Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Po delší době jsem se podíval, jak to tady vypadá. Měl jsem problémy s přijetím reklamace, o vyřízení nemluvím, protože k ničemu nedošlo. Měl jsem reklamovat pouze v prodejně, kde jsem nakoupil. Ale ta osoba co tady odpovídá, někomu říká- reklamujte v kterékoli prodejně. Někomu říká- když prodejna nemá zájem reklamujte klidně u nás. Nevím co to má být, když každý má jiné podmínky. Zřejmě je to nějaká tržnice.

  • U nás byla prodejna zrušena, přesunuta do OC. Taky nic moc. Prodavačky mě moc nenadchly.
    Do Ostravy nejezdím, viz vysvětlení zde
    Upozorním na osobu z Ostravy, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje. Jde o osobu Věru Nusmuller z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují.
    Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
    Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
    psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka která se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi. Bohužel se najde spousta hloupých prodavaček v obchodech, které s ní hrají tu "hru" a intrikují proti zákazníkům. Podána trestní oznámení i na ně.

  • Přímo s Euronics mám dobrou zkušenost z loňského roku. Ovšem soukromá prodejna s názvem Euronics, na malém městě, to je katastrofa. Při nákupu tv JVC, která má mít po zaregistrování záruku 3,5 roku, mě bylo řečeno- záruka je 2 roky. Když jsem tv vyzkoušel, zjistil jsem, že rám panelu je výrazně křivý, panel má vůli 4mm a i při čistění se volně a hlasitě hýbe.Ignoroval jsem v podstatě nefunkční prohlížeč a zmínil jsem v prodejně, že nejsem spokojen s kvalitou zpracování a mám pochybnosti o celkové kvalitě. Prodavačka ihned začala problém "racionalizovat" i když o elektronice ví hodně málo. Řekla, "neska je to takový všecko", i když takový jistě všecko není. Prostě vrácení zboží ani reklamace nepřicházely v úvahu. Dnes, po 1,5 roce, má tv i jiné problémy. Zkoušel jsem zařídit reklamaci přes ETA- JVC. Ta samá katastrofa jako v prodejně. Sice řekli, reklamujte, ale u prodejce, a nevysvětlil jsem jim, že přes to vesnické hokynářství se to nedá. Nereklamovatelná televize stará 1,5 roku, která má mít 3,5 roku záruku. Přesto,nákup přímo v Euronics mě připadá celkem rozumný, podle dřívější zkušenosti. Jejich prodejna u nás je však strašná, také podle zkušenosti. I když dneska je těžké říci, tahle značka je dobrá, tak rovněž můžu říci, že bývalá ETA Hlinsko, dnes pražská ETA a.s., vystupující v roli JVC, je pro mě vyloženě špatná. I kdyby mě někdo tvrdil, že podle jednoho nákupu nemůžu soudit, a že je to celkem dobré, řekl bych, že podle zboží, podle přístupu a celkového výsledku je ETA- JVC NEPŘIJATELNÁ.

    • Dobrý den, uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Prosím pošlete nám více informací na email [email protected]. Prověříme možnost reklamace. Děkuji Zdeňka

    • Vážená, to jste mě nemuseli nic psát, Vaše řešení je stejné jako u ETA Jvc. Reaguji na Váš mail, co jsem obdržel, a ten znamená- zařiďte si to jak chcete. Buď si to vyhádejte na prodejně, nebo si zařiďte servis, ale Inter Servis Liberec,pod který spadá Pardubický kraj, tam se nedá dovolat, a má blokované emaily, a taky spoustu naštvaných recenzentů. A to se jedná jen o přijetí do reklamace, která nemusí být uznána, jak je komu libo. Možná jednáte v mezích zákona, ale neudělali jste pro mě nic. Znamená to, že můžu zkusit jiný servis, který mě klidně může odmítnout, zboží nepřijme. Je tedy pravda, že v tomto případě je tv Něco- JVC, správně Vestel Turecko, skutečně nereklamovatelná. Abych byl spravedlivý, mám s Vámi jednu dobrou a jednu špatnou zkušenost, nic moc. Věřím, že kdybych chtěl něco koupit, tak mě slíbíte všechno možné, tohle je odvrácená strana reklamy.

