Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ksem objednala před více než 20 dny a stále nedorazilo…

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom se Vám omluvili za vzniklou situaci. Momentálně je to 14 pracovních dní od Vaší objednávky. Dopravce, který přiváží Vaše zboží ze Španělska má neobvyklé zpoždění, které s ním intenzivně řešíme. Budeme Vás kontaktovat na email a problém dále objasníme.
    Markéta z everGO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vzhledem k tomu, že toto madlo je z Číny, kde se prodává za 80 Kč, si myslím, že tato cena je od přeprodejce přemrštěná.
    • Objednával jsem madlo od značkové prodejny siko,ale bohužel mě přišel materiál z Číny!

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen. Chtěli bychom Vás informovat, že madlo značky SIKO neprodáváme. Pokud jste obdržel nevyhovující nebo vadné zboží, máte možnost reklamace nebo vrácení zboží. V takovém případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis.
    Denisa z everGO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatil a stále je nemám!

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Rádi bychom se omluvili za mírné zpoždění Vaší objednávky.
    Denisa z everGO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nesouhlasí s popisem. Rozhodně není stabilní. Budu vracet

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás, že se zbožím nejste spokojená. Je možné, že jste obdržela vadný kus. V tom případě nabízíme možnost reklamace. Pokud nám něco nesedí v popisu produktu, rádi bychom to napravili. Budeme Vás kontaktovat.
    Markéta z everGO

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nevihodou je, že tam není návod na složení toho stanu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Doručeno ve slíbeném termínu
    bohužel zboží neodpovídá inzerovanému provedení, stolek neudrží notebouk a není plně skládací. Jsem zklamaná vzhledem k mému zdravotnímu stavu jsem si představovala plně skládací stolek

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Dobrý den, děkujeme za hezké hodnocení a omlouváme se za nepříjemnost. Stolek by měl být plně skládací a udržet až 5kg váhy, tudíž většinu notebooků. Je možné, že Vámi zakoupený kus má výrobní chybu. V tom případě je možnost ho reklamovat. Budeme Vás kontaktovat a nepříjemnost řešit.
    Markéta z everGO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ke dnesnimu dni nemam ani zbozi a ani zpravu

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že máte špatnou zkušenost s dodáním. Ve Vaší objednávce se jedná o jedno z mála zboží, které odesíláme do 15ti dnů. Tuto informaci máme zobrazenou vždy v detailu produktu a v košíku. Dnes Vaše zboží již čeká na dopravce a bude tedy expedováno 6. pracovní den od objednávky. S týmem se však podíváme na to, jak bychom mohli zlepšit informovanost zákazníků.
    Markéta z everGO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé odeslání
    • Nekvalitní věci

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Dobrý den, paní Evo,
    Jsme rádi, že jsme se s Vámi dokázali spojit, abychom probrali Vaši recenzi a vyřešili nedostatek slevou. Ve Vašem případě se jedná o zboží levnějšího charakteru, ručně vyráběné, kde může někdy dojít k případné nestandardnosti.
    Doufáme, že s Vaší příští objednávkou již budete spokojena.
    Hezký den,
    Markéta z everGO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tepelný box fungoval dvě minuty. Závada v zásuvce automobilů nebyla, ani v pěti jiných.

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaše hodnocení. Zdá se, že jste obdržel vadný kus výrobku. Omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Tuto situaci můžeme vyřešit vytvořením reklamace. Budeme Vás kontaktovat.
    Markéta z everGO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Řidič měl adresu kde už rok nebydlím,ne chápu proč. A poslal mě hodně nahlas do..... Prý nikam nejede že se ozve v pondělí.

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Dobrý den, paní Heleno. Moc nás to mrzí, bohužel řidiče neovlivníme a je potřeba stížnost směřovat na přepravní společnost. Hezký den, Vaše everGO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V popisu zboží chyběly důležité informace - např. že nabíjení lampy je možné pouze z PC, chyběly údaje o velikosti a fotografie byla zavádějící.

    Reakce obchodu Evergo.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za komplikace a děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Informace ihned opravíme a doplníme. Hezký den, Vaše everGO.cz