Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zdravím všechny. Kdo můžete tak neobjednavat nic. Dle mého názoru firma obchoduje s poškozeným zbožím. Objednali sme nabíječku na autobaterie.Bedna v které bylo prepravovano neporušené a bedna v které byla nabijecka byla děravá. Nabíječka potlucena a uložené sklo na ukazateli. Po kontaktování telefonem a poslání foto. Už telefon nezvedaji, musíte zavolat z jiného čísla a to vám pak zvednou. Kupodivu poté i odepisou.... Ale za mne tato firma už nikdy ani za nic...

  • Objednané zboží mi doručila přepravní společnost v neporušené perfektní kartonové krabici. Uvnitř krabice byl v bublinkové fólii plastový kufr, který byl z horní strany proražen a z pravé strany naražen tak, že roh kufru byl trvale zdeformován směrem dovnitř. Dle zástupce firmy, p. Hladila, odesílají jen kvalitní zboží a k poškození došlo při přepravě. Prostě takové ty kecy, my nic, to oni. Omluvu nečekejte ani omylem. Neumím si představit situaci, za které takovým způsobem poškodíte plastový kufr a současně se nic nestane papírové krabici, která ho chrání. A jen pro doplnění. Uvnitř kufru byla svářečka plastových trubek, která se má nahřívat až na 300°C. Maximum, které jsem naměřil bylo 113°C. Výrobek je nepoužitelný aušus. Od objednávky jsem odstoupil. Z kupní ceny si firma odečetla částku za dobírku a rozdíl mi vrátila. O úhradě nákladů ve výši 159,- Kč za poštovné nechtěli ani slyšet. Vím, že postupovali podle zákona, ale co osobní odpovědnost a čest? Tu pan Hladil evidentně nemá. Firma mi vědomě a drze odeslala výrobek v poškozeném obale s tím, že to budu tolerovat. Celou akci mám samozřejmě podrobně zdokumentovanou. Zvažte každý sám, chcete-li obchodovat s někým, kdo má takový přístup.

    • Obchod eshopnet.cz odpověděl
      Vážený zákazníku . Proč zde neuvedete, že jste zakoupil produkt za 500 Kč, od kterého jste očekával vlastnosti jako od podobného produktu v ceně nad 2000 Kč? Proč neuvedete, že vám objednávka byla doručena do 24 hod? Proč neuvedete, že jste odstoupil od kupní smlouvy? Platba vám byla vrácena obratem. Proč neuvedete jak na nás úplně zbytečně křičíte do telefonu kvůli 29 kč za dobírku (není nárok na vrácení, vrací se pouze cena dopravy) a nadáváte nám do všeho možného!!! Vše jsme vám vysvětlili jak v emailu tak telefonicky. Byl jste informovám, že pokud by jste zboží reklamoval, tak jako u každého jiného zákazníka, by vám byl zaslán svoz na poškozený produkt, a obratem zaslán produkt nový.
      Zasíláme pouze nové produkty, nicméně se může stát, že se při přepravě poškodí. Pokud nás o této skutečnosti informujete, obratem produkt měníme. Viz. jiné recenze zákazníků. Vy jste odstoupil od kupní smlouvy!!! Určitě bychom vám i tak vyšli vstříc a nějak se domluvili, ale to by vaše jednání tomu muselo odpovídat :( A to nemluvě o tom, že produkt vypadal, jako by jste jej úmyslně poškodil sám!