    • https://www.ceska-justice.cz/2018/04/ochrana-spotrebitelu-mame-dobre-pravo-ale-nemame-zpusob-jak-se-ho-domoci/

  • Tento obchod důrazně nedoporučuji, pokud zákazníci nejsou hazardéři a myslí si, že pokud se cokoli se zbožím stane a oni ho budou chtít reklamovat, obchodník jim vyjde vstříc!

    Moje naštěstí jediná zkušenost s tímto obchodem:

    V červnu loňského roku jsem u společnosti Euronics ČR zakoupila pračku se sušičkou Beko. V březnu jsem ji dvakrát reklamovala pro nefunkční sušení, 13. září jsem opět reklamovala pro nefunkční vypouštění vody přímo u prodejce, spolu s oznámením závady jsem poslala emailem scan faktury a ofocený štítek. Bylo mi odpovězeno, že mám zaslat reklamaci přímo servisu, což jsem udělala 16.9., odtud mi bylo odpovězeno, že předávají na servis. Nic se nedělo až do 14.10., kdy jsem oznámila prodejci odstoupení od smlouvy pro nedodržení zákonné lhůty pro vyřízení reklamace a požadovala vrácení peněz a odvoz nefunkčního spotřebiče. Prodejce požadoval protokol ze servisu o neopravení spotřebiče s tím, že nemůže s ohledem na ochranu osobních údajů si tento vyžádat sám, že nemá žádné podklady k řešení reklamace apod., a když jsem oponovala tím, že jsem potřebné doklady zaslala již při oznámení reklamace, vrátil se k svému tvrzení, že mám dodat protokol o neopravení. Druhý den mi volal pán ze servisu a chtěl přijít pračku opravit. To jsem odmítla s odvoláním na marné uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace.
    Poté, co servis z vlastní iniciativy zaslal protokol o neopravení spotřebiče, odpověděli mi 15.10. z Euronics, že vše předávají ke zpracování. Nato jsem si vyžádala odvoz staré pračky do soboty daného týdne, protože jsem měla objednanou jinou. Vzhledem k tomu, že se do pátku nikdo neozval, ani mi nebylo jednostranně sděleno, jaký bude další postup, kontaktovala jsem zákaznické oddělení s dotazem, kdy si nefunkční spotřebič odvezou. Pan Miroslav Růžička ze zákaznické podpory mi velmi neochotně sdělil, že musím počkat, až bude ověřen protokol od autorizovaného servisu. Na dotaz, jak bude prověřován mi nebyl schopen odpovědět, zřejmě se jednalo o další oddalovací taktiku, kterou prodejce používá. Na dotaz, jak dlouho bude trvat vyřízení odstoupení od smlouvy, konkrétně vrácení peněz a odvoz pračky mi odpověděl, že jakmile bude prověřen protokol, bude objednán svoz, o penězích ani slovo. Vzhledem k tomu, že již šestý týden nemám funkční pračku, nechtěla jsem dál čekat, než se daný problém vyřeší a nechala si přivézt jinou. Prodejce dál ignoruje zákonná nařízení, záměrně sabotuje řešení dle mého názoru nesmyslnými tvrzeními, naschvál oddaluje konečné vyřešení. Na další emaily už obchod nereaguje, kdy vrátí peníze a odveze nepoužitelný spotřebič, který překáží v domě na společné chodbě, protože nebylo kam jej odložit, je ve hvězdách. Pokud by se jednalo o seriozního obchodníka, peníze už mám dávno na účtu a stará pračka je pryč. Konzultovala jsem vše s právníky a ti mi sdělili, že uplynutím lhůty pro vyřízení reklamace mají obě strany povinnost vrátit si navzájem plnění ze smlouvy bezodkladně, a pokud se tak nestane, mám zaslat předžalobní výzvu, což jsem také po týdnu mlčení ze strany obchodníka učinila. Ani na tuto výzvu se prodejce neobtěžoval odpovědět. Obrátila jsem se na ADR ČOI, kde mi doufám pomůžou vyřešit problém. Po těchto zkušenostech jsem připravena se obrátit na soud s žádostí o vydání platebního rozkazu.

