Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod je nanejvýš neseriozní. Po té co jsem zakoupil extremně odolný a pádem z 1,5 m testovaný telefon, praskla mu po třech měsících spodní část dyspleje na vnější straně. Podotýkám, že krycí sklíčko zůstalo neporušené. Dva měsíce na to (čekal jsem na náhradní telefon ) mi prodejce reklamaci promptně odmítl s tím, že "extremně odolný přístroj" nese známky mechanického poškozní. Nárazu nebo nadměrného tlaku. Netestoval jsem telefon ani na pád z 1,5 m výšky, ani jsem přes něj nejezdil autem (sklíčko kryjící poškozený dysplej je skutečně neporušené ), známky nárazu jsem na něm nenalezl, a tak mi nezbývá než případné zákazníky F-mobil.cz před případným nákupem varovat, ochota personálu k vyřizování reklamací je opravdu menší než malá.

  • Zakoupil jsem "original "display na Huawei p9 i s ramečkem, po rozbalení napis loga huawei začerněn nějakou barvou,

    rám okolo displeje byl o milimetr a něco vetší takže nevešel do telefonu bez upravy

    displey ma bý vybavený samotmivacim čidlem že reguluje světlost telefonu podle světla - nefunguje

    displey je prilepeny na ramečku jen v několika mistech tak prosvita z boku telefonu světlo z displeje

    obraz na displeyji pri dotyku telefonu se roztřepe opravdu parkinsona ještě nemám po ruznych pokusech zkalibrovat furt stejné

    print screen poklepani na displey nefunguje

    TAKŽE PRODAVAJÍ CHINA PADĚLKY ZA CENU ORIGINALNICH DÍLŮ BO JSEM ZA TEN DISPLAY S RAMEČKEM DAL 1465KČ

    na ebay mate za třetinu ceny a stejne riziko jako zde že to nebude fungovat vlastně ne tam vidite od majitelů recenzi jestli je to ok a ne jak zde takove podvodné hodnocení :D

    • zde je odkaz přimo na díl

      https://www.f-mobil.cz/p/lcd-dotyk-ramecek-huawei-p9-white/znacka/huawei

  • NEKUPOVAT!
    koupil jsem si baterku a zaprvé to nebyl originál jak psali, zadruhé její kapacita byla asi poloviční a zatřetí náhodně vypínala telefon a ten nešel nahodit dokud jsem ho nepřipojil do proudu. Ze zákona jsem ji šel do dvou týdnů jako vadnou vrátit a oni že prý ne a jedině reklamace. Do protokolu si ještě vymysleli, že je lehce poškozený flex kabel (asi od toho že jsem ji dal do telefonu a za dva dny zase vyndal). Na to že jednají proti zákonu mi řekli ať si jdu stěžovat na ČOI. Naštěstí je to jen baterie za 300, tak to nějak přejdu.

  • Proč tento E-shop má tak dobré hodnocení ?! Je to ten nejhorší E-Shop všech dob, poslal jsem telefon ještě v záruce protože my málem explodovala baterie. Samozřejmě se vymluvily že na baterii se záruka nevztahuje a to jsem čekal 26 dní. KAŽDÉMU KDO SI STĚŽUJE NA REKLAMACI AŤ JDE NA ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCI A NAHLÁSÍ TENTO E-SHOP !!!!!

  • POZOR!!!!!,
    Tento e-shop nedoporučuji. Zákaznické služby skoro žádné. Totální neochota a nezájem opravit zařízení, vymýšlejí si závady, udělají cokoliv aby se vyhli opravě. Rozhodně nejhorší e-shop se kterým jsem se kdy setkal. Reklamace trvá i přes 30 dní a stejně s tím nic neudělají. Doporučuji vybrat jiný e-shop.

