-
Nedoporučuje obchod
Objednáno 14.4. a ještě 21.4. zboží nemám
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den,
vzniklá situace nás velmi mrzí. Vaše objednávka byla expedována na druhý den po objednání, bohužel do systému Zásilkovny jsme zadali chybné telefonní číslo (překlep), tudíž jste nemohla být informována formou sms o výdeji zásilky. Do budoucna doporučujeme zkontrolovat email, kam Zásilkovna taktéž zasílá veškeré informace ohledně zásilky a nebo pro rychlejší zjištění stavu, nás kontaktujte telefonicky, emailem nebo přes chat na našich webových stránkách.
Děkujeme a spozdravem tým Expa nails -
Nedoporučuje obchod
- Zboží neléčí jak je uvedeno, zhoršuje !
-
Nedoporučuje obchod
- Telefon nedostupný, žádná zpráva k vyzvednutí nedorazila
-
Nedoporučuje obchod
- Takto jsem objednávala poprvé, zboží mi ještě nedorazilo.
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den p.Knapková, Vaše objednávka v celkové hodnotě s poštovným 309,-Kč s jedním gelem nebyla odeslána z důvodu, že jste objednávku doposud neuhradila bankovním převodem. Je nám líto, že tímto jste nám udělila negativní hodnocení, i když chyba není na naší straně. Místo negativní recenze jste nás mohla kontaktovat na telefon nebo email. Myslíme si, že by byla namístě omluva. Přejeme hezký den, tým Expa nails
-
Nedoporučuje obchod
- Barvy neodpovidaji
Bohuzel mate malo foto ukazek barev, vetsinou jen jedno foto a neodpovida realne barve. Polovina objednanych barev se mi nelibi, vratit vzhledem k vysi postovneho nema pro me smysl. Priste jiz nakupovat nebudu.
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den p.Bečičková,
foto odstínů je foceno přímo ze vzorníků aplikovaných barev. Každý monitor, mobilní telefon mají jiné rozlišení barev a bohužel proto se nemusí zobrazit na různém zařízení odstín, tak jak je ve skutečnosti. S tímto se potýká celý svět. Vy jste si objednala zboží v hodnotě 526,-Kč z toho dva Gel laky transparentní - tzn. průhledné, které slouží pouze na vytónování nehtů, nikoli jako krycí barva. Pokud se vám tedy polovina Gel laků nelíbí, tak mluvíme o jedné položce, jestli tomu správně rozumíme. U těchto produktů je i uvedeno, že se jedná o transparentní gely. Jeden odstín pudrově růžový - ten je klasika krycí barva, který patří mezi nejprodávanější - nejoblíbenější. Odstíny navíc jinak vypadají na štětečku vytaženém z lahvičky, než když je aplikován v tenké vrstvě na nehet. Pokud se vám barvičky nelíbí, máte nárok v rámci 14 dnů na vrácení nepoužitého zboží v původním obalu na naši provozovnu (Expa nails s.r.o., ulice M.Benky 4148/34, 69501 Hodonín) dle obchodních podmínek. Každopádně nás Vaše nespokojenost velmi mrzí, k vaší poznámce (že již zboží u nás nekoupíte) vzhledem k situaci to bude pro obě strany výhodnější.
Děkujeme s pozdravem tým Expa nails -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
O tomto obchodě již nechci slyšet.
Zboží jsem si objednal i zaplatil 3.1.
Doručeno bylo 9.1. mezi tím byla sobota a neděleReakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den p.Harásek, tak jak jsem Vám již psala v mailu na váš dotaz ohledně doručení zásilky, tak reaguji i zde znovu. Vaše objednávka na pedikúrní kleště v hodnotě 399,-Kč byla přijata v pátek 3.1.2020 - 12:48 hod., platba byla tentýž den přijata na náš bankovní účet v podvečer. Expedice objednávek probíhá do 3 pracovních dnů, tak jako máme uvedeno v eshop potvrzení objednávek. Tím, že Vaše objednávka byla přijata až odpoledne v pátek, sobota a neděle máme zavřeno (tudíž se zásilky neexpedují), tak Vaše zásilka byla vyexpedována do 3 pracovních dnů a to v úterý Českou poštou 7.1.2020, kdy máme objednán svoz balíků. Bohužel nevlastníme přepravní společnosti , ani Českou poštu a neovlivníme čas a den doručení zásilek. Mrzí nás, že skrz doručení zásilky udělujete negativní komentář. Přejeme krásný den , tým Expa nails
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Platba za zboží mi byla rychle vrácena, včetně poštovného.
