Přihlásit se a přidat příspěvek
  • ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!!!
    Objednala jsem si dva šampóny Kerastase bain satin 1( 1 L)
    Tento šampón kupuji pravidelne u různých prodejců více jak 20 let. Používá jej celá moje rodina. Poprvé a naposledy jsem zkusila eshop- europarfemy.cz. Koupě na tomto eshopu dopadla velice špatně. Šampon sice dorazil, ale v lahvi byl úplně jiný obsah. Šampón jinak voněl, byl řídký a také měl jinou barvu. Rozhodně se nejednalo o originál, což mi potvrdili i ostatní členové rodiny.
    Na šampón jsem měla alergickou reakci . Nereklamuji, volala jsem na eshop, stále stejná písnička. Jsem naštvaná. Raději budu kontaktovat ČOI .

  • Zakoupila jsem makeup Yves Saint Laurent, kupovala jsem pravidelně v Sefoře. Zde mě nalákala cena… Nakonec jen vyhozené peníze,, neodpovídá ani konzistence , dokonce ani odstin…. Mám ještě doma zbytek starého. Falešný výrobek, vrátím se opět do kamenných obchodů, zde již nic…...

    • Vážený zákazníku,

      velmi nás mrzí, pokud Vám přišlo poškozené zboží. V tomto případě neprodleně kontaktujte náš reklamační servis.
      Kontakt reklamační oddělení: e-mail: [email protected], tel.: +420 491 204 257.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      EURO SHOP s.r.o.

  • EURO SHOP s.r.o.
    IČO: 27512541
    Orel 63
    538 21 Orel






    V Praze dne 19. 6. 2022

    Předžalobní výzva dle § 142a OSŘ

    Vážení, EURO SHOP s. r. o., potažmo EUROPARFÉMY,
    Dne 1. června 2022 vám byla zaslána reklamace, cituji:

    „Vážení,
    opět jste zboží dali naležato místo toho, abyste zboží postavili a víčka zabezpečili.
    Masky přišly ve stavu, kdy obsah byl v bublinkové fólii do které jste zabalili zboží, které jste také dali naležato a bez utáhnutí víček.
    Balík neměl označení křehké.
    Proto očekávám, že dané tři masky vyměníte za bezvadné nebo vrátíte peníze ve výši 555 Kč.“

    Daňový doklad jste do dnešního dne nezaslali.

    Tímto jste se dopustili porušení občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele. Do dnešního dne jste fakturu tj. daňový doklad nezaslali, pro poškozené a vylité zboží jste si nepřijeli (veškeré přepravní společnosti odmítli takto poškozené zboží přijmout) a ani jste z této částky 555 Kč neuhradili ničeho.

    Z těchto důvodů Vás proto ve smyslu § 142a zák.č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád vyzývám k úhradě tohoto vašeho dluhu na bankovní účet, a to do dne 20.6.2022. Fakturu neprodleně zašlete do dne 20.6.2022 elektronicky i prostřednictvím České pošty.

    Pokud částka nebude v této lhůtě uhrazena, bude věc řešit prostřednictvím civilní žaloby u obecného soudu a formou doplnění podnětu touto výzvou na kompetentní orgány, které byly již obeznámeny.

    • Vážená zákaznice,

      reaguji na Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, pokud jste obdržela takto poškozené zboží. Produkty se vždy snažíme balit s maximální pečlivostí.

      Pro vyřízení reklamace je třeba našemu reklamačnímu oddělní zaslat kompletní a detailní fotodokumentaci, aby mohlo dojít k prozkoumání škody, poté může dojít k řešení. Bohužel do dnešního dne jsem od Vás tuto fotodokumentaci neobdrželi, tedy nemohlo dojít k vyřízení reklamace.

      Pokud nám není tento důkazní materiál poskytnut, je třeba postupovat dle standardního reklamačního procesu, tedy zaslání zboží zpět a následného posouzení naším reklamačním oddělením.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      EURO SHOP s.r.o.

    • vše Vám bylo zasláno. Rovněž jsem při objednávce zboží jasně napsala, jak žádám zboží zabalit. Nic z toho jste neakceptovali. Stále částka není na mém účtu. Zašlete mi potvrzení o odeslání platby pro dohledání bankou.

  • Kromě toho všeho daný prodejce Europarfémy dle IČO 27512541 EURO SHOP s.r.o. Orel 63, 538 21 Orel nezaslal fakturu čím se mohl dopustit krácení daně.

    • Vážená zákaznice,

      reaguji na Vaše hodnocení. Faktura je vždy zasílána automaticky systémem elektronicky.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      EURO SHOP s.r.o.

    • vše bylo nahlášeno na kompetentní orgány.

