Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace dobrá. Zboží dodáno.
Bohužel jsem baleriny musela vrátit, protože místo objednané velikosti č. 40 mi byla poslána velikost č. 38.
Reakce obchodu VV Design - ZDRAVÉ OBOUVÁNÍ
Dobrý den,
koukám na Vaši objednávku a obuv jste si objednala 39. Tato obuv Vám byla i dodána, ale na krabici a obuvi je dvojí číslování a to v Brazilském a Evropském. Tedy jste pravděpodobně koukala na Brazilské a tak jste dostala obuv, kterou jste si objednala. V tomto případě není naše chyba, ale děkujeme za reakci.
Přejeme, aby nohy nebolely!
Za VV Design Lukáš -
Nedoporučuje obchod
- výhoda je v dodání až do domu
Reakce obchodu VV Design - ZDRAVÉ OBOUVÁNÍ
Mrzí nás, že jste dali jen 60% ze 100, ale víme, že neustále je co zlepšovat a tak i tohoto si vážíme, protože víme, že občas dojde i k omylu v udělení hvězdiček. Každopádně i Vám přejeme, aby nohy nebolely a třeba příště budete spokojeni na 100%
Za VV Design Lukáš -
Nedoporučuje obchod
- Výběr
- Nebyl přibalen protokol na vrácení zboží, ani jsem se nikde nedočetla jak dlouhou dobu mám na vrácení. Boty mi nesedí.
Reakce obchodu VV Design - ZDRAVÉ OBOUVÁNÍ
Dobrý den,
ze zákona je 14 dní a to máme i v obchodních podmínkách. V těchto podmínkách jsou veškeré protokoly i ke stažení. Ano máme pak vysloveně samostatnou kapitolu ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, která bohužel měla výpadek skrz přechod webu. Takže tuto chybu bereme na sebe a víme o tom. Děkujeme zákazníkům, kteří nás o tom informovali. Mrzí nás, že máte špatnou zkušenost za což se velice omlouváme. Přibalen protokol být nemusí, pokud je uveden na webu, těch papírů by byla zbytečně velká spotřeba. Ať se daří a hlavně zdraví. Za VV Design Lukáš.