Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nám nedorazilo celé, chybí sací košík se zpětnou klapkou.
posílal jsem reklamaci a dodnes se nikdo neozval, kopie reklamace: Faktura za objednávku 24132799 - Eshop.techneco.eu: Dobrý den,
Dnes jsem převzal vámi odeslané zboží a v dodávce chybí Sací košík se zpětnou klapkou PVC-U, 25mm, jinak je vše tak jak má být. Reklamoval jsem to 14.8.2024
Balík byl převzat neporušený a zaplacený i se zpětnou klapkou se sacím košem!!!!!!
děkuji za vyjádření. Moravec Stavokomplet spol. s.r.o.Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den, pane Moravče,
vysvětlení prodlevy je jednoduché a zdůvodnění jste obdržel dnes i do mailu - jako komunikační mail je zákazníkům určen mail [email protected] - tam je třeba směřovat veškeré podněty, související s objednávkami.
Pokud o Vašem podnětu nevíme, je nemožné se k němu jakkoliv vyjadřovat.
Škoda, že jste nevyužil telefonický kontakt, když se Vám na Váš podnět, zaslaný na nesprávné mailové adresy, nikdo neozval.
Pokračujte nyní v komunikaci dle pokynů, které jste dnes od nás obdržel.
Děkuji
Barbora
produktová specialistka -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Objednala jsem si solární plachtu a OXI tablety. Tablety neměli, tak mi volali a domluvili jsme se na OXI krystalech. Když mi přišel balík vše jsem zaplatila. Při rozbalení jsem zjistila, že tam OXi krystaly nejsou, ale cena balíku byla včetně OXI krystalů. Kde se tedy stala chyba? Vše jsem jim ihned napsala, ale zatím na můj mail nereagovali.
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
dovolte, abych Vaše tvrzení uvedla na pravou míru.
Objednala jste si pouze solární plachtu.
Do poznámky své objednávky jste uvedla, že máte dále zájem o zboží, které momentálně v nabídce nemáme a objednat je není možné. Vzápětí jsme Vás kontaktovali a nabídli Vám ekvivalentní náhradu, se kterou jste souhlasila - daný produkt byl následně přidán do Vaší objednávky. Po uhrazení objednávky bylo zboží předáno přepravci.
Mailem jste se na nás ve věci nesouladu obsahu obdržené zásilky s produkty v objednávce obrátila včera, tedy v sobotu 15.6. v 10:10.
Bylo to opravdu ihned, jak uvádíte výše? Skutečně Vám zásilka byla doručena v sobotu v 10 hodin? :-) Překvapivě nikoliv - zásilka byla na Vámi uvedenou adresu doručena 11.6. v 8:49.
Přesto jste nás kontaktovalav SOBOTU (s tvrzením, že IHNED) a divíte se, že jsme obratem na Váš mail o víkendu neodpověděli?
Vyčkejte, prosím, na nejbližší pracovní den, je to přinejmenším zdvořilé - děkuji Vám.
V současnosti se k Vašemu tvrzení výše nemohu podrobněji vyjádřit - nezaslala jste nám dosud žádné fotografie obdrženého zboží, komunikace s dopravcem bude možná též až v pracovní den.
Děkuji
Barbora
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Objednána byla Tabletová Sůl Solivry a vydána Ciech!
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
v obou případech se jedná o špičkovou regenerační sůl, vyhovující nárokům ČSN EN 973 Typ A pro sůl, určenou pro styk s pitnou vodou.
Omlouvám se za komplikace při osobním odběru zboží, které jste si objednal.
Děkuji a přeji pěkný den
Barbora
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost přípravy zboží
- Rychlost dopravy
- Z balíku odkapával chlór. Někdo byl prostě líný před zabalením zkontrolovat, zda jsou uzávěry dotaženy. Zničil jsem si kalhoty.
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu a omlouvám se za komplikace při přepravě Vaší objednávky.
Obal přípravku je opatřen uzávěrem s dětskou pojistkou a tzv. odplynem - odplyn umožňuje přes uzávěr únik látky v plynné podobě. Při nestandardním zacházení během přepravy - v rozporu s tím, že je obal opatřen legislativou požadovanými význaky a symboly, nařizujícími mimo jiné, že produkt musí být přepravován ve svislé poloze - může bohužel během dlouhodobého zaplavení uzávěru dojít přes membránu odplynu i k úniku kapaliny.
Velice se ještě jednou omlouvám za takové komplikace. Předám Vaše negativní vyjádření přepravci jako zpětnou vazbu.
