Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrý výběr
    • Dobrý poměr cena / kvalita
    • Špatná komunikace

    9.4. jsem objednal zboží, 10.4. jsem obdržel email, že zboží je kompletně vyexpedováno. 11.4. telefon z firmy, že jeden objednaný druh zboží nemají, že mohou nahradit s cenovým doplatkem.NEFÉR jednání, když den předtím jsem byl vyrozuměn o tom, že objednávka byla vyexpedována. Dodání se tedy jejich vinou zdrželo téměř o 3 dny. Čekal bych upuštěno od doplatku. Za chyby se platí, bohužel jsem zaplatil já a to 2x. Pozdní dodávka zboží a doplatek. Tak jen dál ☹️, ztráta dobrého jména je v podobných případech velmi rychlá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednaní mi neprišiel žiaden potvrdzujúci email, zo strany obchodu žiadna konverzácia ani spojenie zo zákazníkom.
    Teraz neviem ci mam produkt objednať inde, alebo stále čakať.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlá domluva a odeslaní
    • Pololeská barva ZETOR zlatá - je matná
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedovolal jsem se na infolinku . Zkoušel jsem jen 2x takže to bych prominul.
    • Přišla barva která je 3 měsíce stará. Na dotaz emailem nikdo neodpověděl jestli to něčemu vadí nebo ne.e

    Objednal jsem bílou barvu na značení čar na asfaltu. Barva přišla 3 měsíce stará dle datumu spotřeby na víčku. Chtěl jsem se tedy zeptat zda to něčemu vadí nebo ne . Na infolince nikdo nic nebral a na email do dneška nikdo nic. Zde bych znova neobjednal.

    Reakce obchodu BARVY LAKY U Pepánka

    Dobrý den pane Topiči,

    zde je přepis naší písemné komunikace na infolince. Bohužel nerozumím tomu, že tvrdíte, že s Vámi nikdo nekomunikoval. Marně jsem bohužel čekal na Vaši odpověď.

    Patrik Macoun: (08:20)Vítejte "U PEPÁNKA", jak Vám mohu pomoci?
    Martin: (08:21)Dobrý den , mám jen dotaz . V chemii se moc nevyznám ale je v pořádku posílat starou barvu do 14.2.2022 ? Datum výroby 2020 . Jedná se o barvu UNIAKRYL S 2822 bílá . Včera jsme od vás zásilku vyzvednoul.
    Martin: (08:23)Objednávka 008396 .
    Patrik Macoun: (08:31)Dobrý den, pokud tomu tak je, tak se omlouváme. Zřejmě při chystání objednávky si toho nikdo nevšiml. Barvě jako takové by nemělo nic být. Přesto, pokud by jste chtěl tuto barvu reklamovat, tak prosím o foto plechovky s tím datumem. Ale jak říkám, barvě by nemělo nic být.

    Patrik Macoun - BARVY-LAKY U PEPÁNKA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednal jsem si spray ale přišel jiný odstín. Spray jsem reklamoval a bylo mi oznámeno, že reklamaci nemohou uznat, protože spray byl prázdný. Já jsem ale vracel spray, ve kterém ještě barva byla.

    S prodávajícím nebyla žádná řeč. Poslali spray jiný než byl na faktuře a prodávající tvrdil, že spletli polepovací štítek. Reklamace nabyla uznána. Za toto jednání nedoporučuji tento obchod.

    Reakce obchodu BARVY LAKY U Pepánka

    Dobrý den pane Jiří,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Pokud ale reklamuji špatný odstín barvy, což se bohužel může stát (i když by nemělo), nemohu přeci vypotřebovat kompletně sprej. Zvlášť pokud to zjistím ihned při začátku stříkání. A to jste to s kolegou řešil a domluvili jste se, že to operativně vyměníme po kontrole odstínu. Pokud ale v uvedeném spreji bohužel nebyla téměř ani kapka barvy, nelze reklamaci prověřit, natož uznat. I my jsme lidi a může se stát omyl při výrobě, ale pokud něco chci reklamovat, musím mít co reklamovat.

    Patrik Macoun - BARVY-LAKY U PEPÁNKA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neadekvátní náklady na dopravu. Zboží na stránkách skladem, po objednávce skladem není. Bez reakce na mailovou zprávu vyjadřující nespokojenost.

    Reakce obchodu BARVY LAKY U Pepánka

    Vážený pane Hodinko, pokud je napsáno u položky, že zboží je u dodavatele, znamená to, že toto zboží nemáme skladem. U České pošty je velice těžké nastavit adekvátní cenu za dopravu, protože tento dopravce účtuje cenu za velikost a to opravdu nelze předem vědět. Jinak máte možnost volit další podobné dopravce, kde v tomto případě je doprava levnější. A když mě někdo napíše, že chce objednávku zrušit, tak není potřeba kolem tohoto další komunikace. Mrzí mě, že jste nebyl spokojený. Uděláme vše pro nápravu. Za tým BARVY-LAKY U PEPÁNKA Patrik Macoun

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dneška nic nedošlo, nikdo se neozval

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Jeden ze specifických štětců jsem obdržel deformovaný, na emailové upozornění nikdo nereagoval.

