Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Firma nechce zaslat český návod

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    návody máme k dispozici ke stažení na našich internetových stránkách v záložkách jednotlivých produktů.

    Zároveň jsme Vám návod poslali na Váš email.

    Přejeme hezký den

    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednavku jsem zrusila i hned, a nemam sanci dostat penize zpet , mozna az za 7 tydnu, jak mi potvrdil pracovnik. Rada bych si objednla jiny produkt od firmy musim cekat 2 mesice, Monique

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den, paní Monique,

    rádi bychom Váš komentář uvedli na pravou míru.

    Objednala jste si produkt, který jste si objednat nechtěla. Bohužel jsme ho velmi efektivně předali dopravci a když jste změnila svoji preferenci, tak již byl produkt vyskladněn a na cestě k Vám. Tohle je bohužel Vaše chyba a nemůžete se na nás za to hněvat.

    Po několika telefonátech jsme se s Vámi domluvili, že produkt nepřevezmete na Zásilkovně a jakmile dojde k nám zpátky na sklad, tak Vám peníze vrátíme a Vy si můžete objednat znovu. Tento proces trvá 7 dní, jelikož Zásilkovna automaticky vrací nepřevzatý produkt vždy po sedmi dnech. Ne po sedmi týdnech jak píšete. Logicky Vám nemůžeme vrátit peníze v době, kdy stále můžete daný produkt převzít.

    Po vrácení máme my jako eshop ze zákona určitou dobu do kdy musíme peníze při takovémto případě vrátit na Váš účet. Vše jsme Vám vysvětlili po telefonu a že Vám peníze vrátíme co nejrychleji to půjde. Nevíme kde jste vzala informaci, že byste čekala dva měsíce. Nicméně peníze jsou již zpět na Vašem účtu. Vše jsme zvládli včetně 7mi denního čekání za 8 pracovních dnů.

    Přejeme hezký den,

    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nefunguje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto nevhodné zabalení produktu pro přepravu

    Objednané nádobí bylo vloženo do velké bedny, bez zajištění proti pohybu nebo jiného zajištění s ohledem na charakter doručovaného zboží - doručovány i skleněné poklice. Výsledkem nevhodného zabalení bylo doručení omláceného nádobí - zjevné estetické vady.

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den, pane Jindřichu,

    mrzí nás, že Vám zboží došlo v poškozeném stavu.

    Prosím ozvěte se nám na email nebo na telefonní číslo a vše vyřídíme. Všechny reklamace řešíme rychle a bez výjimky. Stačí nám fotka poškozeného produktu nebo krabice v které bylo zboží zaslané a obratem Vám zboží vyměníme.

    Děkujeme

    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba,minimal.komunikace
    • žádné

    zvolím jiný obchod,je mi to líto.

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    Váš produkt je připraven k vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.

    Věříme, že došlo k nedorozumění a že s produktem budete spokojen.

    S pozdravem,

    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    TĚŽKO MOHU DOPORUČIT,ZBOŽÍ ZATÍM NEDORAZILO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hrozný
    • Krvavé výrony

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost s výrobkem našeho dodavatele. Používali jste výrobek dle našeho návodu a doporučení?

    Prosím ozvěte se nám na náš email či telefonní číslo na našich webových stránkách, kde Vám rádi poradíme se správným využíváním produktu

    S pozdravem,

    EZShop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Člověk si zaplatí doručení do ruky českou poštou a doručují mu ho netáhla ze Zásilkovny... Už nikdy více!

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá doručovaci lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Chybí návod v češtině

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    Návody jsou k dispozici ke stažení na našich internetových stránkách www.ezshop.cz u daných produktů.

    Zároveň zasíláme návody v PDF po emailu. Stačí se na nás obrátit na [email protected] a my jej rádi zašleme.

    Hezký den,

    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Hoddně dlouhá doba doručení zásilky a velmi špatná komunikace se zákaznikem. Myslím si že kdybych telefonicky neurgoval, již dávno zaplacenou (17.05.2022)tak tu fritézu nemám do dneška nemám. To je můj názor.

    nevýhodu jsem uvedl v mém názoru výše

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše zkušenost a omlouváme se za ní. Bohužel došlo ke zdržení kvůli velkému zájmu o tento produkt a zpožděné dopravě od výrobce.

    Snažíme se komunikovat veškeré změny a zpoždění, ale ne vždy se nám podaří spojit se se všemi včas.

    Děkujeme za zpětnou vazbu, víme na čem pracovat a kde se zlepšit.

    Přejeme hezký den,

    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Trvá to moc dlouho a navíc bez komunikace

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den, pane Závorka,

    jak jsem se bavili po telefonu, jelikož jste platil převodem, tak pár dní trvalo než nám dorazily peníze na náš účet. Proto Vaše zásilka namohla být doručena tak rychle jako při platbě kartou či na dobírku. Objednávky expedujeme většinou ten stejný den a dorazí k zákazníkům standardně během 3-4 dnů, někdy i rychleji.

    Věříme, že jste s výrobkem spokojen a jsme rádi, že se vše vyřešilo.

    Hezký den,

    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jeste pred Vanocemi jsem objednala v obchode enzymy, ktere mely byt skladem. Z obchodu ale volali, ze skladem nejsou a budou az po.novem roce. Domluvili jsme se, ze objednavku nechame a pockam. Objednavka byla dorucena do.zasilkovny mezi svatky, ale kvuli nemoci ji pritel vyzvedl 3.1. Zasilku jsem.rozbalila a v krabici byla jakasi podlozka misto enzymu. Napsala jsem opakovane do obchodu, ale nikdo se dosud neozval. Takze v tuto chvili nemam enzymy, ktere potrebuji, ale za to mam podlozku , o kterou nestojim a za kterou jsem zaplatila vice nez 1400kc !. Zatim tedy velmi negativni zkusenost

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    tato situace a nedorozumění nás velmi mrzí. Jsme rádi, že jsme společně vše napravili a věříme, že enzymy, které jste si od nás zakoupila splnily Vaše požadavky.

    S pozdravem,
    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemá český navod

    Nedodavate český překlad

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    všechny návody jsou k dispozici ke stažení na našich webových stránkách.

    S pozdravem,
    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    x mailu a zboží nikde

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    tato vzniklá situace nás velmi mrzí. O zboží byl bohužel veliký zájem a před Vánocemi toho na nás bylo moc.

    Ze zkušenosti jsme se poučili a uděláme vše proto aby se v budoucnosti neopakovala.

    S pozdravem,
    EZshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunguje ani jedno led světlo a když jsem se snažila o reklamaci, tak se mi obchod ani neozval

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    tato zkušenost nás velmi mrzí.

    Jsme rádi, že po zaslání videií jak s produktem pracovat a dodatečných tipů z návodů se ukázalo, že světla fungují jak mají a že jste s výrobkem spokojena.

    Snažíme se reagovat na všechny dotazy zákazníků, ale někdy je toho opravdu mnoho a proto naše odpověď někdy trvá delší dobu. Pracujeme na zlepšení!

    S pozdravem,
    EZshop