V případě potřeby nás, prosím, kdykoliv kontaktujte mailem na [email protected].
Přeji Vám pěkné dny a krásné jaro
Barbora
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
- Těžko k nalezení. Chybí jakékoli značení trasy do Techneca. Nepříjemní lidé v kanceláři i ve skladu.
Pokud Vás nenalákají ceny zboží, koupit jinde.
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
na stránkách eshopu je v sekci Kontakt k dispozici mapa a také fotografie budovy 10A na dané adrese pro lepší představu přístupu k výdejnímu místu.
Do areálu, v němž se výdejní místo nachází, je možný příjezd ze dvou stran - obě trasy jsou značené včetně návratových šipek na možných nežádoucích odbočkách.
Obsahem Vaší objednávky byl jeden kus běžného drobného příslušenství z PVC-U s cenou 104 Kč. Děkuji Vám, že jste si z naší nabídky více než 2500 různých produktů vybral alespoň něco, i když je na naší straně dle Vás vše špatně.
Přeji Vám pěkný zbytek léta a pevně věřím, že Vám zakoupený T-kus slouží přes všechny Vámi zmíněné nesnáze dobře.
Barbora
produktová specialistka
(ta, která Vás obsluhovala) -
Nedoporučuje obchod
Obchod v poradku. Zbozi rychle. Jen PPL nechtela zbozi dorucit do Zasilkovny ,kdyz jsme v urceny den nebyli doma.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Dodán jiný typ zboží než byl objednán, levnější ačkoli byl objednán a zaplacen jiný.
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
v souvislosti s Vámi hodnocenou objednávkou neevidujeme k dnešnímu dni žádnou připomínku nebo stížnost.
V případě potřeby nás, prosím, kontaktujte na mailu [email protected] nebo na lince technické podpory v pracovní dny mezi 8. a 18. hodinou (tel 608 463 018).
S přáním pěkného dne
Barbora Stix
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
- S dřívějšími objednávkami jsem byl spokojen
- V poslední objednávce byla doručena 1/3 tablet rozlámaných
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
v souvislosti s Vaší objednávkou neevidujeme k dnešnímu dni žádnou reklamaci ani připomínku, takže je těžké se k uvedenému jakkoliv vyjádřit.
Chování pracovníků přepravce ke konkrétnímu balíku nejsme schopni ovlivnit.
Děkuji a přeji pěkné dny
Barbora Stix
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
- dodaný výrobek Shlukovač - nefunguje !!!!!
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
produkt PWS Shlukovač se nepoužívá pro úpravu bazénové vody samostatně, ale vždy a výhradně po aplikaci vločkovače. Nevidím ale v historii Vašich objednávek, že byste si u nás některý z vločkovačů zakoupil.
Pokud jste tedy přípravek PWS Shlukovač skutečně aplikoval samostatně, očekávaný výsledek se ani dostavit nemohl - v bazénové vodě nebyly přítomny kalové vločky, které by shlukovač "slepil" do větších, lépe sedimentovatelných celků, a umožnil tak jejich lepší následné odstranění z bazénové vody.
V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností se na nás obraťte buď telefonicky v pracovní dny mezi 8. a 18. hodinou na linku technické podpory 608 463 018, nebo kdykoliv mailem na adresu [email protected]. Rádi vše zodpovíme.
Děkuji a přeji Vám pěkný den
Gabriela Šarše
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
Ani po týdnu žádné potvrzení objednávky, co se s ní děje, zda převzali odeslali nic. Nulová komunikace. V dnešní době kdy po odeslání objednávky dojde ihned potvrzení na mail, už ani nepočítám s ní.
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme přijali 2.6.23.
Při vyplňování objednávky jste zvolil chybnou dopravu zboží - bez opravy není možné Vaši objednávku vyřídit. Pokoušíme se s Vámi telefonicky spojit, ale bohužel nekomunikujete a na nepřijaté hovor zpět nevoláte.
Je nemožné takovou situaci řešit bez součinnosti zákazníka - kontaktujte tedy, prosím, linku technické podpory 608 463 018 nebo se na nás obraťte mailem na [email protected].
Komunikace s eshopem na výše uvedené kontakty měla být Vaší první volbou - odplivnout si na Heurece až po 6 dnech od odeslání objednávky zbytečně prodlužuje dobu jejího vyřízení - my opravdu bohužel netušíme, že jste neobdržel či nezaregistroval automaticky odesílané potvrzení objednávky ze systému eshopu.
