Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zatím ani emal že se to zpozdí

    Reakce obchodu Express Servis Company

    Dobrý den, Vaše zkušenost nás moc mrzí, protože při objednání sluchátek je na webu, konkrétně na stránce produktu napsaná informace o tom, že se sluchátka dorazí v první polovině září. Sluchátka nejsou dostupná nikde, protože výrobce je do ČR dodá až v tento termín. Jakmile budou dostupná (očekáváme každým dnem) budeme Vás ihned informovat. Hezký den tým ES.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Všechno OK komunikace s obchodem v pořádku.
    Ale doručení zboží trvá neskutečně dlouhou dobu. Je to už třetí nákup a doprava z obchodu je dvakrát delší než u jiných prodejců.
    Možná by stačilo změnit smluvního dopravce.

    Reakce obchodu Express Servis Company

    Děkujeme za nákup a omlouváme se za opoždění Vaší zasilky. Samotné "doručení na adresu" trvá obvykle dle naší analýzy odeslaných zásilek 2 pracovní dny a jedná se o jeden z cenově nejvýhodnějších způsobů doručení zásilek na trhu. V jednotkách případů se to bohužel prodlouží na dobu max 5ti dnů a to v případě, že do Vaší lokality nezváží přímo Zásilkovna a je distribuováno přes mikrodepa či externí přepravce. Dle prověření Vaší lokality, je to podle Packety bohužel zrovna Váš případ. Nově budeme i na základě Vašeho podnětu na webu uvádět orientační dobu dodání, zohledňující jak skladovost zboží (Váš produkt byl skladem na externím skladě, nikoliv přímo u nás), tak předpokládanou dobu doručování, aby si naši zákazníci mohli vybrat co nejvíce vyhovující termín dodání. Například na výdejní místa Zásilkovny je obvykle vše doručeno do druhého pracovního dne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nedoručil objednávku na kterou jsem čekal přes týden.

    Reakce obchodu Express Servis Company

    Dobrý den, děkujeme za recenzi a věřte že i nás velmi mrzí, že jsme Vám zboží nemohli dodat, jelikož toto není náš standard. Jednalo se o výprodejový model, který náš dodavatel vzhledem k velmi snížené ceně a následné velké poptávce bohužel již neměl k dispozici, i přesto jsme celý týden pracovali na na zajištění Vaší objednávky jinými zdroji. Informaci o nedostupnosti jsme Vám podali obratem a znova pak ve chvíli, kdy jsme již 100% věděli, že bohužel opravdu není šance daný produkt dodat společně s nabídkou předobjednávky nového modelu.