    • Dobrý den, uvedená situace mne mrzí. Mohu Vás ujistit, že na emaily odpovídáme postupně, tak jak byly zaslány zákazníky. Ani jeden nezůstane bez povšimnutí. Prosím o zaslání více informací na adresu ombudsman@euronics,cz. Ověříme, kde se svezení výrobku a vrácení financí zdržuje. Zdeňka

    • Vážená paní Zdeňko, je zajímavé, že na email oznamující reklamaci mi bylo odpovězeno hned, jakmile jsem zaslala oznámení o reklamaci, žádost o vráceni peněz za nevyřízenou reklamaci a odvoz nefunkční pračky, na výzvu k vrácení peněz se již týden neobtěžují ze zákaznického centra odpovědět.
      Pokud je to tak, jak zde zákazníci píšou, ani ombudsman v takových případech nepomůže. Byla bych velice ráda, abych se ve svém úsudku mýlila, a pokud kontaktování ombudsmana bude k prospěchu, zveřejním tuto informaci zde. Vše bylo zasláno na uvedený email dnes.
      Děkuji Roubíčková

    • Pokračování story reklamace:

      Na výzvu výše jsem25.10. odeslala všechny potřebné informace na adresu ombudsmana. Dnes, tj. 29.10. jsem obdržela opět od pana Růžičky ze zákaznického oddělení Euronics email, abych napsala datum možného odvozu spotřebiče a adresu.
      I když tyto informace již ode mě byly zaslány včetně čísla účtu pro vrácení peněz, napsala jsem mu je dnes znovu. Co mě však zaráží je fakt, že do dnešního dne jsem neobdržela oznámení výsledku reklamace, ani konkrétní informaci o dalším postupu. Z nesmyslné věty cituji "Po obdržení zboží na reklamačním oddělení a následném vyřízení Vašeho požadavku Vás budeme informovat." jsem nepochopila, zda si nejdříve (po 46 dnech od oznámení reklamace) nechají dopravit nefunkční pračku k nim a pak se budou bavit o vrácení peněz, nebo jestli to pan Růžička myslel jako další oddalovací taktiku typu "zavřeme spotřebiteli pusu na nějakou dobu slibem, a až se znovu ozve, opět něco vymyslíme".
      Když pominu fakt, že po marném uplynutí lhůty pro reklamaci a odstoupení od smlouvy je povinností obchodníka bezodkladně vrátit peníze, opět jsem se nedověděla praktiky nic. Vrácení bezdůvodného obohacení a podmiňovat jej vrácením (nefunkčního a objemného) zboží spotřebitelem, nelze Pochybuji, že by si pánové z Euronisc mysleli, že si nefunkční pračku nechat z nějakého melancholického důvodu.
      Sorry, pane ombudsmane, je mi to líto, ale mám dojem, že zase budete za blbce....

    • Dobrý den, dle ověření bude s Vámi domluven svoz výrobku včetně servisního prohlášení autorizovaného servisu. Informaci o ukončení reklamace jste již obdržela servisní zprávou autorizovaného servisu ( nebyla reklamace vyřízena v zákonné lhůtě 30 ti dní ). Po uskutečnění svozu Vám vrátíme finance na Váš účet, který jste nám zaslala. Zdeňka

    • Vážená Zdeňko, je zřejmé, že u Vás respektování zákonných ustanovení nelze očekávat. Ze servisu jsem s protokolem obdržela zprávu, že reklamace nebyla vyřešena ve lhůtě a mám nárok na odstoupení od smlouvy, ale to dobře víte. Dále doporučení "obraťte se na prodejce, který s Vámi vše dořeší obchodní cestou". následovaly dva týdny vyhýbavých odpovědí a nakonec mlčení. Na odstoupení od smlouvy a žádost o vrácení peněz se mi nedostalo žádného jasného vyjádření typu "uznáváme reklamaci z toho a toho důvodu", vrátíme peníze tehdy a tehdy. Pouze "vše bylo předáno k dalšímu zpracování" a podobné nic neříkající odpovědi (pokud vůbec odpovězeno bylo).
      Výmluvy, že prodejce musí ověřit protokol a mlčení ani zdaleka nelze chápat jako výsledek reklamace. V každém případě se tímto případem bude zabývat ČOI, kde jsem podala podnět.
      Ze zákona já, jako spotřebitel nemám povinnost Vás uhánět o vyřízení reklamace, ani upozorňovat na uplynutí lhůty. Buď je u Vás neskutečný bordel, nebo záměrně ignorujete podobné případy a čekáte, zda se zákazník ozve a bude chtít uplatnit svá práva. Veřejná vyjádření zde jsou jen pokus jak zachránit reputaci, kterou, jak jsem si zde přečetla, máte velice pošramocenou.

