Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ok

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nefunguje
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Dochvilnost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé dodání - žádné problémy,

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Minden rendben. Gyors szállítás. Szuper termék!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojena,nevěděla jsem si rady s objednávkou,ale při telefonním kontaktu mně ji příjemný zaměstnanec ochotně provedl .Nevím už jméno,ale věřím,že se pozná a tak ještě za tuto pomoc děkuji. L.Burdová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobré.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Időre megérkezett, pár óra múlva a felbontástól használatba vettem. A minőség, az amit vártam. Nem tapad le,könnyű tisztítás, nem nehéz.

  • Doporučuje obchod

    První zkušenost - dobrá.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Spokojen

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • brzo dodane
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobrá komunikace
    • pěkná prezentace produktu na eshop
    • rychlé doručení

    EZshop má pěkné stránky a všechny produkty do detailu velmi dobře popsané. Na telefonu byl příjemný člověk, který mě pomohl s objednávkou a zboží dorazilo za méně než dva dny, takže za mě vše proběhlo na jedničku. Produkt je velmi kvalitní a výkonný.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše proběhlo velmi rychle a bez problémů

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Sortiment,rychlost
    • Některé nabízené platební metody fungují složitě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto nevhodné zabalení produktu pro přepravu

    Objednané nádobí bylo vloženo do velké bedny, bez zajištění proti pohybu nebo jiného zajištění s ohledem na charakter doručovaného zboží - doručovány i skleněné poklice. Výsledkem nevhodného zabalení bylo doručení omláceného nádobí - zjevné estetické vady.

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den, pane Jindřichu,

    mrzí nás, že Vám zboží došlo v poškozeném stavu.

    Prosím ozvěte se nám na email nebo na telefonní číslo a vše vyřídíme. Všechny reklamace řešíme rychle a bez výjimky. Stačí nám fotka poškozeného produktu nebo krabice v které bylo zboží zaslané a obratem Vám zboží vyměníme.

    Děkujeme

    EZshop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bleskové vyřízení objednávky

    Bleskové vyřízení objednávky
    Výborná komunikace
    Eshop rozhodně doporučuji všem.
    V neděli jsem objednal zboží a úterý bylo doma.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Celkova spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Sehnal jsem to, co jsem potřeboval. Zboží bylo dodáno rychle přišlo v pořádku. Díky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání, super komunikace
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Nebyl český návod

    Reakce obchodu Ezshop.cz

    Dobrý den,

    český návod ke všem našim produktům je k dispozici ke stažení na našich webových stránkách u daného produktu. Případně ho rádi zašleme přes email, když nás o něj požádáte.

    S pozdravem,

    EZshop