• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují

    e-mail neexistuje + telefony nezvedají - vůbec nereagují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • všechno špatně, neznají ani co prodávají ani reklamaci a posílají nesmysly nepřemýšlí jako většina firem na netu

    Reakce obchodu Esperia.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste měl s objednávkou v našem e-shopu potíže. Jak jsme Vám reagovali v recenzi níže, pokud máte zájem svůj telefon reklamovat, pošlete nám ho zpět společně s reklamačním formulářem a my Vám zašleme nový. V případě jakéhokoliv dotazu nám napište na [email protected] nebo teď také nově na chat přímo na webu esperia.cz! :) Hezký den,
    Honza, Esperia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdlouhava komunikace
    • Neochotny servis
    • Neschopnost zpracovat objednavku

    Obchod mi strhl platbu za moji objednavku, platbu nasledne tyden nemohli dohledat, potom ji nahodou nasli, objednavku mi zrusili a penize mi stale nevratili. Jednoznacne nedoporucuji.

    Reakce obchodu Esperia.cz

    Dobrý den,
    je nám strašně moc líto, že máte špatnou zkušenost. Podařilo se nám zjistit, že platba již byla odeslána nazpátek. Omlouváme se za komplikace se dohledáním platby a za to, že byla objednávka zrušena a tedy nakonec nezrealizována. Pokud bychom pro Vás mohli cokoli udělat, obraťte se na nás přes [email protected]. Děkuji.
    Jarda, Esperia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyla jsem spokojena.druhy kryt neprisel jak mel.a na dotazy nikdo nereaguje.za me poprve a naposled, kdyz nikdo neni schopen se vyjadrit a odpovedet.

    Reakce obchodu Esperia.cz

    Hezký den,
    velice nás mrzí vaše nespokojenost a omlouváme se za komplikace i za prodlení v odpovědi.
    Naši reakci byste měla najít také už v emailu. Poprosím vás o zaslání chybného krytu zpět v rámci reklamace. Zároveň už pro vás zajišťujeme výrobu nového krytu na správný telefon, budeme se vám ho snažit doručit co nejdříve.
    Renča, Esperia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nekomumikuji, po 14 dnech vůbec nevíme stav naši objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejen, že obchod nabízí zboží, které již nemá na skladě (na e-shopu uváděno 3 a více kusů skladem) a nechá si za produkt zaplatit, ale ještě Vás pak prosí o stornování objednávky s tím, že Vám peníze zašlou zpět. Bohužel po 11 dnech od odeslání mé platby peníze nemam zpět. Na základě takové zkušenosti opravdu nedoporučuji!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouzdro vůbec nepasovalo poradně na telefon.

  • Dne 12.12.2017 jsem objednala zboží, dne 15.12.2017 jsem obdržela informaci o odeslání zboží a zboží mi stále nebylo dodáno.
    Kontaktovala jsem tedy přepravce, kdy mi bylo sděleno, že odesílatel špatně uvedl moji adresu, tudíž nevěděli, kam zásilku doručit.
    Vzhledem k tomu, že se jednalo o vánoční dárek, dodání 2.1.2018 je mi k ničemu.

  • po téměř 3 týdnech zboží stále nedorazilo

    ikdyž mi přišlo oznámení, že objednávka se již chystá...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na objednávku jsem čekala 10 dní, zboží přišlo poškozené a na jeho výměnu čekám dalších 12 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Po týdnu čekání, mi bylo napsáno. Že je objednávka špatně udělaná, a že ji mám udělat znovu. Opět týden čekám na odpověď. Zda je už objednávka v pořádku. Kryt mám jako dárek na vánoce, a po několika týdenním čekání, jsem zvědavá jestli to ještě do vánoc stihnou. Jinak kryty jsou vážně hezké.
    Jen ty, které si můžeš potisknout sám , mají asi jednu vadu. Vše dělám podle popisu. Ale vždycky je to špatně.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Ve skutečnosti zboží nemají,ale na e-shopu ho mají stále více jak 3 ks skladem.

  • I když si necháte poslat na odběrné místo, kde si vyzvednete, zaplatíte 84,- Kč navíc ke zboží za doručení. Je to dražší než dobírka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží prý nemají skladem i když se ukazuje skladová zásoba 3 a více kusů.
    Peníze zaslané za zboží převodem vrátili až po urgencích.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Skladem uvedli zbozi, ktere nakonec nemeli, komunikace s podporou zmatena, oslovovali me jmenem jineho zakaznika,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace
    • dodací lhůta

    Již 11 dní čekám aspoň na e-mail jak se vyvíjí moje objednávka. Bylo mi řečeno, že balíček je na cestě ke mně, ale žádné číslo zásílky nemám. Od té doby opět nekomunikují.

    Reakce obchodu Esperia.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste musela na objednávku čekat, snažíme se všechno včas řešit, někdy se ovšem vloudí chyba.
    Pokud máte s objednávkou stále problémy, obraťte se prosím na nás prostřednictvím [email protected].

    Hezký den,
    Markéta
    Esperia

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Celkem průměr, strašně dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu Esperia.cz

    Dobrý den,

    expedici zboží se vždy snažíme co nejvíce urychlit, pokud máte s objednávkou jakékoli potíže, můžete se obrátit přímo na mě: [email protected].

    Děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.

    Hezký den,
    Markéta
    Esperia

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobré ceny a velký výběr
    • zboží mi došlo až po druhém telefonátu

    stát se může, ale čekat 14 dní na balíček a muset se dvakrát ozvat, aby mi ho vůbec poslali, pardon, ale to je trochu moc.. jednou bych to i pochopila, že došlo k chybě..

    Reakce obchodu Esperia.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste musela čekat a omlouváme se za organizační chybu. Na zákaznickém servisu neustále pracujeme a věříme, že takovým omylům již předcházíme.

    Hezký den,
    Markéta
    Esperia

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná kvalita výrobku

    Reakce obchodu Esperia.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nejste s naším výrobkem spokojen/a, na kvalitě si dáváme záležet. V případě nespokojenosti můžete zboží reklamovat a v případě dotazů se obrátit na [email protected].

    Hezký den,
    Markéta
    Esperia

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr krytů - pokud jsou skladem
    • Špatná komunikace
    • Nabízené zboží není skladem

    Objednala jsem dva akční kryty, a nedorazil mi ani jeden, který jsem objednávala. O prvním jsem byla informována že není a nebude k dispozici i když ještě den po mé objednávce se na stránkách objevoval skladem - vybrala jsem tedy v jiné barvě. Stav objednávky pro mě byl jednou velkou záhadou, doručovateli zásilky neposkytli ani můj email na který mi mělo přijít trasovací číslo pro sledování zásilky. Komunikace ze strany obchodu je opravdu slabá. Nehledě na to že druhý kryt mi poslali v jiné barvě a radši už mě o tom ani neinformovali. To už je opravdu úsměvné.