Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • 2. velká zásilka přišla velmi dobře dobře zabalená. 1. jsem neviděl z důvodu vratky balíku.
    • Přibalena plátěná taška zřejmě za vysokou cenu objednávky. Zjištěno již při objednávce jídel.
    • Několik sáčku se zárukou jen necelých 1 3/4 roku místo deklarovaných až 10 roků.
    • Protečení (údajně celé) zásilky. Neviděl jsem 1. zásilku.

    Objednal jsem si 22.11.2024 hodnotově větší zásilku za účelem uskladnění pro budoucí dovolené. Bohužel několik sáčků mělo záruku již jen necelých 1 3/4 roku. Ostatní většina jídel měla očekávanou expiraci až 10 roků, jak je prezentováno na webových stránkách Expres Menu.
    Další věc, co mne nenadchla, bylo to, že když jsem zásilku přesně po týdnu od objednání zaurgoval, tak jsem byl poprosen o kontrolu telefonního čísla, které bylo v pořádku. Skutečnost byla ale taková, že zásilka byla totálně protečená zevnitř ven, což se mi podařilo zjistit jako důvod vratky zpět odesilateli.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, omlouváme se za tuto zkušenost. Dvouporcová a jednoporcová jídla mají desetiletou expiraci. Jednoporcové polévky a Komplet menu dva roky, a Paštiky s Mlsy 40 měsíců. Co se týká dopravce.... ten by poškozený balík předat neměl, proto se vrátil. Co nejdříve jsme se Vám snažili poslat druhý balíček znovu. Pokud by jste měl jakýkoliv dotaz, můžete napsat i na [email protected], a vše dořešíme. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    • Nereagují na emaily, ani po připomenutí se

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, prosím o kontrolu emailů z 18.11. Někdy se stane, že emaily spadnou do spamu. Přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nedoruceno objednane zbozi. Pri reklamaci nezajem o vhodne vyreseni zameny produktu.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Jsem ráda, že jsme vše vyřešili k vaší spokojenosti a ještě jednou se omlouváme za prodlevu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V objednávce chyběly dvě polévky. Zatím bez odezvy.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    To nás velice mrzí, ozvěte se nám prosím na [email protected] a problém vyřešíme!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace obchodu

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Tak to je nám líto, napište nám prosím konkrétně o co šlo na [email protected] a podíváme se na to :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neposílají na dobírku
    • Když jsem obratem objednávku zrušil dělali jako by nic a akorát chtěli zaplatit

    Jídlo konkrétně polévka boršč nepoživatelné ostatní také nic moc.koupil jsem abych srovnal z hotovky.cz a hotovky o mnoho lepší i větší porce.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste nebyl spokojený s objednávku. Dobírkou u nás platit jde, kromě výdejního místa WE|DO POINT a Balíkovny ( https://www.expresmenu.com/moznosti-platby/ ). O zrušení vaší objednávky nemáme žádný záznam na zákaznickém emailu, ale ozvěte se nám prosím na [email protected] a podíváme se na to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalita

    Za tyto peníze opravdu hnus, ochutnal jsem 6 jídel a qni jedno nebylo dle očekávání. Hovězí guláš a kuřecí maso opravdu nechutné.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, to nás opravdu moc mrzí. Prověříme jídla co, jste si kupoval a prosím ozvěte se nám na [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nejni to dobry

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Tak to nás moc mrzí! Napište nám prosím konkrétněji na [email protected] a podíváme se na to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jídla mají nevalnou kvalitu,tam kde jsou brambory a vejce naprosto hrozné.Z toho výběru co nabízejí jsou k jídlu tak 2 věci.Nakupovala jsem tam a už nebudu. Navíc předražené.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, velice nás mrzí , že jste nebyla spokojená s našimi výrobky. Na váš email vám zašleme informaci o kompenzaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Polévky jsou vodnate, málo ochucene

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, to nás velmi mrzí, že nejste spokojená s našimi výrobky. Napište nám prosím na email [email protected] o jaký výrobek se konkrétně jedná (případně pošlete nějaké fotky jestli máte) a vyřešíme to :)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Od objednání se nikdo neozval
    Požádala jsem o info k platbě, přípravy faktury, zaslání na dobírku a zatím nemáme žádné informace týden

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, zřejmě došlo k nedorozumění. Vaše objednávka patří obchodnímu zástupci, kterému jsme dali vědět, aby se vám ozval a který bude vaše objednávky přijímat a zpracovávat :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Jídla nejsou chutná, zvláštní koření, chuť neodpovídá.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, tak to nás velmi mrzí, že jsme se netrefili do vašich chutí...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Respektive nevýhoda i výhoda. Zbojnické kuře chuťově nic moc, zato jako projímadlo excelentní, Šaratice hadr. Druhou půlku jsem vyhodil. Na další tři jídla zatím nemám odvahu.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den pane Železný, je mi velmi líto, že jste měl tuto nepříjemnost s našim jídlem. Ozvěte se nám prosím na [email protected] s informací o vaší objednávce a poprosím o číslo šarže výrobku Zbojnické kuře, abychom ho mohli prověřit a celou situaci vám kompenzovat. Děkuji Martina Chudíková.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Express menu má výborná jídla vhodná i pro různé druhy diet (nízkosacharidová, SCD,...) a za přijatelné ceny. Rychlost dopravy je také velká výhoda.
    Já se sem pravidelně vracím pro banánovou mouku, kterou mají dostupnou za nejlepší cenu na internetu.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, děkujeme za pochvalu a jsme rádi, že jste spokojená....to že nedoporučujete náš obchod vzniklo asi z překlepu, že?

