Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel naprosto diletantská společnost.
    Prodávají zboží, na které nemají náhradní díly - respektive rozumějte - prodávají lux. Filtr, který je potřeba pravidelně měnit, jinak zboží můžete vyhodit není a nejsou schopni s tím nic udělat - jen čekají, čekají, čekají.
    Divím se, jak taková společnost může fungovat. Již nikdy víc od ETA.
    Doposud byli vnímáni jako seriózní firma. Ale je to banda neschopných.

    Objednávka u nich visí déle jak rok. Zboží budu muset vyhodit, poslat na společnost ETA ČOI k prošetření případu, a poradím se s právním zástupcem o tom, zda-li nepodáme trestní oznámení za způsobenou škodu.

  • dobrý den,
    snažím se pochopit spotřebiče a styl jednání společnosti ETA, ať se snažím sebe více nejde mi to.
    Možná máme smůlu na jejich spotřebiče, ale hlavní je spíše zkušenost s jednáním v obchodě nákupního centra Šantovka a servisem celkově mě vede k tomu, že jsme poznali pravou tvář českého podnikání a všem kdo toto čte odrazuji od nákupu kávoavarů společnosti ETA.
    V kostce 3x reklamovaný výrobek. První neopravitelný, doporučen výrobek vyšší řady. Respektujeme.
    Druhý výrobek Eta Storio reklamován servisován opět uznána reklamace,při převzetí nefunkční režim čištění opět servisován a poslední den před ukončením reklamace sms výrobek máte opraven na prodejně.
    V součtu několika měsíců několik cest na prodejnu v Olomouci, kávovary funkční cca max.2 měsíce a další necelé 2.měsíce v servisu. Možná nám dorazí repasovaný přístroj, ale opravený ze servisu, ale pane zákazníku dojeďte si po 6.do prodejny ETA.
    Kontakt na pana ombudsmana ETA jsem zkoušel, ale slušné reakce aspoň telefonické reakce se mi nedostalo.
    Na závěr kávovary v ETA-nikdy nedoporučím nikomu. A být jen zákazník s jiným výrobkem bych se taky bál.
    Udělám si čas v recenzích vašich spotřebičů dám info

  • Hájek:
    Dobrý den,
    pracuji pro firmu ETA již nějaký ten pátek :-), ráda bych Vám ve Vaší věci pomohla, protože je mi líto Vaší nemilé zkušenosti, je to ještě aktuální? Jestliže ano, ozvěte se mi. Zdraví Daniela

  • Hájek: Pozastavím se pouze nad tou větou ohledně Číny-pokud opravdu Čína tak je potřeba si říct-A CO DNESKA NENÍ Z ČÍNY ?.

  • nevím kdo píše oslavné bláboly na eshop ETA. Zkuste si něco objednat- vložit do košíku nejde- košík na stránce není.
    Musíte volat a platit telefon. Součástí nabídky na webu jsou i náhradní díly a možnost stát se členem ETA klubu a využívat slev a výhod. Protože jsem potřeboval k robotu nádobu, zaregistroval jsem se jako člen ETA klubu a chtěl si objednat zmíněnou nádobu.Jak píši výše nenašel jsem košík tak jsem poslal email jak mohu náhradní díl objednat.
    Dostal jsem odpověď:
    z důvodu inventury a postupného převádění skladů do společnost HP Tronic Zlín lze náhradní díly objednat pouze mailem nebo zakoupit v prodejnách Eta.
    Kontaktoval jsem nejbližší prodejnu, kde mi bylo sděleno:
    sleva pro členy ETA klubu se týká pouze hotových výrobků
    (přitom na webu byla uvedena snížená cena náhradního dílu pro členy Klubu)
    a nádobu Vám můžeme prodat pouze s víkem (to nepotřebuji) za cenu o 220 Kč vyšší než je cena samotné nádoby uváděná na webu.Poslal jsem tedy email s žádostí jak získat (objednat) v podnikové prodejně ETA pouze nádobu. Do dnešního dne nikdo na můj dotaz nereagoval.
    Vím, že reakce na Vašem webu tvoří lidé-zákazníci.Zřejmě by bylo vhodné zamyslet se nad některými výlevy a úrovní ehopu, konkrétně firmy ETA. Hlášky ETA-kupuji české výrobky. Eta je tu doma a další nepřispívají alespoň pro mne k věrohodnosti Vašeho webu. To že se výrobky vyrábí v Číně snad nevědí jen batolata a co zbylo z továrny v Hlinsku si lze snadno přečíst v denním tisku.