  • Nedoporučuji tento obchod a to z důvodu, které napíšu. Chtěla jsem si objednat mobil značky lenovo phab 2 pro zlatý, který stojí něco přes 10000,-, ale mají ho pouze na prodejně pro osobní vyzvednutí. Jelikož žiju na druhém konci republiky, mám smůlu. Tak jsem si chtěla objednat ten samý mobil pouze v jiné barvě - šedý, to už bych mohla, ale ten stojí okolo 24000, -. To už je tedy přemrštěna cena. Nechápu, proč ten samý model nabízí jednou za 10000, - a druhý za 24000, -. To z těch lidí tak nehorázně tahají peníze? Že se nestydí všivaci. Na email mi pak napsali, že mi nemohou pomoct. Tak na co pak tam tedy jsou? Pro zákazníky tedy nikoliv. S pozdravem Regnermlova Alena.

    • Dobrý den Aleno, uvedená situace mne mrzí. Dle ověření se jedná o doprodej posledních kusů a z tohoto důvodu není možné poslání mobilního telefonu Lenovo PHAB 2 PRO zlatý na Vaši adresu. Telefon v šedé barvě je aktuálně skladem a je duální na rozdíl od zlatého. Jedná se o novější verzi. Z tohoto důvodu jsou u těchto dvou modelů i rozdílné ceny. Věřím, že pokud to s námi ještě zkusíte, povedeme si lépe. Zdeňka

    • Moje zkušenost s tímto obchodem a se zákaznickým oddělením této firmy je ta nejhorší, kterou jsem zažila za posledních x let. Zřejmě jsou školení na to, aby dělali ze zákazníků blbce a dostávají za to odměny.

  • Nedoporučuji tento obchod a to z důvodu, které napíšu. Chtěla jsem si objednat mobil značky lenovo phab 2 pro zlatý, který stojí něco přes 10000,-, ale mají ho pouze na prodejně pro osobní vyzvednutí. Jelikož žiju na druhém konci republiky, mám smůlu. Tak jsem si chtěla objednat ten samý mobil pouze v jiné barvě - šedý, to už bych mohla, ale ten stojí okolo 24000, -. To už je tedy přemrštěna cena. Nechápu, proč ten samý model nabízí jednou za 10000, - a druhý za 24000, -. To z těch lidí tak nehorázně tahají peníze? Že se nestydí všivaci. Na email mi pak napsali, že mi nemohou pomoct. Tak na co pak tam tedy jsou? Pro zákazníky tedy nikoliv. S pozdravem Regnermlova Alena.

    • Dobrý den Aleno, uvedená situace mne mrzí. Dle ověření se jedná o doprodej posledních kusů a z tohoto důvodu není možné poslání mobilního telefonu Lenovo PHAB 2 PRO zlatý na Vaši adresu. Telefon v šedé barvě je aktuálně skladem a je duální na rozdíl od zlatého. Jedná se o novější verzi. Z tohoto důvodu jsou u těchto dvou modelů i rozdílné ceny. Věřím, že pokud to s námi ještě zkusíte, povedeme si lépe. Zdeňka