  • Obrátila jsem se na Heureka.cz a jsem zvědavá co odpoví.....

    Vážení,
    obracím se na Vás. Z právního hlediska je irelevantní, že prezentujete obchod jako je Europarfémy.cz
    Tento obchod dle recenzí a diskuze u Vás na Heureka.cz má velmi negativní ohlasy, ve který se dokonce objevuje označení jako podvodné jednání a praktiky ze strany tohoto prodejce.
    Zajímá mne, co učiníte jakožto Heureka.cz?
    Já jsem také byla podvedena a vše již skoro měsíc řeším s tímto prodejcem.
    Zboží mi dodal tento prodejce chybně zabalené, poškozené, vylité a místo aby si pro zboží přijeli, či vrátili peníze, trvají, abych jim toto mokré, vylité, poškozené zboží, zaslala zpět na své náklady.
    Oslovila jsem všechny dopravce a všichni mi sdělili, že nejsou schopni dopravit takto poškozené a tekoucí zboží které mi bylo doručeno od obchodu Europarfémy.cz.
    Prodejce Europarfémy.cz odmítá vše řešit, odmítá vrátit finanční prostředky a dokonce používá argumenty, kterou jsou protiprávní a podle všeho chtějí zaslat zboží proto vylité a poškozené, aby danou škodu mohli uplatnit po přepravci.
    Myslím, že tyto nekalé obchodní praktiky obchodu Europarfémy.cz, kdy se tento obchod snaží poškodit nás konečné spotřebitele, byste neměli prezentovat, jejich zboží nabízet a zahájit úkony dle recenzí a diskusí.
    Já toto učiním neboť nemohu splnit podmínku, že jim vylité a mokré zboží, které se bude dál vylívat přepravou, zašlu.
    Očekávám Vaši odpověď, kterou poté předám soudu neboť ten kdo prezentuje obchod, který jedná protiprávně se sám dopouští tohoto protiprávního jednání.

    • Vážená zákaznice,

      reaguji na Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, pokud jste obdržela takto poškozené zboží. Produkty se vždy snažíme balit s maximální pečlivostí.

      Pro vyřízení reklamace je třeba našemu reklamačnímu oddělní zaslat kompletní a detailní fotodokumentaci, aby mohlo dojít k prozkoumání škody, poté může dojít k řešení. Bohužel do dnešního dne jsem od Vás tuto fotodokumentaci neobdrželi, tedy nemohlo dojít k vyřízení reklamace.

      Pokud nám není tento důkazní materiál poskytnut, je třeba postupovat dle standardního reklamačního procesu, tedy zaslání zboží zpět a následného posouzení naším reklamačním oddělením.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      EURO SHOP s.r.o.

    • stále stejné výmluvy. Vše Vám bylo zasláno a víc jak měsíc čekám na to, kdy si pro zboží přijedete, neboť takto vylité zboží nebude ani Česká pošta přepravovat ani nikdo jiný. Pro zboží si přijeďte na vlastní náklady. Po přepravci poškození zboží uplatnit nemůžete. Jednalo se o Vaše pochybení. Kdo to kdy viděl, aby tekuté zboží bylo položeno do balíku a balík byl odeslán bez uvedení na balíku "křehké". Pak se není čemu divit, že přišel guláš a nikoliv bezvadné zboží.

  • Vážení,
    přesně to, co se stalo Vám, se stalo mě.
    Při objednávce jsem napsala do poznámky, že prosím veškeré tekuté zboží zabalit tak, aby nedošlo k poškození obsahu zboží.
    A co udělal obchod europarfémy?
    Položil veškeré zboží do balíku a ještě uzávěry neutáhl. Takže vše přišlo vylité, poškozené, neopoužitelné.
    A jak se k tomu postavil odesílatel europarfémy?
    Nijak, místo toho aby si pro zboží, které nikdo nepřevezme z dopravců - protože ze zboží teče, je potřísněné obsahem ostatního zboží, přijel, tak odmítá si pro zboží zaslat svého kurýra na vlastní náklady a ještě k tomu odmítá cokoliv řešit.
    Takže nyní se bude podávat trestní oznámení a všem ostatním to doporučuji také.
    Kromě toho nyní obchodu zasílám předžalobní výzvu.
    Vše se nahlašuje na ČOI a ostatní kompetentní orgány.
    Takové jednání nemůže nikomu projít jak učinil Europarfém.cz

    • Vážená zákaznice,

      reaguji na Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, pokud jste obdržela takto poškozené zboží. Produkty se vždy snažíme balit s maximální pečlivostí.

      Pro vyřízení reklamace je třeba našemu reklamačnímu oddělní zaslat kompletní a detailní fotodokumentaci, aby mohlo dojít k prozkoumání škody, poté může dojít k řešení. Bohužel do dnešního dne jsem od Vás tuto fotodokumentaci neobdrželi, tedy nemohlo dojít k vyřízení reklamace.

