Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • Komunikace žádná
    • Nedoporučuji
    • Na email nereaguje
    • V žádném případě neplatit dopředu

    Určitě nedoporučuji

  • 10 %

    • Nic
    • V tomto zverimexu si pan majitel nechal udělá výdejní místo PPL, arogantní jednání a po upozornění, že je k zákazníkovi patřičně nepříjemný mi odmítnul předem zaplacenou zásilku vydat a vykázal mě sprostě z obchodu, jednání takových obchodníků nemá obdoby!Nikdy více!

    Děs

  • 10 %

    • Nic
    • Neochota, lhostejnost zákazníků.

    Pan majitel je nehorázný, arogantní hulvát. Takoví by neměli vůbec přijít do styku s lidmi. Nejenže mi špatně vydal, ale následné jeho urážky a řvaní po slušném upozornění, že mi o 100,- vydal méně bylo vážně chování řeznického psa. S takovou dlouho neudržíte zákazníky.

  • 10 %

    • Kamenna prodejna
    • Pan majitel (vedouci prodejny) je velmi neochotny. Kdyz nemel pozadovane zbozi nic nam nenabidl, vubec se s nami nebavil. Pri dotazu na jinou alternativu a objednani jen neochotne odsekaval. Nakonec nam objednali neco jineho a k vyzvednuti nas vyzvali 2x pod zaminkou ze jiz prislo co melo. S vice nez tydennim spozdenim nam prodali balik steliva za 139 misto slibenych 115 (na eshopu 129).
    • Takoveto arogantni podnikatele nebudeme dale svymi nakupy podporovat.

    Nedoporucuji

  • 10 %

    • Bohuzel jiz nic
    • Nedodani zbozi
    • Obchod nekomunikuje

    Recenzi uvadim na dalsi eshop teto firmy Krmivopro.cz
    - na tomto eshopu jsem objednavala nekolik let stelivo a vzdy spokojenost - rozvoz domu do tydne
    - loni jsem 2x urgovala objednavku zaplacenou predem kdy po urgenci bylo zbozi dodano (cca do mesice od objednani)
    - nyni objednavka 31.1. s rozvozem... Po dvou tydnech je mo telef.receno ze rozvoz je klasicky v patek (nepotrebovali c.obj.), za dalsi tyden jsem opet volala, nadiktovala udaje z obj. a pani ze stav zjisti a ozve se. Nic. Dalsi tyden znovu volam. Je mi sdeleno ze mou obj nemaji, eshop pry funguje. Zbozi mi pani doveze v patek vecer. Nic. Volam dalsi tyden, pry mi bylo zbozi dovezeno - nicmene stelivo nemam. Pani jsem sdelila ze su zbozi vyzvednem ve FpR. Jelikoz nemela na prodejne pozadovany pocet tak jsme nemeli jezdit, doveze nam to. NIC
    - zvykla jsem si objednavat mesic dopredu, ale tohle je uz opravdu moc
    - pokud majitele nebavi podnikat, tak at nepodnikaji, nebo nenabizeji rozvoz
    - rozhodne zkusenost predavam znamym

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodací lhůta. Uváděná 2-3 dny , ale skutečnost je úplně jinde.

    Reakce obchodu eshop-uzajicka

    ...co říct, zákazník byl dvě hodiny po objednání, tj. ve 22.47 uvědomněn, že jsme na dovolené a byl dotázán, zda-li máme objednávku odeslat o 2 dny později, nebo ji zrušit, že si objedná jinde... Ale i to je některým evidentě málo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nedodá objednané zboží

    pozor, objednané zboží nedodá a nekomunikuje

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kamenné prodejny
    • Dovoz zdarma domů
    • Veliká nabídka zboží skladem
  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • netuším jsem nespokojená
    • velmi špatná, téměř žádná komunikace a ochota spolupráce se zákazníkem

    * nerozumím proč vůbec podniakjí, když je to nebaví
    - nehodlám jiý víckrát v tomto obechodě nakoupit
    - peníze jsem uhradila předem a obratem, nicméně mi to bylo k ničemu až po třetím e-mailu teprve začali reagovat
    -zboží dosud nemám
    těch pár drobných co jsem ušetřila na nákupu u této firmy se mi nevyplatilo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena
    • nevim

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na stránkách uvádí čtyři provozovny pro osobní odběr, z toho na jedné z nich ale osobní odběr možný není.