    • Dobrá, ale i tak je ta cena u šedého mobilu přes čáru. Ten mobil stojí normálně okolo 12000, -, a vy ho nabízíte za 24000, -? V Mallu ho měli ten samý za 3999,-. Bohužel, jsem na to přišla pozdě. Byl hned vyprodán. A vy za 24000, -, že se nestydite takto tahat z lidí peníze.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • 24.6. jsem si objednal přes eshop zboží, které svítilo jako skladem na prodejně. Převzetí jsem zvolil osobně na jiné prodejně (je super, že máte tolik poboček). V emailu bylo, že obvyklá doba doručení je 7 dní. Dnes 9.7. už jsem to nevydržel a zavolal na prodejnu, kde si to mám vyzvednout. bylo mi sděleno, že zboží sice je skladem, ale na jiných pobočkách a že to nepřevážejí (je super, že máte tolik poboček, ale když chci zboží, musím stejně jet na druhou stranu republiky), takže se čeká na naskladnění na centrální sklad. No nic, tak snad za týden. Ještě jsem tam nic nekoupil a už bych objednávku nejraději zrušil.

    • Dobrý den Lukáši,
      je mi líto, že dodání Vaší objednávky trvá déle, než bylo avizováno. Není možné přesouvat zboží mezi pobočkami, a tedy je zapotřebí počkat na dodání výrobku dodavatelem. Omlouvám se za nepříjemnosti. Dostupnost prověří ještě kolegové a kontaktují Vás na soukromý email.
      Zdeňka

  • Šel jsem dvakrát na prodejnu, strávil v ní vždy půl hodiny kvůli reklamaci sluchátek ani jednou mě nebyl nikdo schopen do té doby obsloužit nikdy víc.

    • Dobrý den Lukáši, situace mne mrzí. Omlouvám se za čekání. V případě reklamace je možné se obrátut přímo na autorizovaný servis nebo nám i sluchátka na reklamaci zaslat společně s dokladem o zakoupení. Adresa je:HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

      Reklamační oddělení

      hala DC6, Poděbradská 772

      250 90 Jirny

    • Zdeňka

  • NAPROSTO NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD! Kupovali jsme myčku přes e-shop před půl rokem, nechali si doručit domů. Myčka nemyje, ale firma se k reklamaci nemá a odkazuje na "kamennou" prodejnu, navíc zde zrušenou. Evidentně se snaží reklamaci zkomplikovat a tím odradit. Rozhodně už od nich nic nechci a NIKOMU jejich služby NEDOPORUČUJI! :(

    • Dobrý den, paní Procházková,

      je mi líto, že máte s námi negativní zkušenost. Ohledně reklamace posílám postup https://www.euronics.cz/reklamace/t-80/ či odkaz přímo na servisy https://www.euronics.cz/servisy/t-88/

      S pozdravem
      Alena

  • Dobrý den,
    Už sem píšu po třetí kvůli stížnosti na tento eshop. Informační služby euronicsu jsou naprosto neschopné jakéhokoli řešení mého již několikátého problému.
    Tentokrát se jedná o faktury za zboží, které mi při reklamaci reproduktoru ztratili. Reproduktor jsem reklamoval společně s nabíječkou, kterou mi již zpět nevrátili. Po asi třech měsících čekání jsem ji nakonec dostal zpět. Od vyřešení této téměř 90 dní dlouhé reklamace uběhly už 4 měsíce a vy mi teď za vámi ztracené zboží pošlete fakturu a výzvu k zaplacení. To už snad nemyslíte vážně.
    Emailem na informační linku se bohužel nic řešit nedá, ale je zajímavé, že jakmile napíšu sem, tak je vaše reakce okamžitá...
    S pozdravem Jakub Šimek

    • Dobrý den, pane Šimku,

      mrzí nás vzniklá situace vedoucí k Vaší nespokojenosti. Dohledala jsem, že ji kolegové již urgentně řeší s příslušným oddělením. Prosíme o strpení, následně Vás budou kontaktovat. Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem Alena
      Euronics tým

    • Dobrý den,
      Už jsou to 2 týdny od doby co jste mi oznámili, že můj problém bude urgentně řešen. Bohužel jsem zatím neobdržel žádnou zprávu o jakémkoli výsledku vašeho „urgentního” řešení.