      Pokud nám není tento důkazní materiál poskytnut, je třeba postupovat dle standardního reklamačního procesu, tedy zaslání zboží zpět a následného posouzení naším reklamačním oddělením.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      EURO SHOP s.r.o.

    • však zde jasně vidíme, jak stále stejné argumenty používá prodejce. To jen vypovídá o jeho solidnosti.

  • Nedoporučuji obchod, raději kdekoli jinde.. V dnešní době, kdy jiné eshopy expedují zboží ještě v den objednávky, EUROPARFÉMY.cz si dávají pěkně na čas, už je to třetí den a ještě zásilku ani neodeslali.. v dnešní době opravdu amatérismus, už se sem nevrátím, btw kdybych objednávku nezaplatila předem, objednávku ruším a rozhodně jdu jinam.

  • před zasláním zboží jsem Vás snažně prosila, abyste zboží řádně zabalili do ochranné fólie hlavně v místech uzávěrů a Vy jste přislíbili, že tak učinite. Jasně jsem Vás informovala, že se nehodlám poté záležitosti zabývat v právního hlediska.
    Dnes jsem obdržela balík se zbožím a jsem zděšena, co jste učinili.
    Nejen, že jste zboží s tekutým obsahem dali do vodovorné polohy nikoliv svislé a to veškeré - což považuji za úmysl, tak ještě k tomu jste víčka nezabezpečili ochrannou igelitovou páskou jak jsem Vás prosila.
    Došlo k poškození celkem 5ti balení sprchového gelu, který žádám plně uhradit, neboť obsah je znehodnocen vylitím.
    Očekávám, že si buďto objednáte svoz 5ti sprchových gelů a to plně na Vaše náklady a nebo vrátíte celou částku za těchto 5 sprchových gelů ve výši 300 Kč a to zasláním promptně během dnešního dne 28.4.2021 na účet ....

    Tak takto jedná daný obchod. Objednáte si zboží, prosíte o to, aby zboží řádně zabalili a oni udělají přesný opak...A poté dělají mrtvého brouka.
    Co na to říct. No bude se vše náležitě řešit.

    • obchod odmítl jakkoliv reagovat

  • V kamenné drogerii jsem objevil ETD Calvin Klein Eternity která mě nadchla. Jak jsem přičuchl musel jsem ji mít. Nicméně cena byla vysoká i když na ni byla akce.Tak jsem kouknul na eshop a hle,CC tu byla o cca 200kč levnější. Objednal jsem si ji tedy zde. Verdikt: Uplně jiná vůně než kterou jsem cítil v kamenném obchodě .Myslím si tedy,že tu opravdu nemají originál .

  • Nedoporučuji koupil jsem 2 toaletní vody calvin klein 1 parfémovanou vodu a 2 kazety guess. Parfém calvin klein nevoní vůbec jako originál . Byl jsem si při vonět v sephoře , o toaletních vodách škoda mluvit zápach asi půl hodiny pak nic. Takže to bude asi nějaká levárna naposled jsem tam nakupoval utratil jsem cca.5tisíc přemýšlím o trestním oznámení a ČOI . Kontrola by asi taky neuškodila . Tak že za mě velkej podvod. !!!

    • Naprostý souhlas

  • ..zatím rozdejchávám prvotní šok, koupila jsem si parfém Carolina Herrera 212 Sexy, škoda, že nemohu vložit fotku, ale na tom parfému stoji "Tester not for sale", parfém se skládá ze dvou částí, každe ji jinak plná :( ... a dovolila jsem si lehce stříknout na zápěstí a po 20minutách NIC...vůbec NIC :(

  • Zhruba před měsícem jsem objednal partnerce krémy Shiseido za více než 5 tisíc korun. Mimo jiné i Shiseido Benefiance Nutri Perfect Eye Serum 15 ml. Toto balení bylo prázdné. V podstatě atrapa fungující pár zmáčknutí. Tu trošičku obsahu nehodnotím. Na reklamaci obchod reaguje naučenou frází: pošlete a my se vyjádříme.

  • Obchod nedoporučuji! Zakoupil jsem toaletni vodu Paco Rabanne black xs, kterou používám už spoustu let. Tento výrobek, vydrží jen chvíli a jeho vůně není tak intenzivní jakou ji znám po celá léta. Podle mého názoru je to fake!!!