Děkuji a přeji pěkný den
Barbora Stix
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
- Došlo jiné zboží. Nelze se k nim dovolat. Na maily nereagují. Naprosto neduverohodna firma.
Už nikdy. Varuji.
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den, pane Jirousi,
Vaše reklamace je již vyřešena - k Vaší spokojenosti, jak jste se vyjádřil.
Celá záležitost by byla vyřízena podstatně rychleji, pokud byste svou mailovou komunikaci od začátku směřoval na mail, uveřejněný na stránkách eshopu jako kontaktní. Pak se nestane, že by na Váš mail někdo nereagoval.
Při volání na linku technické podpory Vás prosím o trpělivost - obsazený tón znamená, že právě komunikujeme se zákazníkem, který se dovolal před Vámi, nejedná se tedy o vyjádření skutečnosti, že jste nám jedno.
Děkuji a přeji Vám pěkné léto
Barbora Stix
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
- arogantní jednání operátorky
V sobotu 27.5.23 jsem objednal zboží v hodnotě cca 3200 Kč. V pondělí 29.5.23 jsem chtěl objednávku doplnit, upravit. Paní byla tak,,milá", že jsem řekl, bude li takto pokračova objednávku zruším. Zeptala se jestli tedy chci zrušit, odvětil jsem ,,ANO".
Dlouho jsem nezažil tak nepříjemné jednání a nevstřícný přístup k zákazníkovi.Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den, pane Kadleci,
byl jste v souvislosti se svými dvěma objednávkami (z nich byla jedna neuhrazena a jedna na dobírku) operátorkou požádán o informaci, jak má eshop s Vašimi objednávkami naložit. Přál jste si neuhrazenou objednávku zrušit - v souvislosti s tím jste byl ubezpečen, že objednávka zrušena bude, protože neuhrazené objednávky (pokud si zákazník zvolí při jejich zadání úhradu převodem či přes platební bránu) neodesíláme.
U objednávky na dobírku jste neodsouhlasil cenu dopravy ve výši 706 Kč plus poplatek za výběr dobírky, takže byla i tato objednávka zrušena.
Žádná z Vašich dvou objednávek nebyla tedy realizována - to Vám bylo potvrzeno i v mailové komunikaci, ve které jste se na nás se svými připomínkami následně obrátil.
Je mi líto, že došlo k nedorozumění, i tak Vám samozřejmě přeji pěkné léto.
Dana Vlachová -
Nedoporučuje obchod
chaoz, kupoval jsem zeolit 90kg (6x15kg pytel), kterej ale prodavaj jen po 20kg pytlich. Manager serval sekretarku a pak mu 20 min trvalo nez to prevazej. Opravdu banda amateru a to jeste zakaznikovi pisou, ze je to pripravene k vyzvednuti. Jinak ceny slusny, sortiment taky.
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost s přípravou a výdejem Vaší objednávky v režimu osobního odběru.
Omylem a přehlédnutím došlo na eshopu k naskladnění produktu, který fyzicky skladem nebyl - standardně je tento produkt nabízen v jiné hmotnostní variantě a je skladem k dispozici naopak běžně.
S ohledem na náš závazek prodejce vůči zákazníkovi jsme se pokusili s maximálním úsilím Vašemu oprávněnému požadavku ve Vaší objednávce vyhovět, což se nakonec po krátké prodlevě podařilo.
Za způsobené komplikace a Vaše zdržení se omlouváme.
Chybně zařazený produkt v této hmotnostní variantě a zrnitosti byl z nabídky jako chybně začleněný obratem vyřazen.
Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace a doufáme, že nám toto ojedinělé pochybení prominete.
Barbora Stix
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
- Chtěli zaplatit předem ( 3400,-), nic nedorazilo !!
- Přesto si vyžádali hodnocení !!
Doporučuji nejvyšší obezřetnost a neplatit předem !!
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den, pane Smejkale,
poskytnu k Vašemu hodnocení pohled z druhé strany:
Dne 9.8.2022 jste si objednal velkou solární plachtu na míru. V takovém případě - vzhledem k tomu, že se jedná o výrobu dle individuálního požadavku zákazníka - skutečně požadujeme úhradu předem, což jste bez problémů akceptoval, a ještě ten samý den svou objednávku uhradil. Obvyklá výrobní doba se pohybuje v rozmezí 10 až 14 kalendářních dní od data objednání. Tato lhůta uplynula minulý týden a dle informace by měla být solární folie k dispozici pro odeslání zítra. O této skutečnosti jste byl informován mailem s tím, že se Vám omlouváme za nečekanou prodlevu, ke které bohužel došlo na straně výrobce.
