Přihlásit se a přidat příspěvek
  • NEDOPORUČUJI!

    Po 7 měsících se díra na palci u běžeckých bot za 3 tisíce. Nošené max. 1x týdně, u žádných bot se mi tohle ještě nestalo.
    Posláno na reklamaci, musíte poslat na Slovensko, 3 týdny žádná komunikaci, žádné potvrzení o přijetí, nereagovaní na emaily, až po opakované urgenci odpověděli paragrafy, že mají ze zákona na vyřízení 30 dní. V roce 2024 nevídaný postup a přístup.
    Reklamace neuznána, nebyly nalezeny žádné vady a materiál je prý kvalitní.
    Byl jsem v šoku, když jsem se dozvěděl, že dnes zákazník nemůže přidat recenzi po 7 měsících od nákupu, pokud to nemá společnost povolené (samozřejmě nemá),to je i důvod, proč má takový eshop 94% hodnocení, které vypovídá max. o tom, že odesílají zboží, to jak fungují v rámci řešení reklamací, reagovaní na emaily apod. v tom vůbec zahrnuto není.

    Pokud se vám produkt pokazí a chcete jej reklamovat:
    - musíte vytisknout a ručně vyplňovat formulář k reklamaci - v roce 2024!
    - poštovné na Slovensko na vlastní náklady
    - nemožnost přidat recenzi po pár měsících od nákupu - Google recenze mají vypnuté, stejně tak na firmy.cz a na Heurece máte možnost přidat recenzi pouze přes odkaz, který vám přijde na email hned po nákupu, takže recenzujete pouze to, že vám produkt přišel.

    V dnešní době, kdy se eshopy předbíhají v prozákaznickém přístupu by mě nenapadlo, že je ještě možné se setkat s něčím podobným.

  • U Exisport jsem si objednal 4.3.2023 kopačky - turfy. Po dvou měsících se rozlepily, předpokládám, že to byl padělek, který naoko vypadal jako originál. Hned jsem jim volal na podporu a následně i psal e-mail. Obojí bez odezvy. Zkusil jsem tuto firmu ještě po půlroce kontaktovat znovu, znovu bez odezvy. Silně nedoporučuji nakupovat u této společnosti, prodávají šmejdy a na reklamaci nereagují. Jejich sídlo na Slovensku pouze ztěžuje možnosti kontaktování a reklamace.

    Raději neriskujte nákup za levné ceny, zboží není kvalitní a reklamace nemožná.