Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobře ceny
    • Poslední nákup 2ks lneneho oleje od různých výrobců Oba zkažené. Mají mít oriškovou chuť ale oba jsou hořké. Našel jsem si na netu, že hořkost je to způsobeno špatným uskladněním a v tomto stavu se nemá konzumovat ale vyhodit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Možná trochu lepší ceny než jinde (jak u čeho)
    • Neskutečně dlouhá doba dodání

    Pokud potřebujete objednané zboží co nejdříve, na EUC nenakupujte.
    Objednáno ve středu večer, dodáno příští úterý odpoledne.
    Jednalo se o běžný gel proti bolesti, na EUC uváděný jako Skladem.
    Na opakované dotazy vždy odpověděli, že už je připraveno k odeslání, už je připraveno k fakturaci apod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes opakované volání na kontaktní linku mi nedokázal nikdo poradit, proč nefunguje platba kartou eBenefity, přestože v květnu t.r. jsem s ní na vašem eshopu platila. Jednou mi radili, že mám zaplatit přes Benefity, jednou přes dobírku, jednou přes online platbu. Bohužel nefunguje možnost změnil způsob platby. Byla jsem zklamaná, takže jsem se obrátila na zřizovatele karty - firmu UP.cz. Tam jsem se dozvěděla, že váš eshop má buď technické problémy, nebo jste zrušili možnost platby pomocí karty eBenefity. Nakonec jsem tedy nákup udělala u jiné lékárny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka z 9.11. dodnes není k vyzvednutí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba v řádu týdnů, Eshop opět nekomunikuje, zboží doposud nebylo doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbozi bylo doručeno do jiné balikovny než byla uvedena v objednávce.
    • Scházel potvrzující e-mail s trasovacim číslem zásilky
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Snadno dostupn8 lokalita
    • Po platbě kartou se na účtu objeví platba úplně jinému subjektu než je EUC Lékárně (Lekarna Cerveny Rak). Kontrolou ztratíte zbytečně spoustu času.

    Po platbě kartou se na účtu objeví platba úplně jinému subjektu než je EUC Lékárně (Lekarna Červený Rak). Kontrolou ztratíte zbytečně spoustu času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod ani po X dnech nezpracoval objednávku
    • Komunikace nulová
    • Zadejte své heslo ke kartě jinak nezaplatíte - to jako vážně?!
    • Slíbili poslat mail s platebními podklady a nepřišlo nic

    NEOBJEDNÁVAT - PODVOD!!!!
    Učinila jsem objednávku. Online platba nefungovala, pouze se zadáním PIN ke kartě! To jako vážně?! Objednávku sice přijali, v níž též slíbili, že pošlou další email s platebními podklady - nepřišlo nic. Objednávku nezačali ani po týdnu zpracovávat. Taktéž mi nikdo nezkontaktoval! Objednávka byla víc jak po týdnu zrušena prodejcem!

    Reakce obchodu EUCLékárna.cz

    Dobrý den,
    zvolila jste online platbu Benefity.cz. Pro průběh platby je u této platební metody nutné zadat číslo benefitní karty a její pin, což je standartní postup online platby Benefity.cz, který uvádí i její poskytovatel společnost Benefity a.s. Platbu jste nedokončila, ani po opakované e-mailové výzvě, kterou jsme vám poslali do 30 minut od učinění objednávky, proto jsme byli nuceni vaši objednávku nakonec zrušit.

    S pozdravem
    Vojtěch

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Doba dodání byla téměř 2 týdny.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel, léky měly do uplynutí expirace pouze 5 měsíců

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    s lekarna EUC(Kladno)jsem spokojena ale s ceny nejsem

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • relativně pomalé dodání
    • zavádějící ceny akcí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pošlou vam zboží s velmi krátkou expiraci bez předchozího upozornění. Musel jsem jej vracet
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodali objednané zboží
    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po osmi dnech nebyl e-shop schopen doručit objednávku
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodání dle požadovaného termínu
    • Nepříjemná, vlezlá, zrzavá prodavačka
    • Rozhodoval jsem se, zda zboží vůbec převezmu...
    • Nepříjemná zkušenost
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Občas dobré ceny
    • Nepřijemný magistr v lékárně

    Již po několikáté mě obsluhoval stejný nepřijemný magistr v lékárně. Jednou nevěděl, že můžu platit kartou sodexo a musel si to zjišťovat, čímž mě zdržoval. Teď, když jsem chtěl přikoupit lék s určitou látkou, tak vzal něco z regálu, řekl jen název, a už to chtěl markovat. Nedal mi na výběr, nesdělil množství léčivé látky ani cenu. Musel jsem ho zastavit a vyptávat se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhody nejsou

    Arogance a absolutní neochota cokoli řešit. To říkám jako člověk, který objednává online všechno od jídla (Rohlik) po hřebík posledních skoro 20 let. Tento e-shop je příšerný a cokoli chcete kdy řešit není možné. Rozhodně doporučuji konkurenční společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    • Do objednávky bylo zadáno doručení do alza boxu s neomezenou dobou vyzvednutí, namísto toho přišla omluvná SMS, že balík byl doručen na poštu v Chotíkově, kde je pracovní doba 3h denně. V e-mailu byl doplňující informace, že balíku nelze prodloužit doba vyzvednutí a nejde se proklikat na změnu místa doručení. Po telefonátu na poštu Chotíkov mi balík byli ochotni přeposlat na jinou balíkovnu České pošty, zatím jsem neobdržela informaci o doručení na novou balíkovnu.

    Pokud klient vybere doručení do boxu s neomezenou dobou vyzvednutí, preferujte prosím náhradní místo pro vyzvednutí s obdobnými parametry. Pro pracujícího člověka je nemožné vyzvednout balík na poště mezi 8-11 nebo 13-16.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vše bezvadné