Jakmile bude plachta k dispozici - předpokládám, že zítra - bude Vám bez prodlení odeslána.
Důrazně se nicméně ohrazuji proti Vašemu útočnému vyjádření a zpochybňování naší serióznosti.
S omluvou za nečekané prodlení při vyřizování Vaší objednávky a přáním pěkného dne
Barbora Stix
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
- Prislo neco jineho nez jsem si objednala.
- Bohuzel i vyrizeni reklamace zatim nijak nebylo. Napsala jsem stiznost a ani tim se nikdo nezabyval.
- Za sebe URCITE OBCHOD NEDOPORUCUJI.
REKLAMOVALA JSEM ZBOZI, slecna rekla ze poslou dopravce a zbozi vyzvedne a odveze k reklamaci. Slo o hadice k bazen. luxu Baracuda.
Znova jsem volala a navrhivala jrstli kdyz jede dopravce pro reklamaci, by nemohl privezt ty spravne hadice. Ze je ZAPLATIM a budeme pak resit reklamaci. Pry ze ne!!! Nejdrive se bude resit reklamace a podle toho jak rozhodnou se bude postupovat dal. Necham to jeste do stredy 10.8.2022 a pokud nic nevyresi odstoupim od smlouvu. VSEM DOPORUCUJI ABI SI SVOU OBJEDNAVKU HNED VYTISKLI.Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Vážená paní Květo,
uvedu nyní na pravou míru Vaše vyjádření.
1.8.22 odpoledne jste si na našem eshopu svobodně objednala náhradní bazénové hadice Baracuda, které Vám byly následně v pořádku doručeny.
Vzápětí jste obdržené zboží reklamovala s tím, že jste obdržela zboží jiné, i když dle zaslané fotografie na první pohled zcela souhlasilo s popisem produktu i jeho obrázkem.
Na základě Vašeho sdělení, na kterém jste si poměrně pevně trvala, u Vás tedy kurýr vyzvedl "chybně" zaslané zboží a v pondělí 8.8. nám je doručil zpět.
Zcela správně a v souladu s legislativou jste byla informována o tom, že reklamační řízení je zahájeno datem převzetí reklamovaného zboží prodejcem.
Nebylo příliš překvapující, když po kontrole bylo zjištěno, že balíček skutečně obsahoval náhradní hadice Baracuda, které jste si objednala.
Z další komunikace mezi Vámi a námi a na základě Vámi zaslané fotografie starých hadic, které jste měla ke svému vysavači doma k dispozici, vyplynulo, že vůbec nepotřebujete náhradní hadice Baracuda, které jste si objednala, ale náhradní hadice Hayward.
Ty Vám byly dne 9.8. po konečném vyjasnění celé situace i Vašeho omylu odeslány.
Jediné, čemu úplně nerozumím, je skutečnost, na co si vlastně stěžujete - Vaše objednávka byla vyřízena obratem a obdržela jste zboží, které bylo v plném souladu s Vaší objednávku.
Fakt, že jste si svobodně objednala zboží jiné, než jste potřebovala, a toto zboží jste v pořádku i obdržela, by neměl být důvodem k jakékoliv dehonestaci prodejce. To je poměrně nefér.
Z naší strany je to k Vaší objednávce vše.
Barbora Metelková
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo v pořádku, ale jednání paní v kanceláři bylo jak před 40 lety. To už jsem dlouho nezažil.
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu i dodatečné bližší objasnění celé situace ještě telefonicky.
Omlouvám se Vám za nestandardní komunikaci pracovnice, připravující podklady pro výdej zboží v režimu osobního odběru. Situace, ke které došlo, mne velmi mrzí. Pevně věřím, že se již nebude opakovat.
Děkuji za Váš nákup a přeji Vám pěkné léto
Dana Vlachová -
Nedoporučuje obchod
V obchodě nakupuji už několik let, se zbožím jsem byl vždy spokojen, ale bohužel silnější dáma v prodejně mě svojí ochotou velice znechutila.
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den,
těší nás, že jste s mořskou solí spokojen a opakovaně se pro ni k nám vracíte.
Svou objednávku jste si na stránkách eshopu zadal v pátek 3.6.22 v 7:18 a v 9:10 jste si ji přišel vyzvednout. Měli jsme v té chvíli výdejní místo otevřeno pouhých 10 minut. I když proces zpracování objednávky ještě nebyl dokončen, objednávka Vám byla vydána a skladníci Vám pomohli naložit zboží do vozu.