    Rychlé doručení zboží, bohužel absence komunikace ze strany prodejce na mé upozornění ke kvalitě produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ojednal jsem si dezinfekční přípravek na ruce - dorazila evidentně domácí výroba, etiketa na lahvičce nalepená křivě, není uveden žádný výrobce,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nedotazíli
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani množství naprosto neodpovídalo popisu! Objednávka zněla na 20ks,tak byla popsána na Web stránce! Je s politováním ,že někdo zneužije neregulace cen, a zašle 2ks místo 20 ks za 600,-kč!

    Rozhodně obchod hodný ostudy !!! Vtéto době je prodej ,a cena regulována, ale Český člověk, proč nevydělat x set % marži !
    Stydte se!!!!!!

    Reakce obchodu BARVY LAKY U Pepánka

    Vážený pane Hůrko,
    Vaše potvrzená objednávka zněla na 2ks . Pokud by jste chtěl, pošleme Vám potvrzení Vaší objednávky, možná jste se přehlédl.
    Jinak Vás opravdu nikdo nenutil nakupovat toto zboží za uvedenou cenu.
    Patrik Macoun - za tým BARVY-LAKY U PEPÁNKA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod mi mohl zrušit objednávku ihned, když nemá zboží a ne až po 3 týdnech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec neposlali ani nereagovali na dotazující e-mail .

    Reakce obchodu BARVY LAKY U Pepánka

    Dobrý den, dne 3. a 4. 3. jsme rozesílali informační emaily zákazníkům, kteří od nás bohužel nedostali objednané respirátory. Ve dnech 25.-28.2. došlo k hromadné "panice" u zákazníků a v těchto dnech jsme přijali enormní množství objednávek na respirátory a většinu z nich jsme nemohli uspokojit. Objednávali jsme další dodávku respirátorů u dodavatele, ale bohužel už žádné další jsme neobdrželi. Proto jsme čekali s informačním emailem tak dlouho. Pokud jste nedostala od nás email, podívejte se prosím do hromadné pošty. Celá skutečnost nás velice mrzí.
    Patrik Macoun

  • Zboží bylo na stránkách pěkně vystavené a vyfocené, bylo to přehledné a byly tam ceny. Zboží jsem objednal, ale pak už nic. Asi po čtrnácti dnech obchod moji objednávku zrušil s tím, že zboží nemá a ani nebude mít na skladě. Byla to moje první zkušenost s tímto obchodem, můj první nákup. Tedy vlastně to žádný nákup nebyl, když zboží stejně neměli. Za dalších devět dnů mi byl poslán dotazník, zda jsem byl s nákupem spokojen a zda bych doporučil nebo nedoporučil obchod ostatním zákazníkům. Upřímně - není to na palici? :-)

    Reakce obchodu BARVY LAKY U Pepánka

    Dobrý den, jak jste byl po Vaší objednávce telefonicky informován, neměli jsme Vámi objednané zboží skladem a dodavatel, aniž by nás o tomto informoval, tuto položku zrušil z nabídky. Dále jste byl telefonicky informován, že se pokusíme tuto položku zajistit od jiného dodavatele, což se nám bohužel nepodařilo. Chtěli jsme Vás o tomto informovat telefonicky, ale nebral jste nám telefon. Následně na to jsme Vám v pondělí 4.11. poslali email o této skutečnosti a zrušili objednávku. Nevidíme na tomto nic zvláštního a chybného. Samozřejmě nás velice mrzí, že jsme nemohli Vaši objednávku vyřídit.
    A odeslání dotazníku je automatizovaný krok, který obdrží každý náš zákazník.
    Za tým BARVY-LAKY U PEPÁNKA Patrik Macoun

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod vůbec nekomunikuje ohledně dodání

    vůbec nedoporučuji, už nikdy

    Reakce obchodu BARVY LAKY U Pepánka

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste nebyl spokojen s našim obchodem. Snažíme se naše služby zlepšovat a každým dnem pracujeme na tom, aby vše fungovalo tak jak má a zákazník byl spokojen . Pokud vznikl nějaký problém v průběhu procesu objednávky, tak nám prosím sdělte Váš názor na náš email [email protected] a my zlepšíme naše služby. Děkujeme za Váš názor.

    S pozdravem Michal Macoun - Vaše Barvy Laky U Pepánka