  • Dobrý den,
    Zase píšu ohledně nenavráceného kabelu k reproduktoru JBL xtreme.
    Už nechci řešit problém přes informační linku, nebo přes ombudsmana euronicsu, protože se mi vždy odezvy dostalo až za dlouho. Po tom co jsem ovšem napsal sem, se euronics ozval hned. Je zajímavé vidět, že zareagují, až po tom co jejich zákazník napíše negativní recenzi.
    Na reklamaci jsem vám spolu s reproduktorem posílal celou nabíječku. Vy jste mi, ale po třech měsících poslali jen kabel do zástrčky, bez napájecího adaptéru. Tudíž jste tím můj problém v žádném případě nevyřešili.
    Žádám vás tedy zaslání kompletní nabíječky, nebo chci vrátit peníze za toto nefunkční zařízení z důvodu nedodržení reklamační lhůty. Dnes je to přesně 90 dnů od přijetí reklamace.
    S pozdravem Jakub Šimek

    • Dobrý den, pane Šimku,

      velice nás mrzí vzniká situace, omlouváme se. Samozřejmě prověříme a budete kontaktován ohledně vyřízení.

      S pozdravem
      Alena

    • Informovala jsem také reklamační oddělení a ombudsmana, ať se již sjedná náprava, o které Vás budeme informovat.

      S pozdravem Alena
      Euronics tým HPTronic

    • Děkuju za řešení problému.

  • Odstoupení od smlouvy hned v den doručení. Měsíc uběhl jak voda. A i přes veškeré urgence se stále nic neděje. Už nikdy víc. Proto už bych nikdy nic nekoupil..

    • Dobrý den, Pavle,

      je mi líto prodlení. Prosím zašlete mi bližší informace na e-mail [email protected]. Zjistím, kde se řešení zdržuje.

      S pozdravem
      Jana

    • Psal jsem a týden je zase pryč a nic se neděje....

    • Dobrý den, Pavle,

      e-maily vyřizujeme v pořadí, v jakém přichází, je možné, že jsme se k tomu Vašemu zatím nedostali. Pokud bychom věděli například číslo objednávky nebo odstoupení od smlouvy, mohli bychom Váš e-mail dohledat přednostně, ale takto se nemáme čeho chytit. Prosím tedy o strpení. Děkuji za pochopení,

      Lenka

  • Dobrý den,
    Nikomu nedoporučuji nakupovat na tomto e-shopu. Minulý rok jsem si z této stránky objednal reproduktor JBL extreme (v hodnotě 7000kč). Po nějakém čase se reproduktoru pokazila baterie a nešel nabít. Následně jsem ho reklamoval, spolu s nabíječkou. Dne 27. července eshop zboží přijal. O necelý měsíc později mi reproduktor zaslali zpět s tím, že je reklamace vyřízená . Bohužel jsem k němu neobdržel svou nabíječku.
    Problém jsem začal řešit hovory na zákaznickou linku, kde mi bylo vždy řečeno, že bude moje reklamace urgována. Od vyřízení reklamace jsem linku kontaktoval asi 8x. Vždy jsem ale dostal stejnou odpověď. Dne 25. Září jsem tedy zaslal email ombudsmanovi Euronicsu. Do dneška jsem se nedočkal žádné odezvy e-shopu.
    Už to budou skoro 3 měsíce od reklamace. Díky nenavrácení mojí nabíječky je, ale reproduktor stále nefunkční. Pokud moje nabíječka nebude navrácena, budu tento čin považovat za krádež. Reklamační centrum je očividně zcela neschopné jakéhokoli řešení tohoto problému. Jsem velmi nespokojen a zklamán z vašeho jednání.
    S pozdravem Jakub Šimek

    • Dobrý den, Pane Šimku,

      tato Vaše negativní zkušenost mne opravdu mrzí. Prosím, napište mi podrobnosti na adresu [email protected], Vaši reklamace i její vyřízení prověřím a pokusím se situaci napravit. Za dlouhé vyřizování se velmi omlouvám.