- Zboží nebylo plně funkční (led lampa), neúplné informace o zboží na webových stránkách.
-
Nedoporučuje obchod
- Už víc jak týden čekám na sms k vyzvednutí objednávky
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den, situace byla na kamenném obchodě prověřena a máme doloženo, že jste byla formou sms kontaktována dne 15.1.2019 o stavu objednávcky, která nebyla kompletní ( zboží se muselo z centrály objednat ) a bylo vychystáno následující týden. Velmi nás mrzí tato situace, hezký den Romana Expa nails
-
Nedoporučuje obchod
- 9 dní a zatial mi to nedošlo. Žiadna reakcia z obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
- Když si zboží objednám tak počítám s tím že při vyzvednutí na odborném místě bude třeba tak do tří dnů jak společnost píše při objednávce ale to že na něj budu čekat měsíc protože dealer tam jezdí jednou za tři týdny a já si bohužel objednala zboží pár dní po tom co už tam dealer byl a proto musím čekat další tři týdny, s tím jsem se ještě nesetkala.
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den p. Haliti,
bohužel dodání zboží do 3 pracovních dnů platí při objednání s doručením na Vaši adresu buď přepravní službou nebo Českou poštou. U odběrných - výdejních míst máme poznačeno, že na odběrném místě požadované zboží nemusí být skladem, proto se má vyčkat na informaci o naskladnění od prodejce - obchodního zástupce. Zaslání zboží na daná odběrná místa také souvisí s termíny závozů příslušného obchodního zástupce. Asi pochopíte, že při více jak tisícovce položek zboží, které nabízíme, nemůžou mít naše odběrná místa všechny položky skladem. Stejně tak jako vám se nevyplatí objednávat silikonové razítko v hodnotě 199,Kč, kde by poštovné činilo více jak polovinu ceny, tak i nám se nevyplatí posílat jen jednu položku na odběrné místo na druhý den, tak aby vy jste byla spokojená. Odběrné místa jsou pravidelně zavážena, tak jak vás informovala naše obchodní zástupkyně paní Čermáková. Nezbývá konstatovat nic jiného, že vzniklá situace nás mrzí.
S pozdravem tým Expa nails -
Nedoporučuje obchod
- Osobní výdejny po Praze.
- Klamné ujištění
X let používám UV gel Miláček. Takový ten v kostkové průhledné nádobě, s bílým vnitřkem a růžovým víkem na kterém je srdíčko. Důvod, proč je pro mě nenahraditelný je jeho vysoký lesk. Když se kouknu do krabičky, kde už mám na dně, pořád se leskne jako diamant. Takže: objednala jsem nové balení (zaoblená skleněná krabička) a ptala se na prodejně u placení, zda se změnil jen obal a gel je stejný jako byl. Prodavačka mi odpověděla s úsměvem, ať se nebojím, že je stejný, jen se změnilo balení, že ten hranatý se rozbíjel (ano, je mi to známo). Recenzi píšu až teď, protože až teď jsem zjistila, že NENÍ. Právě jsem si dodělala nehty. Neleskne se, je matný. Spilovala jsem vrchní vrstvu a potřela znova, zapekla a po setření výpotku opět MATNÝ!!! Spilovala jsem tedy znova a potřela starým miláčkem z hranaté dózy a tradá - nehty se kráááásně lesknou! Když jsem pak porovnávala složení obou krabiček, bylo jasné, že stejné nejsou. Ano, některé látky společné mají, ale né všechny. Takže moc "děkuju", že jsem díky EXPA-nails vyhodila oknem skoro 7 stovek za gel, který je mi nanic a budu muset najít výrobce v USA, co vyrábí ten starý lesklý Miláček. Já ani nevím, na koho jsem víc naštvaná: jestli na výrobce, který změnil složení a zhoršil tím kvalitu gelu, nebo na prodavačku, která věřila, že kvalita starého miláčka zůstala a změnil se jen obal a já tím pádem vyhodila peníze vlastně oknem. Bohužel tohle nezjistíte, dokud si ho nekoupíte a nepoužijete ho, takže ho už nemůžete vrátit. Patová situace. Jak to řešit ? Netuším.