Dámy v kanceláři osobních odběrů jsou v drtivé většině času vstřícné , milé a ochotné, ale i na někdy dolehne hektická tíže hlavní sezóny, zvlášť v takové situaci.
Prosím Vás tedy o dodatečné pochopení vzniklé situace a veřím, že se na Vás budeme za rok zase těšit.
Děkuji a přeji Vám pěkné léto
Barbora Metelková -
Nedoporučuje obchod
- Při vyzvedávání zboží neumí najít toto zboží na jméno firmy nebo ICO ale jenom podle čísla objednávky. To je neštěstí v dnešní době počítačů
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Pane Slavíčku, nestydíte se alespoň trochu?
Číslo objednávky je spolehlivá a jedinečná identifikace. Jedná se o jediný údaj, který je po zákazníkovi na výdejním místě pracovnicemi kanceláře požadován.
Není opravdu jejich chybou, že jste číslo nedokázal při osobním odběru uvést. Přesto se Vám snažily maximálně vyjít vstříc a v co nekratším čase identifikovat Vaši objednávku.
A Vy na nás pak takhle....
Víte, kolik máme v databázi pánů Slavíčků?
Víte, že existují eshopy, kde musíte znát při vyzvednutí objednávky dokonce individuální kód - ani Vaše jméno, IČ nebo číslo objednávky by Vám v takovém případě nebylo nic platné.
Pěkné léto Vám přeji
Barbora Metelková
produktová specialistka -
Nedoporučuje obchod
Určitě nedoporučuji!!!!!! Spolupracují s otřesnou kurýrní službou jménem FOFR, kteří lžou a nejsou schopni se domluvit na doručení tak jak avizují na svých stránkách. Objednávku jsem proto musel zrušit a nyní mě chce tento e-shop okrást cca o 500 Kč! V žádném případě si zde nic neobjednávejte!!!!
Reakce obchodu Techneco - Tomáš Fuka
Dobrý den, pane J.,
na Vaše ultimátní chování a výhrůžky směrem od Vás k nám v každé komunikaci, související s vyřízením a doručováním Vaší objednávky č.22118110, jsme byli nuceni si zvyknout již od počátku minulého týdne. Vzhledem k tomu, že se ve svém projevu nedokážete krotit ani zde na veřejném portálu, i já tu zveřejním svůj pohled na věc z druhé strany.
Vy jste si udělal objednávku na našem eshopu s myšlenkou (zdůrazňuji - s myšlenkou, nikoliv v objednávce uvedeným požadavkem), že ji chcete doručit ve večerních hodinách. O této konkrétní a výhradní podmínce jste nás nijak neinformoval. Pro tato speciální sdělení je přitom určeno pole Poznámka v objednávce, případně linka technické podpory či mailová komunikace - nic z toho jste ale nevyužil.
Pokud byste nás informoval o tomto svém požadavku na doručování zásilky ve Vámi striktně určeném čase bez jakékoliv tolerance již při zadávání objednávky, obdržel byste od nás obratem informaci, že Vašemu požadavku bohužel nemůžeme vyhovět.
Vy jste nás ale o této skutečnosti informoval až poté, co Vám byla zásilka poprvé standardně doručována kurýrem po předchozí avizaci, nicméně v jiném čase, než jste si představoval.
Snažili jsme se následně spolu s přepravcem i s Vámi najít konsensus , přijatelný pro všechny tři strany - změnu na osobní odběr, přesměrování na adresu Vašeho pracoviště, posunutí termínu doručení do standardních denních hodin či možnost převzetí zásilky jinou osobou. Vaše odpovědi na jakýkoliv návrh byly bohužel poměrně monotematické - opakované NE, prokládané záplavou vykřičníků a výhružek.
Řešení bohužel v takovém případě a v tomto vesmíru neexistuje.
Dovolte, abych Vás znovu i zde veřejně informoval, že částka, která byla z Vám vrácené sumy stržena, odpovídá vícenákladům za zbytečnou přepravu Vaší zásilky, které jste způsobil. Jedná se o částku 318 Kč. Tyto náklady jdou k Vaší tíži.
Na úplný závěr bych Vám jen popřál, abyste i Vy měl ve svém budoucím životě alespoň jednou to "potěšení" být vystaven podobně "milému" chování, jakým cca 2 poslední týdny častujete naše pracovníky.
S pozdravem
Tomáš Fuka