Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost dodání

    Na eshopu uvádějí o zboží nepravdivé údaje, řetízek který má údajně šířku 1,7mm má v reálu sotva tak 1mm.

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, ale došlo k záměně řetízku, který byl dutý a řetízku, který byl plný, ve stejné ceně a váze. Po telefonu jsme již vše vysvětlili. Nabídli jsme jsme možnost výměny, vrácení zboží a kompenzaci v podobě poukazu na další nákup.

    Děkujeme za pochopení a jsme Vám k dispozici, pokud budete cokoliv potřebovat, abychom mohli chybičku napravit.

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obednal sem si hodinky s cifernikem ve zlate barve a poslali mi hodinky s cifernikem v bronzové/měděné barve ..

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jste nebyl spokojený se zbožím. Škoda, že jste nás hned nekontaktoval, zboží nám můžete samozřejmě vrátit. Bohužel došlo zřejmě k tomu, že jsme měli od výrobce špatné fotografie.

    S pozdravem Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Hodinky po rozbalení z krabičky nefungují.

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    již jsme Vám psali email, abychom se omluvili a sjednali nápravu, ale bohužel jsme jednali odpověď. Všechny hodinky se snažíme před odesláním kontrolovat, jestli v hodinkách není vybitá baterie. Je možné, že jsme to v předvánočním shonu zapomněli prověřit. Mohlo se také stát, že hodinky u nás šly a baterie se mohla vybít cestou. Každopádně jsme nabídli vrácení hodinek na naše náklady zpět a výměnu baterie zdarma. Rádi bychom zde ještě podotkli, že se nejednalo o žádné drahé hodinky, hodinky byly v ceně 675 Kč. Ale i ty by samozřejmě měly fungovat. Jsme přesvědčeni, že jsou v pořádku a je pouze potřeba vyměnit baterii.
    Kontaktujte nás prosím, děkujeme.

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po písemné objednávce mi bylo dodatečně telefonicky řečeno, že požadované množství objednaného zboží nemají.

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste nám dal negativní hodnocení. Hlavně proto, že jsme spolu vše bez problému vyřešili po telefonu. Objednal jste u nás 6 ks přívěšků a my měli skladem pouze 3 ks. Kontaktovali jsme Vás, že zboží budem doobjednávat a Vy jste nám oznámil, že na přívěšky nespěcháte a že si na ně klidně počkáte.

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    dodán řetízek s nefunkčním zapínáním

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jsme od Vás dostali negativní hodnocení. Objednala jste si stříbrný řetízek, který má koncové očko menší a do pérového kroužku se dává dost na těsno. Bohužel jste byla první, kdo měl se zapnutím řetízku problém, takže nás nenapadlo, že by s tím měl být problém. Když jste nám zavolala, tak jsme Vám nabídli, že Vám zapínání upravíme, aby šlo řetízek zapínat lépe. Klidně bychom řetízek vyměnili, vrátili peníze... udělali bychom co je v našich silách, aby byl zákazník spokojený. Bohužel pak jste se nám už neozvala a po týdnu nám přišla tato recenze. Mrzí nás to, protože jsme nedostali vůbec šanci nápravy...

    Zde přikládáme foto zapnutého řetízku: https://www.zlatnictvinoemi.cz/wareImages/56/7/056780_or.jpg

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Neměli nabízené zboží

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, bohužel Vámi objednané zboží se doprodalo, to se někdy bohužel může stát. Proto jsme Vám hned volali a poslali jsme Vám nabídku na jiné náušnice. Když jsme nedostali odpověď tak jsme Vás znovu kontaktovali. Mrzí nás to, snažili jsme se alespoň pomoct jak nejlépe jsme mohli.

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dostala jsem barvu jinou než jsem vybrala

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jsme od Vás dostali negativní recenzi.
    Zákaznici jsme kontaktovali, abychom zjistili, kde je problém, protože se nám vůbec neozvala, že by něco nebylo v pořádku. Zjistili jsme, že se jednalo o dárek k objednávce zdarma. Zákaznice si přála jako dárek zdarma perlový náramek v šedé barvě. My jsme zrovna šedé náramky rozdali a měnili jsme je v této době na hnědé. Zákaznici to již na fotografii ukazovalo hnědý náramek, ale v popisu zůstalo napsané, že je šedý. Kdyby nás zákaznice kontaktovala, určitě bychom obratem vše napravili, aby to bylo v pořádku. Na základě této recenze jsme jí kontaktovali, pokusili jsme se nabídnout nápravu, dodání správného dárku, případně stornování objednávky, čehokoliv, aby byla zákaznice spokojená. Bohužel nám to zákaznice neumožnila a položila nám telefon. Spokojenost našich zákazníků je pro nás to nejdůležitější. Když se náhodou někdy stane nějaká chybička, vždy se snažíme vše napravit, aby bylo vše 100 %.