    • Tento text navazuje na moji recenzi uvedenou zde 14. července 2021 a je reakcí na manipulativní komentář napsaný pisatelem z obchodu eshop.net společnosti NET Space, který sem kopíruji, viz. výše, a ke kterému se vyjádřím. Ve své původní recenzi jsem zveřejnil holá fakta, která mohu doložit. O ceně výrobku nebyla v mé recenzi řeč a nechápu, proč bych ji měl zmiňovat. Spekulace pisatele (zástupce e-shopu) nad tím, co jsem od výrobku očekával je vskutku „brilantní“. Možná by si měl otevřít věštírnu. Dále píše, že zboží dodali do 24 hodin. Dobrý pokus o sebeprezentaci, ale není to pravda. Zboží jsem si objednal 20. 6. v odpoledních hodinách. Doručené mi bylo 22. 6. kolem poledne. Doručovací dobu jsem nerecenzoval, ale tvrzení pisatele, že mi zboží dodali do 24 hodin prostě není pravda. Pisatel mi vytýká, že v recenzi nepíši o odstoupení od kupní smlouvy. Měl by lépe číst! Výslovně uvádím, že jsem od objednávky odstoupil, což považuji významově za totéž. Ani platba mi nebyla vrácena obratem, jak pisatel uvádí. Zásilku jsem uhradil v den doručení, tedy 22. 6. Druhý den jsem odeslal zásilku nazpět s odstoupením od kupní smlouvy a komentářem, na který pracovníci e-shopu nijak nereagovali. Vrácené peníze jsem na účet obdržel 8. 7. Ani toto nebylo z mé strany předmětem recenze. Pod slovem „obratem“ si však představuji jiný časový úsek a musím tedy pisatele opravit. A nyní k dnešnímu telefonátu. Předmětem našeho slovního sporu dne 14. 7. nebylo legračních 29,- Kč za doběrečné. Tuto drobnost jsem si nechal pouze vysvětlit, protože na faktuře žádná taková položka uvedená nebyla. Jsou tam pouze cena zboží a cena dopravy (108,- Kč). Ale ani v tomto přece nebyl spor! Pan Hladil mi vysvětlil, že v částce za dopravu bylo zahrnuto i doběrečné a já tuto informaci normálně přijal, protože pravidla pro vrácení kupní ceny znám také. Následně jsem ale chtěl vysvětlení k tomu jak je možné, že zásilka byla doručena společností GLS v kartonové krabici, která byla v perfektním stavu, ale po rozbalení jsem z krabice vyndal v bublinkové fólii zabalený plastový kufr, který byl z jedné strany trvale zdeformovaný nárazem a z horní strany dokonce proražený. Takové poškození mohlo nastat, bez ohledu na řeči pana Hladila o kvalitě, jedině před zabalením do papírové krabice a e-shop takto poškozenou zásilku odeslal s plným vědomím! Na tuto otázku reagoval dětinsky a sváděl vinu na dopravce. Dělal ze mě hlupáka, tak se nemůže divit, že jsem zvedl hlas. Bytostně totiž nesnáším lháře a zbabělce! Chování a přístup k zákazníkovi je otřesný a myslel jsem si, že firmy tohoto typu již zanikly na sklonku devadesátých let. Zmínka pisatele o tom, že jsem mu nadával do všeho možného je pouhá lež člověka, který čekal, že celou situaci přejdu mlčením. Místo omluvy a uznání pochybení z jeho strany následují výpady a obviňování zákazníka z toho, že produkt sám poškodil, viz. závěr pisatelova komentáře. To hodnotím jako naprostou ubohost pisatele!
      A ještě k vlastnímu produktu, kdy ho sám ve svém komentáři pisatel z e-shopu dehonestuje zmínkou o jeho nízké ceně. V prezentaci e-shopu není ani zmínka o tom, že je to nefungující aušus. Naopak je uvedeno, že svářečka plastových trubek je vybavena termostatem s maximální teplotou 300°C. Na obale výrobku, na výrobku samém i v polském návodě je dokonce uvedeno slovo PROFESSIONAL, což evokuje představu, že je výrobek určený pro firemní každodenní práci. Pro svařování plastového potrubí je potřeba cca 260°C. Svářečka dodaná e-shopem se rozehřála při termostatu nastaveném na maximum na pouhých 113°C a je to tedy zmetek se vším všudy. Zakoupil jsem výrobek za e-shopem stanovených podmínek a řeči o ceně ze strany pisatele jsou zcela irelevantní. Pokud by výrobek fungoval, mému hobby účelu by vyhověl. K výrobku e-shop nedodal český návod, přestože mu to ukládá zákon. Dodaný návod byl pouze v polštině. Izolační rukojeť se z výrobku dala volně sejmout. Nechci ani domýšlet následky, pokud by mi nahřátá svářečka vyklouzla z izolační rukojeti. To je, pane pisateli, skoro na podnět ČOI a zařazení toho vašeho zázraku do seznamu nebezpečných výrobků Rapex.
      Škoda, že sem nejdou vložit fotografie.
      Myslím, že z naší komunikace je zřetelný postoj e-shopu k zákazníkům, kteří si dovolí napsat jinou než oslavnou recenzi. Stejný postoj jsem shledal i u jiných komentářů k negativním recenzím. Budiž moje zkušenost s tímto obchodem ku prospěchu budoucích zákazníků. A na samotný závěr si dovolím vyslovit úvahu. Nemusí mít přece každý e-shop. I pastevectví koz může být společensky přínosné.

    • Vážený pane Růžička z naší strany nemám co dodat. Zřejmě je pro vás problém zkousnout tolik kladných recenzí od ostatních uživatelů. Bohužel se vždy najde zákazník, který se chová na internetu ve vašem stylu.

    • Mimochodem na portále Heureka přidá kladnou recenzi jeden zákazník na 200 objednávek (pokud je zákazník spokojený tak nemá čas a důvod psát recenze), ale negativní, tedy nespokojený zákazník, zanechá zápornou odezvu téměř každý ('10 z 10) To znamená, že dle hodnocení Heureky máme za celou dobu našeho působení na internetu (6 let) celkem 68 nespokojených zákazníků (většinou stejného charakteru), a to na více jak 200 tisíc vyřízených objednávek. Na serveru zbozi.cz je toto hodnocení viditelnější jelikož pozitivní komentář zanechá alespoň každý desátý zákazník. Takže vám doporučuji místo pastevectví (zřejmě vaše osobní zkušenost, když víte s čím porovnat) vyzkoušet jaké je v dnešní době eshopařit a komunikovat se zákazníky vašeho formátu.

    • Omluva, napsal jsem "celkem 68 nespokojených zákazníků" správně mělo být "celkem 84 nespokojených zákazníků". Určitě by jste mě opětovně usvědčil ze lži na všech dostupných portálech. Tak se ještě jednou omouvám za tento překlep.