• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka je uhrazena, zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extremne zla komunikacia
    • Obchod robi s zlym kurierom, ktory nikdy neda vediet dopredu ze pride na adresu.

    Nechapem ako je este mozne ze robite s GLS na Slovensko. Toto je najhorsi dodavatel. Predpokladaju ze clovek ma na nich cakat denno denne aby mu dorucili objednavku. Hroza a skoda pre Vas. Nikdy uz neobjednam.

    Reakce obchodu eShopak

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za vzniklý problém. Situaci budeme řešit s vedením GLS, tak aby se podobný problém již neopakoval. Rozhodně nás vzniklá situace mrzí a podnikneme všechny kroky k nápravě.

    Tým Eshopak

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi dosud nedorazilo a nikdo se neobtezoval dat vedet,kdy dorazi!

    Nejsem spokojena s dodanim zbozi.Objednala jsem po vanocich a dosud se nikdo neracil ozvat,kdy bude zbozi odeslano!!!Nebylo napsano,ze neni skladem!

    Reakce obchodu eShopak

    Zákaznice si vybrala úhradu předem na účet a úhradu neprovedla ani po upozornění.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doručení trvalo celých pět pracovních dní - v dnešní době poněkud dlouhá doba. Na stránk však uvedena poněkud zavádějící informace, že je zboží doručováno do 24 hodin.
    Jinak vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na eshopáku nakupuji poprvé, jeden make-up byl úplně vyschlý... nešel vymáčknout.... odstíny byly velmi tmavé na evropské poměry. Jediné co mě překvapilo byla cena... vzhledem k tomu, že jsem vizážistka budu doufat, že mi k něčemu aspoň jeden make-up bude!

    Reakce obchodu eShopak

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla s produkty spokojena. Pokud se jedná o závadu výrobku, samozřejmě uznáme reklamaci a zboží nahradíme. Kontaktovali jsme Vás e-mailem pro dořešení.

    tým eshopak.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nebyla dodána kompletní objednávka, žádná reakce na upozornění nedodaného zboží, žádné vrácení peněz.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo velmi špatně zabaleno, při převzetí vypadlo z kartonové krabice , a přitom stačilo málo, karton přelepit páskou i napříč tedy do kříže !