Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dva balíčky že tří byly rozříznuté a obsah se vysypal do nepříliš čisté krabice.

    Reakce obchodu Slunečnice

    Dobrý den,
    dle našich kamerových záznamů balíčky s meltou rozřízlé nebyly, v našem zájmu je posílat nepoškozené zboží. Může se stát, že při přepravě praskne obal ve sváru, pro tyto případy dávám do objednávek papír s informacemi, jak postupovat u poškozeného zboží. Nikdo nás kvůli této objednávce nekontaktoval a tudíž jsme ani nemohli situaci vyřešit. K balení sice používáme obaly od dodavatelů, ale na čistotě si dávám záležet, budu ráda když nám na email [email protected] pošlete fotky. Přeji hezký den.
    Michaela Kafrdová, majitelka e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    koupil jsem si knihu a byl překvapen že byla použitá a celkem poškozená, což před nákupem nebylo nikde uvedeno

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obálka knihy se neshodovala s obálkou v nabídce na webu,jednalo se o starší vydání než bylo uvedeno, v horším stavu. V popisu to nebylo uvedeno.

    Reakce obchodu Slunečnice

    Hezký den,
    mrzí nás vaše prvotní nemilá zkušenost s naším eshopem. K chybě skutečně došlo na naší straně, a to záměnou popisku u produktu, který jste si vybrala (v nabídce naleznete jak knihu, tak též sadu kniha+karty, jež jste očekávala). Bohužel při množství produktů, které náš obchod skýtá a lidském faktoru, který na systému pracuje, bezchybnost nelze nevyloučit. Věříme, že rychlá náprava a včasné doručení produktu, určeného jako dárek, potěšila jak Vás, tak také přinesla radost obdarované osobě. Potěší nás, pokud se opět rozhodnete navštívit eshopslunecnice.cz.

    Mějte krásné dny.
    Za celý tým
    Petra