Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Cenově příznivé
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Vše O K snad jen delší dodací lhůta.
-
Doporučuje obchod
- zboží bylo doručeno druhý den od objednání
-
Nedoporučuje obchod
Zvolil jsem dobírku (tato možnost byla zpoplatněna) při převzetí nebylo možno zásilku uhradit a byla požadována Online platba. První pracovní den hned ráno jsem volal do toho eshopu kde jsem nedostal kloudnou odpověď jak dál postupovat. Myslel jsem že se balík vrátí do eshopu a vše je vyřízeno. Nyní jsem se dozvěděl, že jim mám zaplatit náklady spojené s odesláním dokonce s malou výhružkou že pokud peníze neobdrží do 3. dnů částku navýší o náklady na právníka. Opravdu tento eshop nedoporučuji.
Reakce obchodu eSHOPnet
Dobrý den, proč zde neuvedete pravdu? Zvolil jste dobírku a vybral k odebrání vaší objednávky AlzaBox. Měl jste dostupnou informaci od Balíkovny, že je možné tuto dobírku hradit pouze online nebo prostřednictvím jejich systému.
Zásilku jste si nevyzvedl a nechal vrátit zpět. V komunikaci jste uvedl, že se se jedná o naše pochybení. V procesu objednávky máte také jasně uvedeno, že za případnou nepřebranou zásilku si účtujeme náhradu nákladů vynaložených za zaslání a balení ve výši 180 Kč. Se vším uvedeným jste souhlasil. Tím, že nepřeberete zásilku není nic uzavřeno. Potvrdil jste úhradu částky za zboží. Nemáme problém se s běžným zákazníkem domluvit a zaslat opětovně na dobírku na jiné místo doručení. -
Doporučuje obchod
- rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Rychlost vyřízení a doručení objednávky.
-
Doporučuje obchod
- Dobrá cena.
- Rychlé doručení.
Vše OK.
-
Doporučuje obchod
vse ok
-
Doporučuje obchod
Hodně rychlé vyřízení
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Večer objednáno, ráno odesláno. Co víc si přát?
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Dobrá komunikace a rychlé doručení.
-
Doporučuje obchod
- Dobré ceny
- Levná a rychlá doprava
-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikuje
Reakce obchodu eSHOPnet
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měl dojem, že s Vámi nekomunikujeme. Chceme Vás ujistit, že komunikace se zákazníky je pro nás prioritou, a omlouváme se, pokud jsme v tomto případě selhali.
Prosím, kontaktujte nás na obchod@eshopnet.cz a uveďte číslo Vaší objednávky. Rádi situaci prověříme a vyřešíme vše k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení a za to, že jste nás na tuto situaci upozornil. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a pomáhá nám zlepšovat naše služby.
S přáním hezkého dne,
ESHOPNET.cz -
Doporučuje obchod
bezva komunikace ,cena a pasuje vše ok
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- okamžité odeslání
- rychlé doručení - Balíkovna
-
Doporučuje obchod
Vše ok
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost, žádný problém. Děkuji
-
Doporučuje obchod
- Rychlost vyřízení
-
Doporučuje obchod
- Dobrá cena
- Rychlé dodání
- Opravdu hodně nespokojená jsem s balením,krabice od váhy byla celá popraskaná a promáčklá, doufám, že díky tomu nebude poškozený výrobek. Dopravcem to nebude, vnější obal byl neporušený. Zabalit dvě věci takovým způsobem, na to musí mít dotyčný opravdu talent ( a to nemyslím jako pochvalu).
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
První a taky poslední nákup.Funkčnost auto kompresoru byla přesně dvě minuty než se rozpadl.Je to šmejd!!!!!!!!!
Reakce obchodu eSHOPnet
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste měl takto nepříjemnou zkušenost s naším produktem. Rozumíme Vašemu rozčarování a omlouváme se za způsobené potíže.
Rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili. Prosím, kontaktujte nás na reklamace@netspace.cz a uveďte podrobnosti o Vaší objednávce. Můžeme produkt vyměnit, vrátit peníze nebo najít jiné řešení, které Vám bude vyhovovat.
Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám zlepšovat výběr nabízených produktů. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme, že jste nás na tento problém upozornil.
S přáním hezkého dne,
ESHOPNET.cz