Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Cenově příznivé

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše O K snad jen delší dodací lhůta.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží bylo doručeno druhý den od objednání
  • Nedoporučuje obchod

    Zvolil jsem dobírku (tato možnost byla zpoplatněna) při převzetí nebylo možno zásilku uhradit a byla požadována Online platba. První pracovní den hned ráno jsem volal do toho eshopu kde jsem nedostal kloudnou odpověď jak dál postupovat. Myslel jsem že se balík vrátí do eshopu a vše je vyřízeno. Nyní jsem se dozvěděl, že jim mám zaplatit náklady spojené s odesláním dokonce s malou výhružkou že pokud peníze neobdrží do 3. dnů částku navýší o náklady na právníka. Opravdu tento eshop nedoporučuji.

    Reakce obchodu eSHOPnet

    Dobrý den, proč zde neuvedete pravdu? Zvolil jste dobírku a vybral k odebrání vaší objednávky AlzaBox. Měl jste dostupnou informaci od Balíkovny, že je možné tuto dobírku hradit pouze online nebo prostřednictvím jejich systému.
    Zásilku jste si nevyzvedl a nechal vrátit zpět. V komunikaci jste uvedl, že se se jedná o naše pochybení. V procesu objednávky máte také jasně uvedeno, že za případnou nepřebranou zásilku si účtujeme náhradu nákladů vynaložených za zaslání a balení ve výši 180 Kč. Se vším uvedeným jste souhlasil. Tím, že nepřeberete zásilku není nic uzavřeno. Potvrdil jste úhradu částky za zboží. Nemáme problém se s běžným zákazníkem domluvit a zaslat opětovně na dobírku na jiné místo doručení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlost vyřízení a doručení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá cena.
    • Rychlé doručení.

    Vše OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vse ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Hodně rychlé vyřízení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Večer objednáno, ráno odesláno. Co víc si přát?
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobrá komunikace a rychlé doručení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny
    • Levná a rychlá doprava
  • Nedoporučuje obchod

    • Nekomunikuje

    Reakce obchodu eSHOPnet

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měl dojem, že s Vámi nekomunikujeme. Chceme Vás ujistit, že komunikace se zákazníky je pro nás prioritou, a omlouváme se, pokud jsme v tomto případě selhali.

    Prosím, kontaktujte nás na obchod@eshopnet.cz a uveďte číslo Vaší objednávky. Rádi situaci prověříme a vyřešíme vše k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a za to, že jste nás na tuto situaci upozornil. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a pomáhá nám zlepšovat naše služby.

    S přáním hezkého dne,
    ESHOPNET.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    bezva komunikace ,cena a pasuje vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • okamžité odeslání
    • rychlé doručení - Balíkovna
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost, žádný problém. Děkuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá cena
    • Rychlé dodání
    • Opravdu hodně nespokojená jsem s balením,krabice od váhy byla celá popraskaná a promáčklá, doufám, že díky tomu nebude poškozený výrobek. Dopravcem to nebude, vnější obal byl neporušený. Zabalit dvě věci takovým způsobem, na to musí mít dotyčný opravdu talent ( a to nemyslím jako pochvalu).
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    První a taky poslední nákup.Funkčnost auto kompresoru byla přesně dvě minuty než se rozpadl.Je to šmejd!!!!!!!!!

    Reakce obchodu eSHOPnet

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste měl takto nepříjemnou zkušenost s naším produktem. Rozumíme Vašemu rozčarování a omlouváme se za způsobené potíže.

    Rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili. Prosím, kontaktujte nás na reklamace@netspace.cz a uveďte podrobnosti o Vaší objednávce. Můžeme produkt vyměnit, vrátit peníze nebo najít jiné řešení, které Vám bude vyhovovat.

    Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám zlepšovat výběr nabízených produktů. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme, že jste nás na tento problém upozornil.

    S přáním hezkého dne,
    ESHOPNET.cz