Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vrácení peněz při vrácení zboží až po několika urgencích

    eshop ani nevěděl že jim přišlo z

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hezké stránky, online chat, 15% po registraci
    • Bordel ve prodávaném zboží

    Všechno ok, ale velké ale.

    Objednal jsem si jedno vázání stálo cca 3700 Kč po 15% slevě byla cena bezkonkurenční. To je ideální ale po pár dnech mi napsali, že se omlouvají, ale že toho bylo o Vánocích hodně, ale dané zboží nemají. Jako odškodnění mi nabídli 20% slevu (no jednoznačně nešla zkombinovat se slevou 15% po registraci, takže ve výsledku mi vlastně zvýšili celkovou slevu o 5%) a jelikož jsem neměl po vánocích možnost vybrat si zboží, které jsem chtěl, protože sklady byly vyprodané a jednalo se o sezónní zboží. Musel jsem nakoupit zase na exilshopu. Takže jsem nakonec koupil ještě dražší vázání a použil na něj slevu, protože výběr nebyl moc veliký. Teď už jen čekám než dojde. Doufám že vše bude v pořádku, ale o tom nepochybuji. Až na ztracený čas a zbytečné komplikace, bych obchod doporučil, ale příště by bylo asi vhodnější nabídnout jiné odškodnění než o 5% větší slevu.

    Reakce obchodu Exilshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Vše podstatné jsme Vám popsali v emailu. Opravdu po Vánocích není stoprocentní přehled ve skladech, chybka se může vloudit. Přece jenom nejsme stroje. Vázání máte doma, tak ať Vám slouží a hlavně přejeme radost ze snowboardingu.
    Hezký den Exilshop.cz