Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    dnes jsem zakoupil v tomto obchodu MontBlanc Legend Spirit Eau du toilet a jako dlouholetý uživatel tohoto parfému mohu s plným vědomím prohlásit, že obsah lahvičky z tohoto obchodu opravdu není tím, za co se vydává a jde o neoriginální produkt, resp. padělek.
    Obchod jednoznačně nedoporučuji, zítra jdu tento produkt reklamovat, byť jak vidím z předchozích recenzí, nebude to asi jednoduchá záležitost...

  • Absolutně nedoporučuji tenhle obchod, vyhněte se mu velkým obloukem. Taky jsem nabyl podezření, že parfém je padělek, jelikož jsem kupoval parfém na dálku přes internet, rozhodl jsem se parfém vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní, hned druhý den jsem posílal parfém zpět s odstoupením od kupní smlouvy, požadoval jsem celou částku zpět na účet. Když jsem tam asi po týdnu volal, že peníze nemám pořád na účtu, kde to vázne, mi bylo absolutně nekompetentní paní sděleno, že mi nemůžou vrátit celou částku, jelikož jsem parfém už rozbalil a zbavil ho celofánu mi strhnou 800 Kč. Paní jsem marně vysvětloval, že na to nemají právo, ať mi předá někoho z vedení prý, že by mi řekl to samé a pořád mlela dokola to stejné, že to mají v obchodních podmínkách atd..bla, bla, blaaa. Tohle mě vytočilo do červena, hned jsem se spojil se svým právníkem, který mi pro ně sepsal dopis s tím, že pokud mi do 14 dní nevrátí celou částku, obracíme se na příslušný soud, , v důsledku čehož dlužná částka dále vzroste o náklady právního zastoupení a soudní poplatek, dopis jsem před vánoci odeslal doporučeně a čekal co bude.

    Dnes mi přišla na účet celá částka na účet, proto nabádám všechny, aby se nenechali odradit a požadovali za parfémy celou částku, protože Jako spotřebiteli Vám právo na vrácení jakéhokoli zboží zakoupeného pomocí prostředku komunikace na dálku dává přímo občanský zákoník, s několika výjimkami zákonem výslovně stanovenými, kam však prodej parfému nespadá. Argument, že zboží bylo rozbaleno, díky čemuž právo na vrácení plné kupní ceny údajně zaniká, neobstojí, neboť bez rozbalení bych si spotřebitel zboží vůbec nemohl prohlédnout a rozhodnout se, zda si jej ponechá nebo využiji svého práva od kupní smlouvy bez udání důvodu odstoupit.

    V případě, že by obchodní podmínky jakýkoliv e-shop toto základní právo spotřebitele na vrácení plné kupní ceny jakkoli omezovaly, jsou v tomto bodě neplatné, neboť práva spotřebitele lze pouze rozšířit nad zákonný rámec, jejich omezení možné není.

    Nedejte se a braňte se!!!

  • Nikdy více!! obchod prodává padělky, vůně je nevýrazná a po chvíli ji přestanete úplně cítít. Bohužel nejsem jediná napálená, známí mají podobnou zkušenost. Údajně tyto parfémy ředí (známá tam pracovala). Navíc je problém zboží reklamovat - když je to více jak 14 dní od objednávky. Hlásím na ČOI.

  • Vážení zákaznící
    Za sebe mohu říci,že jsem velmi spokojen.Objednal jsem si SUN FOR MEN od Jil Sander.Jeden den objednal,druhý den přišel balík.Vůně identická,výrobce pravý,komunikace perfektní,nic na závadu Europarfémů nemohu říci.To,že někteří z Vás píší,že vůně není na Vás za chvíli cítit je přirozené,vůně Vám "sedla".Někteří z Vás,než něco sem napíší,by si měli podívat a přečíst na internetu o EDT atd.Miloš

  • luciesar:

    Vážená zákaznice,

    naši dodavatelé jsou opravdu ověřenými prodejci, na veškeré zboží můžeme doložit doklad o pravosti parfému či kosmetiky, takže se opravdu žádný kus nevloudil z nějakého stánku v Holešovicích. Veškeré námi nabízené zboží je 100% originál, pokud nejste s kvalitou zakoupeného zboží spokojená, nejjednodušší věcí je danou věc reklamovat a přesvědčit se tak o její pravosti.