  • Zakoupený telefon hned po dodání vadný, po náročném jednání vyměněn. Po čtyřech měsících ze šňůry od nabíječky začaly vylézat drátky a při reklamaci chtěli i telefonní přístroj s odůvodněním kontroly, že patří kabel k telefonu. Kabel bez kódu, nápisu naprosto neidetifikovatelný. Jednání prodejce opět směrovalo k nevzetí reklamace neboť jde jen o kabel k nabíječce. Prodávají šunt a odpovědnost odmítají.

    Obchod F mobil zásadně nedoporučuji!!!!!!!

  • Škoda, že nemá pobočku na severní Moravě

  • Dobrý den,
    musím se s Vámi podělit o čerstvý zážitek z reklamace zboží - záruční oprava telefonu Cubot Cheetah 2.
    Asi před půl rokem si náš skoro 14letý syn koupil tento mobil přes Váš obchod. Měl z něj velikou radost, protože si na něj po delší době našetřil sám a my rozhodně nejsme bohatá rodina (syn měl z nás nejdražší mobil).Bohužel po půl roce přestala fungovat dotyková plocha telefonu. Poslali jsme tedy na záruční opravu. Měsíc se nic nedělo, jistě si dovedete představit, jak jsou adolescenti na svých mobilech závislí. Po měsíci došel mobil zpět. Co Vám mám povídat, kluk jásal rozbaloval, těšil se....
    Bohužel došel neopraven. Nesplňuje podmínky záruční opravy - mechanické poškození, podélně prohnutý. Syn brečel až do večera a já s ním. No nic, budeme dál nějak řešit. Vím ale, že syn byl na mobil velmi opatrný, nechtěl ho nosit ani v kapse, nespadl mu,... Vadí mi velice bezohlednost obchodu, že na zamítnutí reklamace jsme museli čekat měsíc (už jsme mohli dávno řešit). A také, že nám třeba nebyla nabídnuta oprava, kterou bychom si zaplatili. Zdá se mi to docela bezohledné....
    S pozdravem Renata Adamovská

  • Musím upozornit na tuto firmu ohledně reklamace!!!

    Přijetí reklamace jako takové proběhlo v pořádku, ale když se tablet vrátil, který jsem u této firmy reklamoval, jsem až doma zjistil, že byl display značně poškrábaný, moje chyba byla ta, že jsem si zboží ihned na místě řádně nezkontroloval (protože jsem žil v domnění, že tablet bude tak, jak jsem ho dával na reklamaci) a tak se mnou poté vyběhli, když jsem se vrátil zpět do obchodu, aby celou věc řešili, ale že by tablet opět poslali na reklamaci, zda jsem si display nepoškrábal sám a nebo zda to byla jejich chyba. Ale když jsem chtěl vrátit peníze, že jim již nevěřím, tak mi nevyhověli.

    Volal jsem i na ČOI, ale i tam mi řekli, že byla moje chyba, že jsem si zboží řádně nezkontroloval ihned.

    Také musím upozornit, že při převzetí do reklamace bylo psáno, že display je drobně znečištěn, jinak bez známek použití a když jsem četl zprávu z reklamace, bylo tam psáno shluk škrábanců, tedy škrábance vznikli už na prodejně F-Mobil v OC Europark.

    Dávejte si tedy na tento obchod velký pozor, v jakém stavu zde dáváte zboží na reklamaci a nejlépe doporučuji si vše nafotit, aby jste nedopadli jako já. Za mě tuto firmu nikomu nikdy nedoporučím, spíš naopak, budu kolem sebe jen lidi odrazovat, aby zde nenakupovali a dávali si pozor, jak zacházejí s Vaším zbožím. Mě už nikdo nepomůže, a tak chci aspoň Vám poradit, na co si dávat pozor!!!

  • Honeywell XC70-CS, hlásič oxidu uhelnatého, CO alarm sem objednal u f-mobil 2.10.2017 za cenu1019 objednavka byla potvrzena a byla i skladem a ze se vyrizuje po trech dnech mi bylo sdeleno na emailovy adrese [email protected] ze zbozi neni skladem jedine objednat za vysi cenu a to za cenu 1419 nechal sem objednavku stornovat f-mobil nedoporucuju meni ceni pri objednavkach.

