, aby zboží (konkrétně baterie do telefonu) vůbec fungovala.

  • "Fajnoví fajnšmekři" nedodržují obchodní podmínky, při vrácení zboží vyžadují dodatečné doklady, se kterými nikdo při uzavření kupní smlouvy nesouhlasil, odmítají vrátit peníze.

    Celá věc předána na ČOI.

    • To jste udělal dobře.

  • Dobrý den, píšu o své zkušenosti s těmito "férovými fajnšmekry". Minulý týden jsem si objednal náhradní baterii do telefonu přes eshop. U popisu zboží na eshopu byla poznámka, že u tohoto zboží je využito tzv. balení bulk. Bohužel, byla veliká chyba objednávat toto zboží, protože firma tohoto označení zneužívá pro prodej použitého a starého zboží. Li-Ion baterie, byla totiž vyrobena před 5-ti lety a nesla evidentní stopy po použití v nějakém zařízení (zbytky oboustranné pásky, kterou byla baterie v telefonu nalepena) a stopy po demontáži. Podle mě, prostě rozebírají staré telefony na součástky a ty posílají přes eshop, pod záštito balení bulk. Moje chyba byla, že jsem baterii neposlal zpět a namontoval ji do telefonu. Samozřejmě baterie je po smrti. Takže, tímto komentářem bych chtěl upozornit na nekalé praktiky tohoto obchodu a varovat od nákupu náhradních dílů přes eshop.

  • Max.100% spokojenost F-mobil Plzeň Plaza. Ochota prodejce poradi. Proste super diky..

  • Mám úplně stejné zkušenosti jako paní níže. Telefon zakoupeny, nenabijel se a bylo nám řečeno, že jsme zničili pin nabíjecího konektoru. Tedy pár tisíc vyletelo komínem, reklamace neuznaná. Telefonu máme několik doma a víme, jak se daný telefon nabíjí, nabíječka zasouva. Rozhodně nedoporučuji tento obchod.

  • Obchod rozhodně nedoporučuji. Objednané zboží bylo nefunkční a bylo nutné přistoupit k reklamaci. Ta probíhala velmi obtížně a zdlouhavě. Ikdyz bylo přislíbeno, že proplati náklady na poštovné v rámci reklamace zboží, proplatili pouze část nákladů.

  • Tento obchod nedoporučuji dvakrát po sobě zaslali špatný produkt a na zákaznické lince byli drzí a arogantní.

  • Z F-mobil.cz jsem objednal ochranné tvrzené sklo ALIGATOR, pro Samsung Galaxy S9. Sklo bylo úhledně zabalené v krabičce, ale bohužel o 1 cm užší a 0,5 cm kratší než rovná plocha displeje telefonu. Doufal jsem, že mi bylo omylem zasláno sklo na jiný mobil, proto jsem požádal o výměnu. K mému údivu jsem byl technikem panem Divišem informován, že je toto "naprosto normální" a mám nárok na dostoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě. Rozměry skla prodejce na svých stránkách samozřejmě neuvádí, tedy jednoznačně chyba na straně F-mobil.cz. Obchod rozhodně nemohu doporučit, nabízí nekvalitní zboží a úroveň zákaznického servisu je nulová.

  • Včera mi přišla objednávka z f-mobil.cz, objednala jsem ochranné sklíčko na kameru foťáku. Bohužel přes toto ochranné sklíčko jsou všechny fotky s bleskem v mlze. Sklo jsem nalepila podle návodu na který byl odkaz z QR kódu. Dle mě bylo sklo nalepeno správně, bez nečistot. Fotky bez blesku jsou úplně v pořádku. Tak jsem volala do obchodu, že mám tento problém. Pán mi řekl, že po použití nejde vrátit do 14 dnů, takže se mám obrátit na reklamační oddělení. To jsem udělala. No musím říci, že arogance pána na reklamacích byla znát okamžitě po zvednutí telefonu.:-( Prakticky mi řekl, že si za to můžu sama, že jsem to nenalepila správně, a že on má také sklo na kameře a jemu to nedělá (ptala jsem se jestli má stejný model-nemá), že jsem to špatně odmastila, že tam mám určitě nečistoty a že si na něco takového nikdy nikdo nestěžoval. Pak dodal, že to můžu zkusit s reklamací, ale že stejně mi to asi neuznají. (Znělo to jako by řekl rovnou - neuznáme vám to.) To znamená že by mi vznikly další náklady na poštovném. Takže super. :-(
    Ještě by se mi to navíc prodražilo, protože je mi jasný, že řeknou, že si za to můžu sama.
    No sklíčka za tu cenu byly 4 kusy, tak jsem to zkusila nalepit znovu a znovu, důkladněji očistit a stále nic, stále fotky v mlze. :-(( Nevím jestli mi přijde dotazník spokojenosti, protože občas odklikávám, že ho nechci zaslat. Tak raději píši tuto zkušenost tady.
    TAKŽE MÉ HODNOCENÍ JE VELMI NEGATIVNÍ ZKUŠENOST S REKLAMAČNÍM ODDĚLENÍM, NEPŘÍJEMNÉ JEDNÁNÍ A AROGANCE!!!
    NEDOPORUČUJI!!!

