Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Nekvalita
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Píšou slevy ale jinde to je levnější bez slevy

    Reakce obchodu eurodily.cz

    Trochu nechápeme, jaké slevy má tento zákazník na mysli. V obchodě je cena za zboží uvedena a za tuto cenu to také koupil. Tento zákazník nakoupil díl za 200Kč, který stojí ve významném maloobchodě s autodíly 459,- Kč. To je asi úspora dost velká, za stejný díl. Ale pokud to zákazník nechtěl od nás koupit a našel to někde na internetu levněji, tak nechápeme, proč si to u nás koupil a potom píše, že je to drahé? Proč si to tedy nekoupil tam? Můžeme mu jen doporučit, aby si to příště koupil tam, kde to bude nejlevnější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pozor.poslou jinou soucastku a zaplatite znova postovne.je dost spolehlivejsich e-shopu ale tento poprve a naposled

    Reakce obchodu eurodily.cz

    Tento zákazník si objednal termostat a také ho druhý den dostal. Potom volal, že to není on a nebyl schopen říci, jestli mu přišel jiný, než si objednal a nebo že si objednal takový, který do auta nepasuje. Jen nadával a říkal, že se ozve. Už je to měsíc a dosud se neozval. Je těžké řešit chybu, když není komunikace a my nevíme, co je špatně. Znovu si již nic neobjednal, tak nevím, kde zjistil ty informace, které píše.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Třmen co jsem objednaval jako uplně nový byl již montovaný.
    • Na třmenu byl ohlý držák brzdové hadice
    • Třmen měl mezi pístem a samotnym tělem prasklou gumovou prachovku.

    Díl sem.nutně potřeboval, nechtělo.se mi řešit dohadováním a zpětnou reklamací. Koupil jsem za 150 kč opravnou sadu gum a těsnění a v dílně sem si ho sám poopravil.

    Reakce obchodu eurodily.cz

    To nás velmi mrzí. V autodílech se bohužel děje velmi často, že díl nesedí a mechanik ho vrátí. Všechny takto vrácené díly procházejí důkladnou kontrolou. Asi se výjimečně stane, že něco unikne. Na druhou stranu většina zákazníků si při osobním odběru díl prohlíží. Myslíme, že to byl i tento případ. Na výdejním místě ale nic nereklamoval. Bývá zvykem, že když někde něco koupím a to se mi nehodí a nebo je to poškozené, tak to tam také reklamuji. Zákazník se s tím, že bylo něco špatně k nám neozval a díly také u nás nekoupil, takže nemůžeme vlastně říci, co se vlastně stalo a kde se stala chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Otevírací doba a personál vydejny

    U výdejny objednávky, ve firmě Plyn s.r.o. v Pardubicích chybí normální parkoviště, celá výdejna působí velmi retro.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny
    • Prodali poškozenou nádobu s chladící kapalinou, která unikala. Poškození jsem si na první pohled nevšiml.

    Reakce obchodu eurodily.cz

    Dobrý den, to nám mrzí, ale nevíme to. Zákazník nic nereklamoval, jen napsal. Kdyby se ozval, jistě by jsme mu kapalinu vyměnili. Pokud to nebylo na první pohled vidět, tedy to zjevně neteklo ani u nás, ani při tom, jak zákazník kapalinu přebíral. Tedy jsme to nemohli na místě řešit a nevíme, kde se vlastně kanystr s nemrznoucí směsí poškodil, nebo co mu bylo.