• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stojanu neseděli díry proti sobě. Musel jsem opravit.

    Reakce obchodu extramoto.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaší zpětnou vazbu a dovolíme se obhájit:
    1) Zjevně jste byl zklamán z produktu jako takového. Produkt samotný ale není předmětem tohoto hodnocení. Produkty mají své vlastní hodnocení nezávisle na službách eshopu. Pokud jste po rozbalení zjistil, že vám produkt nevyhovuje nebo má vadu, měl jste samozřejmou možnost produkt vrátit.
    2) V tomto hodnocení se hodnotí splnění proklamovaných dodacích lhůt, komunikace obchodu, atd. všechno jste ohodnotil negativně. Dohledali jsme si, že zboží jsme vám odeslali naopak o 2 pracovní dny dříve, než slibujeme. Prověřili jsme emaily a telefonní hovory (vč. zmeškaných) a zjistili jsme, že z vaší strany žádný zájem o komunikaci neproběhl.
    Závěr: vždy nás mrzí, když je zákazník nespokojen. Lidsky to dokážeme pochopit. Nikoho nebaví zboží vracet, i když má tu možnost. atd. Ale dnešní svět s nákupy online tyto situace prostě přináší. Vás asi bohužel zpět nezískáme :-( , ale museli jsme se zde vyjádřit i z naší strany pro ostatní nakupující, kteří si dle těchto recenzí o nás dělají obrázek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodání vadného zboží