Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • ochota p. Nováka řešit problém
    • zboží špinavé opotřebené

    zřejmě za problém pan Novák nemůže

    Reakce obchodu V E B R A

    Obrovská omluva našemu zákazníkovi. Zboží jsme při příjmu nedostatečně zkontrolovali. Zboží jsme od zákazník ihned odebrali a budeme posílat již řádně zkontrolované.
    Ještě jednou se velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Slíbily , že objednané zboží mají skladem a přijde do pěti dnů .
    Je to již 9 dnů a zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu V E B R A

    Za pozdní dodání jsme se zákaznici omluvili a jako kompenzaci vrátili zpět dopravné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslaly jiný typ zámku, který má atipicky rozměr, nedá se na něj sehnat Klika

    Reakce obchodu V E B R A

    Omlouváme se za špatně dodaný zámek. Stačilo nám zavolat a my bychom na naše náklady poslali správný. Na všechny naše dodávané zámky máme kování, jak klika - klika, tak i koule - klika.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží ještě nedorazilo, zatím jenom slibi

    Nedoporučuji, ty pěkný recenze si asi píšou .

    Reakce obchodu V E B R A

    Za pozdní dodání o 2 dny se Vám velice omlouváme.
    O možnosti zpoždění dodávky v tomto vánočním čase informujeme na našich stránkách.
    Za upozornění na naše pěkné reference od našich spokojených zákazníků, děkujeme...