Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží už několik dnů leží v DPD, prý poškozený obal... Asi špatně zabaleno?
    Už několik dnů žádná zpráva... Naposledy přišlo toto:
    12.04.2021 10:31 Praha 4 - Michle - Zásilku jsme přijali na depo.
    Kontrola obsahu zásilky, jestli není poškozený.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • velice dlouhá doba dodání

    Já jsem opravdu spokojená nebyla a díky této zkušenosti už zde nenakoupím.Bohužel:o( Na položkách, které byly uvedeny ,že jsou skladem, trvalo dodání dva týdny. A ještě mi ze tří položek přišla jedna špatně. Musím však vyzdvihnout, že náprava špatně zaslaného rámu, proběhla téměř okamžitě. Škoda, že to takto nešlo i u objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jeden ramecek prisel poskozeny,mel upadlou zadni nohu na postaveni.Kvuli jednomu ramecku nebudu zbozi vracet,ale byla jsem zklamana.

    Reakce obchodu Exiram, s.r.o

    Děkujeme, že jste se nám ozvala a vše bylo k Vaší spokojenosti vyřešeno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jeden rámeček resp. sklo je poškrábané, takže rámeček znehodnocený-nepoužitelný. Vracet ho nebudu, protože cena poštovného by převýšila cenu rámečku. Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Exiram, s.r.o

    Dobrý den paní Ludmilo, pokud Vám přišel rámeček poškozený a to ne vinou přepravy obraťte se na nás s reklamací na [email protected]. Poškozené zboží stačí vyfotit a sklo Vám můžeme zaslat náhradní. Dopravu samozřejmě hradíme my. Pokud šlo o plexisklo, zkontrolujte zda na něm není ochranná fólie se škrábanci, stává se, že ji zákazníci zapomenou sundat, přitom plexisklo je bez poškození. Děkuji a doufám, že problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.