• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedodali zbozi ktere byli skladem, nasledne ho zdrazily.

    Reakce obchodu Vento Bohemia

    Dobrý den je nám líto, že jsme nedokázali pro vás dodat 500 ks hygienických gelů, ale v tuto chvíli jsme bohužel nuceni dodávat přednostně pro úřady a firmy, které zajišťují chod republiky a následně dělíme mezi obchodníky po pár kusech tohoto zboží, aby se dostalo spravedlivě na všechny. 500 ks jedné osobě nebo firmě nejsem schopni dodat. Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nekomunikuji
    • Vrátit, ani vyměnit chybné zboží není možné, jelikož Vás ignoruji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem, byl mi zaslám potvrzující mail a pak už se vůbec nic nedělo. Opravdu skvělé...

    Reakce obchodu Vento Bohemia

    Dobrý den,
    je nám líto za vzniklé nedorozumění. Omlouvám se. Každopádně jsme se vás snažili kontaktovat mailem ohledně vašeho zboží. Po provedené zpětné kontrole musíme říct, že mail odešel na chybný kontakt. Pokusíme se vás znovu kontaktovat a zaslat dárek jako omluvu. Děkuji Vento Bohemia

  • Nedoporučuje obchod

    • dlooouuuuhéééé
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi doručeno úplně jiné zboží. Na uvedené čílo na faktuře se nemohu dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží není jinde k dostání
    • kurýrní služba

    Dokud bude obchod používat stávajícího kurýra a nebude moci nabídnout alternativní možnost dodání (poštou), nemohu tento nikomu doporučit. Již poprvé před pár lety byl problém naprosto stejný. Žádná komunikace ze strany kurýra, tři dny musel známý sedět doma a až dnes se převzetí povedlo. Bohužel, je mi to moc líto.

  • Nedoporučuje obchod

    • nemá potvrezení o přijeti objednávky, ale jen že objednávka byla odeslaná

    můžete si tyto stránky prohlídnout, ale když si něco objednate tak vám to stejně nepřijde

    Reakce obchodu Vento Bohemia

    Dobrý den, je nám líto, že Vaše objednávka nebyla dodána v čas. Zásilka byla odeslána již dva dny po přijetí objednávky, nicméně řidič nenašel Vámi zadanou adresu a byl nucen kontaktovat obchodního zástupce v dané oblasti, aby zásilku převzal za Vás. Obchodní zástupce se Vás poté snažil kontaktovat a zboží doručit. Dle mých informací je již zásilka doručena, takže přijměte ještě jednou moji omluvu za zdržení. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobré ceny
    • zboží nedorazilo

    Ačkoli jsem objednala před 11 dny, dosud zboží nedorazilo, ani mi nebylo oznámeno, zda se zásilka zdrží, nebo nebude vůbec doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost reakce na objednávku
    • vyhovoval mi sortiment
    • vyhovovala mi cena
    • Objednávka vyřízena včas ale pouze částečně
    • Bez omluvy,bez vysvětlení,bez návrhu řešení
    • Na e-mail oddělení zákaznické podpory zákazníkovi neodpovědělo

    dtto co výše