Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná organizace dopravy

    Obchod výborný, jen špatná spolupráce s dopravní společnosti, která je nespolehlivá.

    Reakce obchodu VEPAK E-SHOP

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé komplikace spojené s dopravou. Situace by se neměla již opakovat.

    S pozdravem,
    Dana, Vepak

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kvalitní zboží, rychlost předání dopravci
    • Špatný výběr dopravce, zpožděná dodávka

    Reakce obchodu VEPAK E-SHOP

    Dobrý den,

    Moc se Vám za zpožděnou dodávku omlouváme. Celou situaci s dopravcem řešíme, aby již nedocházelo k podobným zpožděním.