• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nechápu, jak může být na webu něco skladem, když zboží není k dispozici!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo uvedeno na skladě, ale po dokončení objednavky mi zdá pár dní přišel e-mail a informací, že zboží v objednaném množství není k dispozici.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekalé obchodní praktiky, lákání na falešné slevy, ...

    Reakce obchodu EshopPodlah.cz

    Žádné nekalé praktiky ani falešné slevy. Jen slevy nelze sčítat s dalšíma slevami. Zákazník nemohl pochopit...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • levné
    • dobrá kvalita
    • špatná komunikace
    • chyby ve strankách
    • špatně uvedená dostupnost

    Objednala jsem si podlahu a dostala jsem zprávu, že ji nemají. Poté jsem si znovu objednala, získala jsem slevu a napsali mi, že sleva neplatí a mám zaplatit víc. Poté další zpráva, že onu podlahu opět nemají. Na potřetí objednávám a konečně mi dorazila podlaha. Dva týdny zpoždění. Podlaha sama o sobě byla v pořádku. Obchod bych však rozhodně nedoporučovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Oslovil jsem e-shop přes jejich chat, vše slíbeno, jen, že je podlaha skladem u dodavatele.Druhý den přišel email s tím, že již není a nabídli mi alternativu ve formě jednou tolik dražší podlahy, ještě pár dní poté ještě byla na webu, za mě zklamání.

    Reakce obchodu EshopPodlah.cz

    Bohužel, jednalo se o výprodejový materiál, který na druhý den byl už vyprodaný. Jak se říká, kdo dříve přijde, ten dříve mele...Snaha byla doporučit podobný dekor, nebyl ale za výprodejovou cenu. Smazaní vyprodaného dekoru, nejde hned a Heureka může aktualizovat cca až za 12 hod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejdříve mi ze strany obchodu byla nabídnuta platba předem. Po tom, co jsem odmítl, mi bylo sděleno, že objednané zboží není skladem. Co si o tom myslet...

    Reakce obchodu EshopPodlah.cz

    no nic... Uvedené množství nebylo bohužel skladem. Dobírky jsou pro nás papírová zátěž, kde není jisté, že zákazník objednané zboží během vyřizovaní a balení nezruší. Platba předem, 3% sleva na celou objednávku. :)

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevrací peníze které pošlete navíc

    Nepotvrdí vám že jim přišli peníze na účet. Objednané zboží které má být skladem ještě neposlali

    Reakce obchodu EshopPodlah.cz

    Dobrý den,
    nepravdivé informace..., zákazník poslal platbu pod špatným variabilním symbolem, objednávka se nespárovala s platbou.
    Zákazník neprávem a zpětně vyžadoval 2% slevu za platbu předem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neaktualizují stav skladu s nabídkou

    neplaťte dopředu, přestože platbu předem upřednostňují a zvýhodňují, jinak dopadnete jako já, pošlete peníze a oni vám nabídnou jiný výrobek s tím, že ten co jste si vybrali, ten nemají. Pokud odmítnete a budete chtít peníze zpět, mají až 30 dní na to, aby vám peníze vrátili.

    Reakce obchodu EshopPodlah.cz

    Pan Martin Herák, nepříjemný člověk hned od první komunikace. Materiál byl nedopatřením nesmazán, ukončena výroba. Při počtu až 4000 produktů na eshopu, se to někdy stane. Nabídnutá pomoc na výběr podobného materiálu, bez úspěchu. Platba vrácena do týdne, mohla být vrácena i dříve. Napoprvé zadán špatný účet. Zákazník byl informován.

    Celý systém hodnocení od Heureky je špatný! Spokojený zákazník nemá potřebu chválit a dělat hodnocení. Nespokojený zákazník i z malého problému, který se nemusí zakládat na pravdě, hned potřebuje uškodit, pomluvit! Tak jak na veškerých internet sítích a diskuzích. Klasika v ČR!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží i přes urgenci z mé strany stále nedorazilo. Ani vyjádření o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Asi cenu, ale za jakou cenu...
    • Údajně vše skladem, ovšem pouze než si objednáte. Nabízena dodací lhůta 3 týdny nebo ať si vyberu něco jiného.

    Reakce obchodu EshopPodlah.cz

    Bohužel, objednaný materiál nebyl v požadovaném množství skladem. To se někdy stává...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příjemný vedoucí
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Koupil jsem zboží které bylo vráceno z nějaké předešlé zakázky. Jednalo se o Vinilovou podlahu. Jelikož jsem si vše řádně nezkontroloval na místě tak jsem při pokládce litoval. Některé dílce byly slepené lepidlem a vrácené zpět takže při rozbalování nebylo možné je od sebe rozdělit, a pár jich bylo vyřezáno. Zajímalo by mě jak se tohle může stát v obchodě který prodává jen nepoužité zboží první jakosti.
    Na kontrolu se prostě kašle. Max.

    Reakce obchodu EshopPodlah.cz

    Jednalo se o jeden balík, který se nechtě zabalil s objednávkou na centrálním skladě. Ale zákázníkovi to zřejmě nevadilo, když nás na to neupozornil a reagoval jen na Heurece. Stačilo se ozvat a hned by se to vyměnilo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízel mnou vybraný dekor jako první ve vyhledávači
    • Rozhodla jsem se bohužel bez pátrání názoru na Heuréce
    • Obchod naprosto distancuje od přepravce, jako klient neznám pozadí, nevím kde se stala chyba.
    • Majitel obchodu nedostatečně řeší dohodu s přepravcem.
    • Zboží mi bylo dodáno 6 dnů po původním termínu dodávky

    Našla jsem tento obchod, jako první, který nabízel mnou vybraný dekor PVC.
    Mám velmi špatnou zkušenost ohledně dodržení termínu dodávky i přesto, že majitel obchodu svaluje vinu na přepravce
    Nedoporučila
    Obchod naprosto distancuje od pozdní dodávky zboží.
    Doporučuji neplatit předem celou zásilku. Peníze jsem zaplatila a teď nemohu již dostat žádné odškodné.

    Reakce obchodu EshopPodlah.cz

    Vážená paní nemluví pravdu a chce reklamovat dopravu, kterou měla zdarma. Termín a čas dopravy nelze garantovat na 100% ( zácpy, nehody, technické problémy u dopravce) po domluvě a odcestování do zahraničí bylo dodáno později.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • neschopnost
    • laické jednání
    • lživé informace o stavu zásob
    • nízká rychlost

    Koupil jsem podlahu - druhý den jsem ji zaplatil, a to plnou částku.
    Pak přišel mail, ať zaplatím zálohu, tento problém jsem telefonicky vyřešil. Poté přišel další mail, jestli podlahu chci, ať zaplatím zálohu. Znovu vyřízeno mailem i telefonicky - to mi ale bylo sděleno, že nějaké kusy jsou rozřezané a jiné celé balení už není.

    Dlouhá doba dodání, nepravdivé údaje o stavu zásob, ... Vše bez omluvy a kompenzace.

    Rozhodně nedoporučuji.

    Budu rád, když zboží po 14 dnech dorazí.