  • HLAVNE NIC NEKUPOVAT!!!! JSOU TO ZLODEJI, BALICEK JSEM ZAPLATILA PREDEM A POSLALI MI PRAZDNOU KRABICI A TED NEKOMUNIKUJI!!!

  • Nic nekupovat,koupil jsem telefon na prodejně v Europarku,telefon nebyl plně funkční,je tam špatny senzor ,šel jsem druhý den na prodejnu,že žádám o výměnu,jen se mi slečna vysmála že jedině reklamace, arogantní chování stejně jako u jejího vedoucího,prý ať si zavolám klidně na policii nebo na čojku,že je jim to jedno. Tady už nikdy nic a na můj dotaz na centrálu prodejny samozřejmě nikdo neodpověděl.velak chyba tento obchod.

  • NEDOPORUČUJI tento eshop. Nejsou schopní vyřítit reklamaci .
    Nejsou ochotní odpovědět na email, jednají arogantně, nejsou schopní uznat svoje pochybení a domluvit se slušně se zákázníkem.

  • Obchod bohužel nedoporučuji, 6. 6. ráno objednán telefon redmi note 8 pro za akční cenu 5190,- (udávaná sleva 26%), 7. 6. před půlnocí objednávka stornována z údajného zadání chybné ceny. Pokud opravdu chyba nastala, větší společnost by objednávku za uváděnou cenu dokončila. Nelze takovému eshopu důvěřovat a věřit uváděným cenám, jelikož dochází ke klamání zákazníka.

  • ŠPATNÁ ZKUŠENOST, POŠLOU JINÉ ZBOŽÍ NEŽ SI OBJEDNÁTE, AROGANTNÍ JEDNÁNÍ , ŽÁDNÁ SNAHA O NÁPRAVU,VÝMLUVA NA DOPRAVCE ATD. UŽ NIKDY VÍCE..

  • Špatná zkušenost s touto firmou. Koupě telefonu S6000 Aligator loňský říjen, telefon se pořád restartovával, pak nešel vůbec nabít. Posláno v polovině dubna na reklamaci, firma vrátila zpět poštou jen s dopisem, že jsem si údajně poškodila konektory pinu sama. Na maily již nereagují. Bezva, 2000 tisíce po půl roce vyhazuji do koše, s touto firmy nikdy více!!!!!

  • Obchod nedoporučuji. Reklamovali jsme sluchátka 3.1.2019 na pobočce v Plzni. K dnešnímu dni se nám nikdo neozval, telefony nezvládají, na email neodpovídají!!

  • Obchod rozhodně nedoporučuji. Již třikrát jsem reklamovala telefon (nešel zapnout, nefungovaly aplikace apod.) Panem Divišem, který má na starosti reklamace, mi bylo řečeno, že musí jít o třikrát stejnou závadu nebo 4x různou. Naprostá neochota, cokoliv řešit. S telefonem máme jen problémy, trávím čas chozením na poštu a peníze posíláním doporučeně. Prý, když jim pošlu kopie dodacích lístků, proplatí mi poštovné. Katastrofa. F-Mobil nikdy více. Chystám se informovat ČOI, se kterou jsem tuto záležitost již řešila...

    • ČOI informována, doporučili mi, že můžu jít do mimosoudního sporu, což se mi za ty peníze, které telefon stál, jít opravdu nechce. Tomu se říká ochrana spotřebitele...:D