Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bohužel už podruhé zasebou dorazila objednávka nekompletní/se zaměněnými produkty. Komplikace a těžko 1 věc objednám znovu, když je stanoven limit min. objednávky.

    Reakce obchodu etrofeje.cz

    Dobrý den, stačí napsat email... neevidujeme žádnou reklamaci, nebo správu.
    Chyba se stane, ale když o tom nevíme, nemůžeme ji napravit... Děkujeme za zpětnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost

    V popisu psáno porcelán.....ve skutečnosti přijde z jedné strany potisknutá obkladačka , všude zbytky lepidla.....lepidlo úplně všude ....člověk si to musí sám upravit, očistit a odstranit vše zbytečné........atd atd ...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • příliš drahá cena dodání

    Reakce obchodu etrofeje.cz

    Děkujeme za hodnocení.
    Nabízíme zboží, které je většinou křehké, balení pak něco stojí.
    Ale hlavně cena přepravy je vyšší pro poplatek za dobírku. Tvoří skoro 30% ceny přepravy, ten jsme museli zavést kvůli problémům s dobírkami. Pokud je objednávka zaplacena předem nebo kartou je přeprava až o 30% nižší.
    Je na zákazníkovi, co si vybere. Zde byla vybrána dražší varianta.

    Také chápeme, že při malé objednávce se zdá být přeprava potom vysoká. Avšak právě u malých objednávek často jsou náklady s vyřízením objednávky vyšší než je přidaná hodnota. Snažíme se najít nějakou střední cestu.
    Přesto ale děkujeme za názor.