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem si objednal 4dny před odjezdem a bohužel mě nebylo dodáno v termínu..poslední den jsem si musel zajet pro ty dobroty osobně a měl jsem se na to vykašlat pač 1700 +500 nafta a nakonec ty blafy se nedají jíst..možná máte revoluční proces, že potravina vydrží déle ale to co je uvnitř...pardon ale půl s toho co jsem rozdělal po ochutnání jsem vylil do wc..a už nikdy více..

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, pokud potřebujete objednávku do určitého data je potřeba počítat s určitou časovou rezervou a uzpůsobit tomu objednávku...pak záleží jak rychle přijde platba a až po zaúčtování objednávku předáváme dopravci. Pokud nám zákazník dá vědět, že s objednávkou spěchá, tak se jí snažíme vyřídit přednostně. Pokud vám naše jídlo nechutnalo, tak to chápeme....každému chutná něco jiného. Snažíme se , abychom se trefili do co nejvíce chutí, ale zavděčit se úplně všem není možné. Martina Chudíková.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechutná

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Tak to nás mrzí...ale jak se říká: tisíc lidí, tisíc chutí...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Váś kurýr nedoručil zásilku na soravně udanou asresu. Dokonce napsal 1.adresátzasilkubpřevzal a oak 2.zasilku nekze doručit. Co si vybrat? NEDORUČIL

    Pro staré osoby, které objednavají telefonicky - nemají email - je Vaše služba nedostupná.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den, podle vašeho čísla objednávky vidíme, že vám byla zásilka doručená 2.12.2022. Věřím že je to jen nedorozumění. Nepodařilo se mi vás zkontaktovat, ozvěte se nám prosím na náš zákaznický telefon +420 792 767 182 a podíváme se na to společně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není komunikace, není snaha se dohodnout.

    První nákup proběhl v pořádku a v pohodě. Nakoupil jsem jídlo které jsem si objednal a platil jsem dobírkou při převzetí zboží na poště. Bylo to něco přes 2500 Kč.
    Když jsem si objednával zboží znovu chtěl jsem opět zaplatit při předání zboží dobírkou na poště ale to už nabylo možné. Zavolal jsem na určené tel.cislo řekl jsem jim že už jsem u nich nakupoval a vše proběhlo v pořádku tak proč nemůžu svůj nákup opakovaně zaplatit jako při prvním nákupu?
    Poprosil jsem naléhal prostě bezvýsledně.
    Jeto škoda chtěl jsem dělat pravidelné měsíční nákupy,pracují v Norsku a tak hotové jídla jsou pro mě prioritou.
    Oslovil jsem konkurenci bez váhání po domluvě mi poslali balík s jídlem na poštu kde jsem zaplatil dobírkou a jsem spokojený a konkurence taky.
    Jsem nadodnosti české a narodil jsem se v České republice a taky tady mám trvalé bydliště.
    Čech Čechovy by měl naslouchat a vzájemně si pomoct. Bohužel u firmy Express Menu to nejde a proto raději kdo chce nakupovat u nich pořádně si to rozmyslete.
    S pozdravem František Madr Plzeň.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Dobrý den pane Madre,
    velice si vážíme, že jste si u nás objednal zboží. Vaše první objednávka ze srpna byla na částku 2.216Kč a tudíž u ní šlo zvolit možnost platby dobírkou. U vaší druhé objednávky z 8.11. byla objednávka větší, což nás potěšilo, ale s částkou 4.071Kč už nebylo možné zadat v systému dobírku a nastavil jste tedy platba převodem. Ten den jste nám napsal na info prosbu s možností platit tuto objednávku dobírkou, na to vám kolegyně obratem odpověděla, že to bohužel není možné z důvodu nastavení firemních pravidel, že u objednávek nad 2.500Kč není možná dobírka ( což je i na našich webových stránkách https://www.expresmenu.com/moznosti-platby/ ) , máme špatné zkušenosti, že zákazníci často balíček nepřevezmou a nám se vrací nezaplacený a někdy i poškozený zpět. Proto jsme přistoupili k této variantě a pokud si zákazník objedná nad 2.500Kč tak mu hradíme dopravu my. Věřím, že pokud by jste se příště rozhodl využít našich výrobku za menší cenu, aby jste se vešel do dobírky, nebo při větším nákupu budete mít dopravu zdarma...budete s našimi výrobky spokojen. Takto postupujeme standardně u všech zákazníků a nebylo to myšleno ve zlém na vás osobně.
    S pozdravem Martina Chudíková.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod je standardní e-shop, komunikuje, dodací lhůty jsou krátké.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Tak to nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete, ale nepíšete nic konkrétního ani k našemu jídlu, tak doufáme, že vám chutnalo :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jsem opakovaný zákazník, při větší zásilce nebylo možno vykomunikovat dobírku. Za "odměnu" za velký nákup nevstřícnost obchodu.
    Sdělili : máme to tak nastaveno.
    Pro mě z toho vyplývá riziko, že dopravce nechá někde ležet a především nepříjemný pocit z obchodu.

    Reakce obchodu EXPRES MENU

    Je nám velice líto, že jste nespokojený s našimi službami, ale opravdu máme nastavenou Dobírku jen u objednávek do 2 500 Kč při doručení na adresu. Tato informace je na našich stránkách https://www.expresmenu.com/moznosti-platby/. Pokud objednáte zase za více než 2 500 Kč máte od nás dopravu zdarma.
    Věříme, že pokud se rozhodnete si udělat další objednávku, tak nebudete mít obavy z platby kartou, u nás se peníze neztratí :)
    Děkujeme za pochopení.