      Lenka

  • Dobrý den,
    nákupem v Euronics si zaděláte akorát na problémy. 31.8.2018 dopravce vyzvedl zboží, na nějž byla uznána reklamace a já jsem volila vrácení peněz. Dnes, t,j, 5.10. peníze ještě nemám. Týdně urgence, dopisování telefonování a pokaždé jen informace, že byla podána urgence, ale výsledek žádný. Na reklamační oddělení nespojují, neboť reklamační oddělení se zákazníky nekomunikuje. Kontaktovala jsem ČOI a asi nezbyde než tuto situaci řešit mimosoudní cestou

    • Dobrý den,

      je mi líto, že na své peníze dosud čekáte. Snažila jsem se Vaši reklamaci nebo e-maily dohledat, avšak neúspěšně. Prosím, můžete mi napsat na e-mail [email protected] podrobnosti včetně čísla objednávky / reklamace, abych mohla situaci prověřit a případně uspíšit? Děkuji a omlouvám se za způsobené nepříjemnosti.

      Lenka

  • Tak hledám televizi,zjistím že je v Jablonci v euronicsu mají na skladě 3 kusy otvírací doba všude uvedená v sobotu od 9 -18 h jedu tam ,obchod zavřený a na dveřích napsáno v sobotu a neděli zavřeno,fajn jdu do Datartu, obchod kousek vedle uvádějí na netu opět dva až tři kusy ihned k odběru v obchodě úplně prázdno vše vyprodáno,zavolám na info linku zda li jsou v liberci ,ano jsou jedu do liberce ani jedna není ani skladem,takže najeto skoro 100 km a nic nemám.Také mě udivuje desítky obchodů a jen jedno stejné telefoní číslo pro všechny ,čekáte dvacet minut než vám řeknou nesmysl

    • Dobrý den, pane Reichle,

      je nám velice líto Vaší negativní zkušenosti, za nepříjemnosti se omlouváme. Vždy je vhodné předem vytvořit internetovou objednávku a vyčkat na potvrzení, že je skutečně rezervováno, připraveno k vyzvednutí a stavy tedy souhlasí. Mrzí nás, že v tomto případě došlo ke změně a nepovedená komunikace s naší Zákaznickou linkou. Kvůli vytíženosti usilovně pracujeme na posílení týmu.

      S pozdravem
      Alena

  • Bohužel mám taky špatnou zkušenost objednal jsem si mobil číslo 1701366740, a byl sem seznámem že mi to příjde do týdne.. týden uběhl a stále není mobil na prodejně.. už toho mám fakt dost pořád čekat a euronics skoro ani nekomunikuje.. jen v objednávce je napsáno vyřizuje se.. to mám čekat další týden nebo ten další? každopádně jste nesplnili lhůtu k dodání na prodejnu.. a s prominutím za tohle máte správně dávat zákazníkum nějaký odškodnění jako poukázky nebo slevy už jenom co mu způsobujete za problémy!.

    • Dobrý den, pane Raymanne,

      Váš telefon bude naskladněn dodavatelem během příštího týdne, ihned poté bude Vaše objednávky vyřízena. Za prodlevu se omlouvám, pokud u produktu uvádíme termín"obvykle do sedmi dnů", může se stát, že se lhůta protáhne, přesto, že je většina objednávek v této lhůtě vyřízena. Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.

      Lenka

    • Dostal sem od vás zprávu na email že mobil bude až za další týden.. takže já mam čekat 14 dní a doufat že mobil dorazí na prodejnu ? měli jste na to týden a není vám blbý mi to prodloužit o další týden?! Tím to žádám slevu z ceny! jako odškodnění čekání 14 dní a za nedodržení lhůty dost jste mi způsobili problémy tím to!

  • Bohužel nedoporučuji!
    V srpnu jsem zakoupila telefon, který po necelých dvou dnech přestal fungovat (chápu že za to Euronics nemůže), ale následné chování mě od dalšího nákupu odradilo.
    Na pobočce mi bylo doporučeno telefon poslat na reklamaci, ne odstoupit od smlouvy. Že prý reklamace bude rychlejší a bývá většinou do 14 dní hotova. Dnes jsem telefon dostala po 28 dnech (mimochodem kdybych telefon objednala až dnes, byl by o cca 1500 levnější).
    Během reklamace jsem několikrát volala na info linku, jaký je stav reklamace apod. Po dobu jednoho týdne mi bylo slibováno jak mne budou ten den kontaktovat a nic.. Každý den jsem musela volat znova a znova. Takhle si službu zákazníkům opravdu nepředstavuji....