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den, Reaguji na Vaší stížnost na gel Miláček.
Velice mě mrzí, že nejste spokojena s výrobkem, který jste zakoupila u naší firmy.
Jako majitelka a zároveň školitelka nail designu firmy Expa - nails Vám musím napsat pár poznatků co se gelu Miláček týče, i když to na věci vůbec nic nezmění a rozhodně to neznamená, že Vaše zkušenost není pravdivá.
Na základě vašich připomínek , nás několik, nezávisle na sobě vyzkoušelo gel Miláček - a prováděli jsme kontrolu výsledného lesku.
Naštěstí vše dopadlo dobře a gel se i po minutě v Uv po setření krásně leskne.
Vůbec si to tedy nedovedu vysvětlit a budu velmi ráda, když gel, pokud budete tak laskavá, vrátíte na prodejně, výměnou za finanční hodnotu, kterou jste zaplatila.
Vůbec nevadí, že gel je použitý - já jej určitě spotřebuji. Hlavně potřebuji zjistit co se mohlo zrovna u toho Vašeho gelu "POKAZIT".
Bohužel, více pro Vás, než vrátit peníze nemůžeme udělat, protože "jiného Miláčka" opravdu neumíme sehnat .
Přeji Vám vše dobré a doufám, že si brzy najdete gel se kterým budete spokojená. Dvořáková Ivana -
Nedoporučuje obchod
- Objednávala jsem si čistič na štětce a skoro polovina se vylila do krabice, v které mi to přepravce doručil, takže jsem zaplatila dá se říct za nic :(
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den p. Vaněčková, vzniklá situace nás velmi mrzí. Pokud se vylila téměř polovina čističe,jak uvádíte, musel celý balíček tímto roztokem zapáchat. V takových případech je lepší zásilku od přepravce nepřebírat. Pokud jste tak učinila, je vhodné zboží nafotit a zaslat foto na náš email [email protected] a my bychom danou situaci řešili jako reklamaci. U tohoto produktu se občas stane, že správně netěsní dávkovací víčko. Bohužel i přes naši pečlivou kontrolu se muže stát, že tekutina částečně proteče. Velmi nás mrzí, že jste nás nejdříve nekontaktovala, abychom to mohly vyřešit k Vaší spokojenosti před recenzí obchodu zde. Dnes Vám odchází balíček s novým čističem 250ml. Děkujeme , s pozdravem Píšťková Expa nails
-
Nedoporučuje obchod
- velký výběr
- dlouhá čekací doba na zboží
- totální chaos v objednávce
- neodpovídající cena s eshopem
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den, reaguji na recenzi, kterou jste napsala na Obchůdek Krásné Nehty v Olomouci. Vážíme si velmi každého zákazníka a každé třeba i korunové objednávky, nicméně všechno má svá pravidla.
Výhoda výdejního místa je, že za objednávku nízké hodnoty nemusíte hradit poštovné a balné a často si můžete zboží vyzvednout ještě v den objednání. Výdejní místo neznamená , že máte přednost před klienty, kteří jsou na obchodě anebo, že je zboží nachystané k okamžitému předání. Musí se vystavit doklady pod prodejním kódem a vystavit účtenka z EET. Když si přijdete pro zboží, nemáme ještě doklady nachystány z důvodu, že jsou i takové zákaznice, které si zboží objednají a prostě si ho nevyzvednou nebo si to rozmyslí a chtějí objednávku změnit nebo doplnit.