    • Dobrý den, vážený zákazníku,

      děkujeme za Vaši reakci. Veškerý sortiment nakupujeme pouze u ověřených dodavatelů. V nabídce našeho obchodu proto naleznete pouze originální zboží.
      Pokud je však s objednaným zbožím cokoliv v nepořádku, obraťte se, prosím, na naše reklamační oddělení na email: [email protected]

      Děkujeme za pochopení.
      S pozdravem
      EURO SHOP s.r.o.

  • Zakoupeno Acqua di Parma Fico amalfi. Voní příšerně, vůbec neodpovídá originálu. Zkoušela jsem ho v dutý free v Řecku. Tento parfém nemá nic společného s originálem.

    • Dobrý den,

      v nabídce našeho obchodu naleznete pouze originální zboží zakoupené u prověřených dodavatelů.

      Pokud je s objednaným zbožím cokoliv v nepořádku, obraťte se, prosím, na naše reklamační oddělení na email: [email protected]

      EURO SHOP s.r.o.

  • Začíná se mi spousta lidí ozývat že ma nebo mělo stejny problém...a co delat? Je vidět že to nebude jen muj případ co se týče mojeho nákupu... a stejně tak Ti lidé parfem znaji pisou že to nemá nic společného s tím co objednali... jedná se tedy o podvodný obchod a chce to dát ČOI

  • Začíná se mi spousta lidí ozývat že ma nebo mělo stejny problém...a co delat? Je vidět že to nebude jen muj případ co se týče mojeho nákupu... a stejně tak Ti lidé parfem zajímá pisou že to nemá nic společného s tím co objednali... jedná se tedy o podvodný obchod a chce to dát ČOI

    • Dobrý den, paní Leno,

      veškerý sortiment nakupujeme pouze u ověřených dodavatelů. V nabídce našeho obchodu proto naleznete pouze originální zboží. Rozhodně se nejedná o nekvalitní zboží, jak uvádíte.

      Spokojenost našich zákazníků je pro nás vždy na prvním místě. Pokud je tedy s objednaným zbožím cokoliv v nepořádku, obraťte se, prosím, na naše reklamační oddělení na email: [email protected]

      EURO SHOP s.r.o.

  • Objednala jsem parfem jako dárek k vánocům.. ještě než jsem ho objednala na stránkách europarfemy psali jak se jedná o originály a jak to maj od stejných dodavatelu jako všechny obchody co prodávají originály.
    Než jsem objednala Giorgo Armani 100 ml tak jsem tam.jeste volala a ujistovala se jestli se opravdu jedna o originál.. slečna mi řekla že ano že se nemusím bát a že recenzi pozitivních mají pořád víc jak negativních.. přesto že jsem měla takovou nejistotu v sobě jsem to riskla a Koupila. A hned po rozbalení jsem viděla že je to podvod vůně voněla ale ne jak originál...jelikož originál znám dobre a zaujala mě ta výhodná cena toho " originálního parfemu" tak jsem se zklamala ..po vůni která vonela asi tak 15 min a pomalu slabla ( jednalo se o pansky parfem - normálně to jsou krásné silné vůně condlouho drzi) tak jsem to okamžitě posílala ještě v ten den zpět..takže bylo po dárku a za poštovné jsem zaplatila 99kc ..europarfemy samozřejmě reklamaci neuznali ale v rámci dobrých vztahů přece jenom celou částku poslali..ale při neuznani reklamace poštu neproplaci... jejich recenze jsou lživé ..spousta si jich dělají sami a hlavně lidé co objednají a možná to daji jako dárek tak ani neví že zaplatili za fake...ještě to budu řešit...

  • Dnes jsem zkusil tento eshop. Nakupují různé cca 8-10 parfému ročně. Objednal jsem tester Issey Miyake Ld Issey 125 ml. Vůně scházela, zjevně není originál, nevoní (mám zbytek z konkurenční parfumerie), láhev a víčko bylo nedosedalo, zjevný fake v ceně tak 5 Kč. Volal jsem na europarfemy, prý mohu uplatnit reklamaci. Nemám čas jet do Prahy to projedu více než vůně stojí. Tester předávám pořadu Černé ovce. Slečna byla na lince velmi slušná to zase ne že ne. Tohle ale není omyl. Jen 90 procent lidí ten rozdíl nepozná, já jako 15 lety uživatel této vůně ano. Toto neni omyl ale záměr o. PODVOD.Proto černé ovce.

  • Objednala jsem si parfém Alien (tester). V žádném případě to nemohl být originál, šlo pouze o obarvenou vodu,
    která vydržela vonět pár minut. Naštěstí byla reklamace vyřízena kladně. Stejně ovšem nechápu, jak takovéto výrobky může e-shop prodávat. Každopádně se obchodu příště vyhnu velkým obloukem.

  • Koupila jsem zde Poison jako tester, za 1600 Kč a voní asi tak deset minut. Vyhozené peníze.