Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od objednavky žadná reakce ze strany obchodu. Zboží nemám, a nemám ani aktuální informace, jak na tom moje objednávka je.

    Reakce obchodu expresslaser.cz

    Vážená paní Lenko, předem bych se chtěl moc omluvit, bohužel nám dodavatel neposlal vámi objednané zboží a vaši objednávku jsme přehlédli, že nebyla vyexpedovaná. Stalo se to poprvé za rok, co prodáváme i zboží externích výrobců, musíme si z toho vzít ponaučení. Nabídl jsem vašemu dětskému domovu kompenzaci a již jste se neozvala. Ať se Vám daří, a ještě ještě jednou se omlouváme. Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Produkty nesedia s objednanými. Snažila som sa reklamáciu vyriešiť na online podpore priamo s majiteľom ktorý sa pripojil. Komunikácia strašná! Produkty som objednala napr: puf ako smaragdový a prišiel mi tyrkysový. Čo vôbec nezodpovedá farbe. Produkty som vrátila. Poštovné som platila 6€ pri doručení a pri vrátení 7,90€ takže kvôli tomu som prišla o 14€. Na online podporu som poslala aj fotky ako dôkaz a prestali komunikovať a neodpovedali mi stále. Neodporúčam stránku. Majiteľ arogantný a jediné čo mi odpísal, že môžem vrátiť produkty na vlastné náklady a prečo by poštovné mal platiť za mňa. Toto je komunikácia hodná tak veľkej stránky?? Otras!!!!!

    Reakce obchodu expresslaser.cz

    Každý rok se z 8000 zákazníků najde jedinec komu nesedneme. To je přirozené, lidé jsou různí, rozhodně se však nekonstruktivní komunikací a vyhrožováním recenzí neřeší vrácení zboží. Produktové fotografie máme naimportované od dodavatele, samozřejmě je to fotka tak může být odstín odlišný - to nemění nic na Vašem právu vrátit zboží, kterého jste využila a peníze Vám budou vráceny v zákonné lhůtě, jakmile nám bude výrobek doručen zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem dostala, vybrala jsem si strom života k narozeninám, když jsme strom dávali na stěnu v porovnání s nabízeným obrázkem chyběl oblouk na pravé straně hlavy , nikde nebyl žádný úlomek, pravděpodobně chyba z výroby . Za ty peníze jsem čekala, že bude vytoužený dárek takový, jaký nabízíte na stránce a jaký jsem si přála mít na stěně.

    Reakce obchodu expresslaser.cz

    Vážená paní, už z hodnocení dodací lhůty je vidět, že spíše chcete uškodid než hodnotit a pravděpodobně budete nototricky nespokojená osoba. Objednávku jste objednala v sobotu večer, a v pondělí ráno byla zásilka odeslána, další den jste si ji vyzvedla a přesto jsme dostali nízké hodnocení zarychlost dodávky? Pokud byl obraz poškozen, nebo tam byla chyba oproti fotografii, samozřejmě máte možnost zboží reklamovat.Vyrábíme týdně desítky obrazů a tak přehlédnutí kvrality se prostě může stát, stále u nás pracují lidé ne žádní roboti a UI je to špatně a mrzí nás to, ale vše se dá řešit, jen trochu chtít...

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před pár dny mi přišel na email dotazník zda jsem byla spokojena s objednávkou nebo ne, dala sem že ne, protože mi přišlo prasklé dno na košík. Objednávka byla zabalena jen do průhledné fólie. Na to mi pán odepsal že je to mrzí a že negativní recenze není ideální řešení. Tak proč se ptáte recenzi, když člověk nemůže napsat svůj názor? Příspěvek smazali a dneska mi dotazník, zda jsem byla spokojena přišel znovu. Nechápu to teda.

    Reakce obchodu expresslaser.cz

    Vážená paní Terezo, náš interní formulář hodnocení slouží zejména pro naše interní zpětné vazby, a jelikož vaše hodnocení porušovalo pravidla, bylo pouze skryto, SCORE se započítává. Dotázal jsem se Vás proč při poškození zboží nezaložíte REKLAMACI, odpověděla jste, že o to nestojíte. Nestálo by to nic než 30vteřin času. Na expedici bylo dohledán záznam, že zboží bylo řádně zabaleno a tudíš zásilku poškodil přepravce. Ano vadí mi mít špatnou recenzi za něco za co nemůžeme. Neustále držíme certifikát spokojenosti zákazníků s vyřizováním reklamací, což ostatní mohou ověřit přímo u nás na eshopu. U Vás mám pocit, že pouze vyhledáváte problémy a hned pálíte mosty. Věřte, že mi nesmírně záleží na každém zákazníkovi a vždy se snažím najít řešení výhodné pro zakázníka. Musí ale chtít i zákazník... prima den, Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Předem neupozornili na navýšení ceny o grafické práce

    Reakce obchodu expresslaser.cz

    Ach jo, i kdyby se člověk rozkrájel stejně se najdou nespokojenci jako třeba CRAZY radio
    Jenom abych to uvedl na pravou míru, radio poslalo špatná data pro výrobu, protože jsme express okamžitě jsme udělali správnou matrici a zaslali email: Dobrý den, vaše objednávka je nyní připravena k realizaci,
    Podklady, které jste zaslal byly sice křivky, ale jsou špatně zpracované a razítko se z nich vyrobit nedá,
    Upravil jsem Vám logo tak aby bylo razítko vyrobitelné, Cena za grafické práce je 250kč, Pokud souhlasíte s výrobou, tak prosíme u úhradu dle SMS výzvy. Neuhradily, tedy nesouhlasili a proto jsem objednávku systémově zrušil.
    Nevidím tedy žádné pochybení, krom rádia které neví co chce...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Špagáty na háčkování přišli úplně špinavé. Volala jsem majiteli kvůli nápravě i posílala meil. Ani po 2 dnech mi meil ohledně reklamace nikdo nereaguje. Obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu expresslaser.cz

    Vážená paní Petro Váň.... Otázka jestli není chyba na Vaší straně. Svoz na vyzvenutí vaší reklamace jsem objednal dle telefonické dohody ihned, aniž bych mě ověřno, zda-li reklamace oprávněná. Dá se dohledat pod číslem PPL - 0422012010384 . Vy jste nedodržela fakt, že zašlete fotky mejlem. Zároveň jste zásilku PPL nepředala, proč? Reklamací máme minimum, a všichni co nás znají Ví že je řešíme obratem :-), víte mám spíš pocit, že hledáte problémy kde nejsou.