Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chyby v citaci dobírka - dle prodejce je dobírka vlastně platbě předem na účet !!

    Mnoho mailů ohledně stavu platby "dobírka" následně jsme msuel zajistit jinou dopravu a tam hradit klasickou dobírkou a nikoli "dobírkou" Vakapu což je platba předem.

    Reakce obchodu VAKAP

    Dobrý den,

    máme 3 způsoby platby. Níže jsou uvedeny i podrobné informace, které se u daného způsobu platby zobrazí v rámci objednávky

    1) převodem (Zboží Vám bude odesláno/vydáno po připsání platby na náš účet.)
    2) dobírkou (Zboží zaplatíte při převzetí hotově, platební kartou nebo aplikací dopravce. Maximální dobírková částka je u hotovosti 50 000 Kč, u bezhotovostní platby 200 000 Kč)
    3) hotově (Zboží zaplatíte hotově na našem výdejním místě v Šumperku.)

    V případě dobírky tedy zaplatíte dopravci před převzetím zásilky. Dobírku zaplatíte dopravci a ten nám následně peníze přepošle.

    Zvolil jste si dodání společností DPD do ALZA boxu. Technický způsob provedení platby přepravci před převzetím zásilky je v plné režii dopravce. Platba hotovostí je možná jen v případě objednání osobní dopravy kurýrem na adresu, určitě to nelze u výdejních boxů.

    Platba předem je metoda, kdy zaplatíte předem přímo na náš účet. To je ale něco úplně jiného...

    S pozdravem
    Martin Vavruša

  • Nedoporučuje obchod

    • Hodně slibů,ale nedodržení!!!!!

    Opakoval bych se. Majitele zajímají jen peníze na účtu a slíbené nedodrží!!

    Reakce obchodu VAKAP

    Vážený pane Jiříku,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Nakupoval jste u nás opakovaně a Vašemu hodnocení tak trochu nerozumíme.

    Zde je přehled průběhu Vaší zásilky:
    Dne 21.11.2016 jste zboží objednal na platbu předem.
    Dne 21.11.2016 jste zadal příkaz do banky
    Dne 22.11.2016 Vaše platba dorazila na náš účet
    Dne 22.11.2016 zboží bylo zabaleno a připraveno na svoz DPD – zaslána informační sms
    Dne 22.11.2016 zásilka byla předána společnosti DPD při pravidelném svozu zásilek z našeho skladu – zaslán email s číslem zásilky
    Dne 23.11.2016 je zásilka doručována přepravní společností DPD na Vaši adresu a zboží Vám bylo dodáno.

    Zboží jste tedy obdržel ve středu, tak jak Vám bylo slíbeno.

    S pozdravem Martin Vavruša

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Spatná komonukace

    Reakce obchodu VAKAP

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Bohužel Vám u zboží, které je uvedeno jako momentálně nedostupné, nedokážeme poskytnout jinou informaci k termínům dodání než tu, kterou získáme od zástupce výrobce. Zásadně nechceme slibovat našim zákazníkům nesplnitelné. S omluvou VAKAP.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobre cený
    • Dlouha doba dodaní zboží.

    Reakce obchodu VAKAP

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se, ale zdržela se nám dodávka držáku z externího skladu výrobce (ten je v Holandsku) k Vámi objednané kameře. S pozdravem M.Vavruša

  • Nedoporučuje obchod

    Absolutní ignorace ze strany obchodu. Nebyli mi schopni dát telefonicky ani emailem vědět že zboží nemají skladem i když na stránkách obchodu bylo psané že zboží je skladem. Poté co jsem tam telefonovala slíbili že se ozvou a do teď se neozvali. Je to už 11 dní a stále nevím co se s mou objednávkou děje a jestli se vůbec někdy toho zboží dočkám. Takže bych tento obchod nikomu nedoporučila...