    Reakce obchodu eshop-uzajicka

    Na stránkách je uvedeno, že máme čtyři provozovny, ale při objednávání na eshopu je jasně uvedeno, že osobní odběr je pouze na třech z nich, že si zákazník přál odběr zrovna na té, na které odběr možný není, mu bylo sděleno do hodiny od objednávky, což považujeme za celkem rychlou reakci... Od té doby se zákazník neozval, zda chce zboží na jinou provozovnu, nebo zrušit objednávku, až dnes napsal hodnocení...

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Cenová výhodnost,
    • doprava zdarma,
    • dostupnost z místa bydliště (kamenný obchod).
    • Při vyzvednutí v kamenném obchodě nemožnost platit platební kartou. V obchodních podmínkách jsem nikde tuto skutečnost neobjevil.

    Byl to můj první obchod přes e-shop U Zajíčka. Díky tomu, že nakupuji v kamenné prodejně na kterou je můj názor velmi dobrý, nehodlám jej měnit na e-shop.

    Reakce obchodu eshop-uzajicka

    V eshopu je výslovně uvedeno, že platba probíhá v hotovosti, zákazník se dožadoval platby kartou, tvrdil, že mu to přišlo v emailu, když mu byl předložen email,tvrdil, že je to v obchodních podmínkách... a zde tvrdí, že to není v obchodních podmínkách... ano, není to tam, protože platba kartou není možná, proto to není uvedeno. Navíc délku dodání si zákazník zavinil sám zdvojenou chaotickou objednávkou, na tyto objednávky jsme emailem reagovali hned v noci, protože nám přišlo nevhodné v noci telefonovat...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobre ceny
    • nevim o zadnych

    perfektni !!!!

  • Doporučuje obchod

    20 %

    • nejlevnější ceny
    • špatná (skoro žádná) komunikace se zákazníkem
    • nedodržení termínu dodání zboží

    dost velký výběr, super ceny...
    ale nakupovala jsem u nich poprvé a dost mě sklamali(což se mi ještě u žádneho jiného prodávajícího-obchodu nestalo)tak zvažuji jestli si ještě v tomto obchodě něco objednám

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • levný sortiment
    • špatná komunikace se zákazníkem
    • žádné potvrzení objednávek
    • dokud jsem si nezavolala sama, tak jsem ani nevěděla, že se s mou objednávkou něco děje, že zboží dokonce nebude

    nedoporučuji

  • 10 %

    • Nízké ceny
    • Už dvakrát jsem u nich objednala a pokaždé mi granule došly až za 14 dní. Špatná komunikace s paní Hoffmanovou, nespolehlivost. To bylo naposled, co jsem u nich něco objednala. Radši si připlatím, ale budu mít jistotu, že balík přijde max. do tří dnů.

    Obchod nedoporučuji. Jsem opravdu zklamaná.

    Reakce obchodu eshop-uzajicka

    Zákaznice byla informována v obou případech emailem o dovolené a v emailech byla dotázána, zda zboží chce i po skončení dovolené a na tyto emaily nereagovala, takže chyba byla v obou případech na její straně

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborná komunikace s majitelkou, sama nabídla lepší alternativu ke zboží, které nebylo skladem. V rámci mého bydliště doprava zdarma.
    • V nabídce nejsou uvedeny všechny položky, které mají skladem.

    Dobrý eshop, výborná možnost domluvy. Pokud nenajdete zboží, které potřebujete, je lepší kontaktovat majitelku a zeptat se, zda ho nemají skladem.