    • Dobrý den,

      velice mne mrzí, že bylo třeba tak krátce po zakoupení telefon reklamovat. Je mi líto, že se zákaznickému centru nepodařilo zjistit informace o průběhu opravy. Pokud bychom pro Vás mohli v budoucnu cokoliv zajistit neváhejte se obrátit na e-mail [email protected]

      S pozdravem
      Jana

    • Bohužel mám taky špatnou zkušenost objednal jsem si mobil číslo 1701366740, a byl sem seznámem že mi to příjde do týdne.. týden uběhl a stále není mobil na prodejně.. už toho mám fakt dost pořád čekat a euronics skoro ani nekomunikuje.. jen v objednávce je napsáno vyřizuje se.. to mám čekat další týden nebo ten další? každopádně jste nesplnili lhůtu k dodání na prodejnu.. a s prominutím za tohle máte správně dávat zákazníkum nějaký odškodnění jako poukázky nebo slevy už jenom co mu způsobujete za problémy!.

  • Neodporúčam už skoro 3 týždne od prijatia platby stále nemám chladničku a to som mal už dohodnuté 2 termíny doručenia a stále nič dokedy mam čakať, stále mi na linke odpovedajú tak isto že to dajú preveriť a stále nič už nikdy si od vás nic neobjednám, nedoporučujem!

    • Dobrý den, Ladislave,

      mrzí mne, že nám vyřízení objednávky trvá dlouho. Prosím, kontaktujte mne na e-mailu [email protected] s číslem objednávky, prověřím, kde se stala chyba a pokusím se vše vyřídit k Vaší spokojenosti. Omlouvám se za zdržení a přeji Vám hezký den.

      Lenka

    • na email : [email protected] není možné poslat zprávu! buď máte email zrušený nebo máte plnou schránku!!!

  • S Euronics mám dvě zkušenosti, obě špatné.
    1) Na jaře 2018 jsem rychle potřeboval 2 telefony Xiaomi - dle stránek euronics skladem 3 kusy ve Valašském Meziříčí.
    Na pobočce byl jen jeden kus, prý je to na webu nepřesné a proč jsem nevolal - omluva žádná. 50 km zbytečně projetých a hodina a půl v pytli, co už.

    2) Urgentní objednávka pračky BOSCH 14.8.2018 (1701334831), zaplaceno cca 400 Kč za dopravu na druhý den. Druhý den se nikdo neozval, tak jsem zavolal sám - prý problémy s logistikou. 17.8.2018 přišel email, že bylo zboží vyexpedováno, hurá. 20.8.2018 se nedělo nic, 21.8.2018 jsem chtěl objednávku stornovat (už jsem pračku fakt potřeboval) - prý už storno nejde, jelikož je pračka vyskladněna a prý mám pračku nepřevzít a peníze budou vráceny až se zboží vrátí z rozvozu. 27.8.2018 jsem nepřevzal pračku od TOPTRANS. BYLO ROZVÁŽENO 10 DNÍ OD EXPEDICE !!! (podobná rychlost jako z Aliexpressu, velmi gratuluji). 28.8.2018 bylo zboží vráceno Euronicsu (dle TOPTRANS tracking) - na infolince mě tvrdili (lhali?), že jim TOPTRANS zboží nedovezl, totéž mě tvrdili (lhali?) 30.8.2018 - až když jsem paní na infolince navedl na TOPTRANS tracking, uznala, že už mají zboží vráceno (ale prý jim interně dlouho trvá zboží zpět naskladnit či co). Dnes je 31.8.2018, peníze zpět stále nemám.

    Tolik k tomu jak Euronics funguje, před druhým nákupem mě měla varovat příhoda z Valmezu. Po třetí to už zkoušet nebudu.

    • Dobrý den, pane Trlico,

      moc mne mrzí komplikace, ke kterým u Vaší objednávky došlo. Peníze Vám samozřejmě zašleme na účet v co nejkratší době, nejdéle by to mělo trvat čtrnáct dní od doby, kdy se pračka vrátí na náš sklad. Odeslání peněz na Váš účet zaurguji a věřím, že vše bude bez odkladu vyřízeno. Za nepříjemnosti se Vám omlouvám a přeji Vám hezký den.

      Lenka