Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den všem slušným lidem,
    VŠENY VARUJI PŘED TÍMTO E-SCHOPEM. koupili jsme si u nich dvě postele do dětského pokoje a přijeli rozlámané. Zboží bylo zabalené a na první pohled nebylo nic vidět až při rozbalení. Podali jsem reklamaci a výsledek je takový, že si za to můžeme sami že jsem přebrali rozlámané zboží. KDO CHCE HODIT PENÍZE DO KANÁLU TAK AŤ ZDE NAKOUPÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Všechny varuji před nákupem u této firmy. Skříň mi byla doručena v naprosto katastrofálním stavu, aniž by byl její obal porušen. Reklamace mi byla zamítnuta. Je otázkou, jestli výrobky v tomto stavu již posílají nebo se na tom podepsala otřesná přepravní společnost Geis CZ. Nicméně jsem přišla o nemalou částku a doma mám nepoužitelné zboží.

  • Dobrý den, koupili jsme sedačku Falco Laura, Design je moc hezký to je snad jediné co vyzdvihnout. Zhruba po roce používání se sedací část začala lehce bortit, začali i bolet záda. Dále pak došlo cca po 1.5 roce k propadnutí výztuhy područky. Sepsal jsem reklamaci do firmy eurosedačky.cz, a bylo mi řečeno, že musím sedačku zaslat na adresu firmy k posouzení výrobce. Požádal jsem o příjezd technika na mou adresu k posouzení a vysvětlil jsem, že není možné sedačku složitě rozložit a odeslat, a také nemůžeme být 30 dní bez sedačky. Toto ze strany firmy bylo zamítnuto a trvali na odeslání k nim do firmy. Nechápu postoj firmy, i když jako nárok dle zákona na to mají právo, nic méně už bych od nich nic nekoupil a sedačku Falco Laura nedoporučuji. Děkuji za příspěvek

  • Přidávám se k negativním hodnocením. Police mi dorazila v nepoškozeném obalu. Nebyl důvod zásilku u dopravce na místě reklamovat. Po rozbalení jsem si všimla, že dvě ze tří částí výrobku jsou značně viditelně poškozeny. Ihned jsem napsala e-mail s fotodokumentací vad. Z důvodu vadného plnění mám ze zákona nárok na slevu z ceny nebo zaslání nového zboží či vrácení peněz. Ani jedna s variant mi nebyla nabídnuta. Je tomu tak prý z toho důvodu, že police byla velice levná a dopravu jsem měla zdarma. Toto se mi nejeví jako dostatečný důvod pro neuznání reklamace, jelikož bych ani za takových podmínek zničené zboží nekoupila. Dále po mě při reklamaci po několika dnech požadovali foto krabice, která však byla stejně již roztrhána od vybalování a nebyl by to relevantní důkaz k tomu, že byl produkt poškozen dopravcem. Bylo mi nabídnuto nacenění nových polic. Nevidím však důvod, proč bych za zboží platila 2x, přestože je chyba na straně prodejce. Obchod nedoporučuji.

    • Dobrý den, Vaše reklamace byla řádně posouzena, zamítnutí z důvodu levné police a dopravy zdarma jsme v komunikaci s Vámi prověřili a nic takového jsme nezaznamenali. Naše reklamační oddělení s Vámi celou situaci řešilo, postup jsme také opětovně prověřovali a nezaznamenali ze strany obchodu žádné pochybení.

  • Komunikace mezi zákazníkem a internetovým obchodem v mém případě byla nulová, proto mě až zaráží vysoké procento reliability obchodu.