    Hezký den
    EUROPARFEMY.CZ

  • Už nikdy víc!Tvrdí, že mají dodavatele stejného jako ostatní prodejny v ČR...Asi se jim tam vloudila lahvička z nějakého stánku.Právě mám na stole parfém z europarfémů a ze Sephory. Z europarfémů je to jen alkoholový zápach, který na kůži rychle vyčpí, dá se přirovnat k parfému z Holešovické tržnice...Není to poprvé

  • Vážená Aneto,

    naše zboží pochází od ověřených dodavatelů, těch samých, kteří dodávají do kamenných prodejen Sephora, Fann, Douglas. Jedná se o 100 % originály!!! Kdykoliv jsme schopni toto prokázat, Váš kometář je velmi nekorektní a ani jste žádné zboží nereklamovala.

    Věřím, že přes 100 000 našich zákazníků určitě nebudou hloupý lidé, jak píšete ve Vašem komentáři.

    S pozdravem
    Robert Semivan
    obchodní ředitel

  • POZOR NA TENTO OBCHOD, prodávají padělky!! Koupila jsem si parfém, který znám a jeho vůni jsem předtím i zkoušela v Sephoře na papírek i na zápěstí... Sice jsem obdržela originální krabičku i flakon, ale vůně byla naprosto odlišná - byl cítit jen alkohol, hrozný smrad, který brzy vyprchal, s originální sladkou vůni neměl ani minimální podobnost!!! Jasný padělek, bohužel..
    Dala jsem na to, že je to osvědčený obchod a má mnoho pozitivních recenzí, ale nechápu, kdo sem píše, že je spokojen.. Buď jsou to lidé, kteří soudí kvalitu parfému jen podle vzhledu (ten byl totožný) a už se nezamýšlejí nad tím, jestli obdrželi i stejnou kvalitní vůni, jinak si to neumím vysvětlit.. Nebo, že by to byl tak strašně solidní obchod, jak tu všichni píší, a pouze já měla smůlu a zakoupila padělaný smrad??? No tomu opravdu nevěřím... Je to celé prapodivné.
    Budu reklamovat a nikdy více!!!!!

  • Jsem velmi zklamaná dodávkou vzorků parfémů, které jsem si objednala a zaplatila. U dvou vzorků ze čtyř bylo skoro poloviční množství. Je to dobrá finta jak vydělat, asi to jen těžko zakazníci reklamují , už nikdy žádné zboží od europarfémů !!!

  • Tereza Hlavínová: Dobrý den, jak již bylo psáno do komentáře na heuréce, naše zboží pochází od ověřených dodavatelů, těch samých, kteří dodávají do kamenných prodejen. Jedná se o 100 % originály. Jak již bylo zmíněno, výrobce někdy může lehce změnit obal a složení, každopádně pokud používáte tyto produkty delší dobu, vlasy si na ně zvyknou a ten efekt není takový jako zezačátku. Vlasová kosmetika by se měla obměňovat každý půl rok. Prosím, pokud nejste s našimi produkty spokojena, obraťte se na naše reklamační oddělení.

  • Bohužel se musím připojit k názoru, že výrobky z Euro-parfémy nejsou originály. Pořídila jsem si šampon a ochran. mléko od Redkenu na suché a zničené vlasy. Tyto výrobky znám, již jsem je koupila a použila několikrát. Vždy jsem s nimi byla spokojena. Nyní jsem vyzkoušela nákup odsut, protože mě překvapila nízká cena. Ale jsem sklamaná. Výrobky mají stejný název, stejný nápis, ale jiný obal a nejsou z daleka tak funkční jako předchozí, pořízené jinde. Dokonce mají i docela jinou vůni.

  • Dobrý den,
    ráda bych se zeptala zda prodávané parfémy jsou skutečně originál jak se inzeruje. Ještě jsem zde nikdy nenakupovala, ale obávám se že za takovou cenu se nemůže jednat o originál. Navíc se v obchodech témeř neobjevuje provedení 90ml, kdežto zde u témeř u všech parfému.
    předem děkuji za odpověď a přeji hezký den
    Michaela Budíková

  • Vážený pane Švadlenko,
    Máte pravdu, že jsem ve vašem obchodě nakoupil vícekrát. Nákupy jsem realizoval pro své kolegy a také jako dárky. Z tohoto důvodu jsem zatím nemohl zboží vyzkoušet.
    Po včerejším zjištění, že vlastním neoriginál, jsem kontaktoval své známé a kolegy. Všichni se shodli, že je vůně málo intenzivní a po chvíli voní odlišně, ale byl to dárek a tak to nechtěli řešit.
    Z tohoto důvodu jsem ještě více zklamán, že jsem váš obchod doporučoval.
    V každém případě já budu zboží reklamovat a již nikdy nenakoupím.
    Vaši reakci jsem očekával, přeci nenapíšete na internet, že mám pravdu.
    S pozdravem Tomáš V