  • Jedním slovem KATASTROFA. Horší e-shop jsem ještě nezažil a to nakupuji na internetu celkem pravidelně. Objednal jsem si tablet, zaplatil ho a přišel mi jiný, samozřejmě horší. Navíc mi naúčtovali poštovné, i když na stránkách mají napsáno, že poštovné je zdarma. E-shop nedoporučuji!!!

  • Kupoval jsem levný mobil do práce, abych mohl na projektu zavést také péči o zákazníky - https://www.hardyn.cz/ - s objednávkou nebyla žádná potíž a mobil funguje spolehlivě. Otázkou je, co by se stalo, kdyby nastala nějaká komplikace při dopravě nebo třeba porucha a reklamace, snad to nenastane. Zatím můžu v pohodě doporučit.

  • Absolutní arogance, neuznání reklamace ač telefon zjevne nefunguje a baterie se vybije po 2-3 hodinach, poprve na zkousku jsem poridil levny telefon do 4tis. a bylo to naposledy. Nyni jsem zakoupil ac o par stovek drazsi telefon od Alzy, a tuhle parodii na eshop vrele nedoporucuji !!!!

  • Do tohoto obchodu už nikdy! Pořídila jsem si u nich nový telefon, žádala jsem o oříznutí SIM karty, bohužel jsem byla odmítnuta s tím, že tam tomu moc nerozumí, ať si dojdu jinam. Krom toho telefon se začal po pár dnech zasekávat, odeslala jsem ho tedy k reklamaci, problém byl vyřešen, bohužel v servisu ho mechanicky poškodili. Jako laika by mě nenapadlo, že se může něco takového stát, jakmile jsem telefon vyzvedla a opět nefungoval, nesla jsem ho obratem zpět, ovšem, vrátil se mi s tím, že byl mechanicky poškozen. Ano, byl, ale ne mojí vinou. Když prodejna přijímá reklamované zboží, měla by zkontrolovat, v jakém je zboží stavu, to samé reklamační servis, měl by zboží vyzkoušet, jestli je opravdu funkční. Nedokážou poradit vůbec v ničem, místo, aby se řídili potřebami zákazníků, vybírají to nejdražší zboží, které je vhodné pro ně.

  • Lucas87: průměrná doba doručení je 2,6 dne.

  • Jaká je průměrná doba doručení u položek skladem?

  • POZOR!!!! Dcera si zakoupila telefon po 4 měsících přestal fungovat display (dle zákona do 6 měsíců od nákupu je považováno za to že výrobek byl v době nákupu vadný) Dcera řádně reklamovala F-mobil neuznal reklamaci automaticky tvrdí že mobil je mechanicky poškozen staví tvrzení pouze na domněnkách.Podali jsme tedy podnět pro ČOI a pokud nám nepomůžou jsme odhodláni se soudit.Tak si dejte všichni pozor!!!!!!

  • NEKUPOVAT, ZAKOUPILA JSEM "NOVÝ TELEFON" A DORAZIL MI JĚJAKÝ ZE ZÁSTAVÁRNY.
    Prodávající z F-mobilu byli tak hloupí, že nechali 3 videa natočené přímo v zástavárně v telefonu... a já byla hloupá, že on nich koupila, prosím nedělejte stejnou chybu...

  • Po obednavce a uhrade mi bylo druhy den nabidnuto telefonickym operatorem jine, drazsi zbozi, ze mnou objednane neni a uz nikdy nebude skladem!!!!! NEDOPORUCUJI. Jak je mozne, ze v recenzich maji 95% kladnych hodnoceni a tady v diskuzi jedna stiznost za druhou???????

  • Heuréka by měla ověřovat schopnost obchodu f-mobil,kazí si reklamou tohoto obchodu renomé