Jak sama víte, Vaše objednávka měla 31 výprodejových položek v celkové hodnotě 275,-Kč a to už nějaký čas zabere. Vím, že jste byla v časovém presu, ale moc Vás prosím za naší firmu, kdyby bylo možné si příště na nákup udělat trošku více času. Ivana Dvořáková - Expa -Nails -
Nedoporučuje obchod
- některé produkty nemají takový efekt jak je napsano a když se koupí slevové produkty tak vyjde draž poštovné což je umě upná blbost abych platila vic za poštu než za produkt
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den p. Maďarová,
pro zdokonalení našich služeb bychom rádi věděli, které z našich produktů nesplňují, to co deklarujeme. Co se týče poštovného, bohužel při objednávce 60,- Kč bude poštovné vždy dražší než samotný výrobek. Nejsme majitelé České pošty ani přepravní služby PPL, které využíváme. Pokud máte možnost, můžete využít vyzvednutí zboží v naší kamenné prodejně. Dle našich záznamů byla objednávka zrušena, že se jedná o omyl z Vaší strany ( rádi bychom upozornili , že slovo "omyl" je ve vyjmenovaných slovech !).
Děkuji s pozdravem Expa nails -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo poškozené,poškrábané,otlačené.Jedná se kos.kufr.
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den p. Špatenková,
pokud Vám byl doručen kufr poškozen, mohla jste nás kontaktovat ohledně reklamace
buď to na email: [email protected] nebo telefonicky 775 724 707 a mohli jsme reklamaci řešit.
Bohužel není možné se s Vámi telefonicky spojit (nezvedáte telefon nebo jste nedostupná) .
Pokud byl balíček na povrchu poškozen při doručování, tak by se reklamace musela projednávat s přepravní společností. Pokud nebyl balík z vnější strany poškozen, prosím kontaktujte nás na email: [email protected] a pokusíme se tuto situaci vyřešit. děkuji Expa nails -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nekomunikují! Napsala jsem jim email a chtěla se domluvit, kdy si zboží vyzvednu. Odepsali mi jednou, poté již NE. Tzn., že jsem si ani zboží nemohla vyzvednout - nevím, zda na prodejně připravené je nebo není.
Nedoporučuji z toho důvodu, že pobočka v Praze absolutně nekomunikuje. Napsali mi email, když jsem se ptala, kdy zboží bude připravené. Jakmile jsem jim však ještě odepsala a měla ještě otázku, už se vůbec neozvali, takže vlastně nevím, zda je moje objednávka připravená nebo není.
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den p. Bencová,
Vaše objednávka za 197 Kč objednána v pátek dne 5.9.2014 - 15:07 hod. byla v pondělí dne 8.9.2014 z centrály přeposlána na prodejnu Praha k vychystání ( sobota a neděle je v prodejně v Praze i na centrále Hodonín ZAVŘENO)
Bohužel Vámi objednaný box tipů nebyl v Praze skladem, což Vás paní Drozdová dne 9.9.2014 v 9:15 hod telefonicky kontaktovala o tom, kdy bude box naskladněn a že Vaše objednávka bude k vyzvednutí do 2 pracovních dnů.
Vaše objednávka je dle informací paní Drozdové od 10.9. v Praze v prodejně stále vychystána k osobnímu vyzvednutí.
Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale myslím si , že z naší strany jste byla informována dostatečně
o stavu objednávky.
Expa nails -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- zadne
- vsechny
priserny
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den paní Luncarová, musím reagovat na váši recenzi, s tím, že bych se chtěla zeptat , s čím jste nespokojena? Vidím , že jste u nás nakupovala poprvé a zásilka vám byla doručena.....děkuji za odpověď Expa nails
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den,zatím nemohu kladně hodnotit,nýbrž zboží objednané 12.12 zatím nedorazilo.
Reakce obchodu Expa - nails, s.r.o.
Dobrý den p. Pytlíčková , ve Vaší objednávce číslo 21513 jste si zadala osobní odběr v Obchůdku Krásné nehty v Olomouci . Zboží jste měla vychystané v prodejně . Pokud máte o zboží zájem a chcete jej odeslat prosím kontaktujte nás na email: [email protected] Pokud vám bude zásilka odeslána , Vaše objednávka bude navýšena o poštovné +125,- ...Děkuji a s pozdravem Expa nails