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé doručení

    Náušnice se rozepínají. Ještě nikdy se mi nestalo, že by se mi rozepínaly náušnice a ztratila je. Za 4 měsíce se mi od dvou párů ztratila jedna z páru. Kupuji stejné zapínání a tohle jsem nezažila, naušnice jsem vždy vynosila, až byly vcelku ošoupané (rhodiované), ale u těchto jsem to nestihla. Bohužel reklamovat to nejde, že se vám rozepínají, protože je náušnice ztracená. Takže zde už nenakoupím.

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste naušnici ztratila. Objednala jste dvoje stříbrné náušnice se zapínáním na klapku. My se snažíme zapínání vždy kontrolovat před odesláním. Pokud se Vám zdálo, že klapky nejsou v pořádku, mohla jste nás kontaktovat a naušnice bychom bez problému vyreklamovali. Klapka se může otevřít např. při oblékání apod., i když je naušnice v pořádku, klapka se může zachytit za oblečení, vlasy.... To by na naušnicích musely být pojistky a to se u stříbra nedělá. Ze strany našeho obchodu v tomto případě necítíme žádné pochybení, abychom dostali negativní recenzi.

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • tie hodiny neboli odskusane ci su funkcne

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    bohužel není možné všechno zboží před odesíláním zkoušet, navíc týden před Vánocemi. Když bychom to dělali, tak si mohou zákazníci stěžovat, že zboží bylo rozbaleno, což už se nám bohužel také stalo :-( Zákazníkovi jsme se snažili emailem ihned pomoct jak hodiny zprovoznit. To se bohužel nepovedlo, takže jsme zákazníkovi nabídli možnost bezplatného vrácení zboží zpět k nám přes zásilkovnu.

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Skoro žádné zboží nebylo skladem.

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme. Jedny hodinky, u kterých jsme měli uvedeno, že jsou skladem, které jste objednala se bohužel doprodaly. Pak jsme se snažili nejlíp co jsme mohli, nabídnout nějaké náhradní, ale bohužel jste pak poptávala vše, co skladem nebylo (a také jsme měli uvedeno, že to není) a ty co skladem byly, se Vám bohužel nelíbily. Chybička se stane, ale snažili jsme se opravdu maximálně vyhovět a nabídnout co nejlepší alternativu.

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si nástěnné hodiny které na webových stránkách vypadali úplně jinak než jaké jsou ve skutečnosti .Když mi zboží přišlo byla jsem zklamaná

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Bohužel zákaznice nás nekontaktovala, že se jí hodiny nelíbí. Na obrázku, který nám poskytl výrobce, to vypadalo, že jsou na nich bílé číslice, ve skutečnosti to byly otvory. Na základě téo recenze jsme jí kontaktovali, nabídli možnost vrácení zboží s odvozem na naše náklady. Paní této nebídky nevyužila. Jednalo se o hodiny v hodnotě 300 Kč. Je nám velice líto, že jsme nedostali žádnou možnost, abychom to mohli napravit. Udělali bychom to rádi, spokojený zákazník, je náš cíl....

    Filip Vrátný - Zlatnictví Noemi

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pri doprave na Slovensko udavaju dopravu zdarma. Pritom posta preratuva nevyhodnym kurzom a uctuje si poplatok v mojom pripade 6€

    Reakce obchodu Zlatnictví Noemi

    Poštovné ve výši cca 250 Kč za odeslání zásilky na Slovensko zákazník neplatil, měl ho zdarma! Platil pouze poplatek poště za dobírku, kurz přepočítává přímo dopravce a my ho neovlivňujeme. Zásilka byla na místě určení na Slovensku za 2 pracovní dny od objednání a veškeré dotazy zákazníka byly zodpovězeny během několika minut. Navíc zákazník dostal k objednávce dárek v hodnotě 650 Kč...