• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunguje komunikace. Po upozornění e-mailem že zboží ačkoliv bylo zaplaceno bankovním převodem ,stále nedorazilo, se bohužel nikdo neozval.

  • zboží nešlo objednat na dobírku, pouze platba předem, zaplaceno, doposud zboží nedodáno, uvedené telefonní číslo nikdo nebere

    Reakce obchodu Eshop Sueneé Universe

    Dobrý den,

    Objednala jste si buben s obrázkem: https://eshop.suenee.cz/samanske-bubny/samansky-buben--ctyri-vazky--doprava-zdarma/ Jak je uvedeno v popisu produktu, vyrábí se na zakázku. Zpravidla je termín dodání do 7-10 pracovních dnů.

    Rámové bubny bez obrázku jsme schopni odeslat do druhého dne po zaplacení.

    Máte pravdu, že na zboží není možné uplatnit dobírku. Vzhledem k výši ceny, faktu že dopravu hradíme za vás my a zakázkové výrobě zboží, preferujeme platbu předem. Vzhledem k tomu, že naše firma sídlí na Praze 10, navrhuji vám osobní vyzvednutí hned, jak bude buben naskladněn. :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostala jsem sice potvrzení o zaplacení zboží, ale toť vše. Zásilka ještě nedorazila :( Platba byla provedena hned 14.01.2021

    Zatím nemohu obchod hodnotit, zvonkohru jsem objednala již 14.01.2021 i zaplatila 4195,00 Kč - do dnešního dne žádná zpráva o termínu doručení, nebo o zpoždění zásilky !

    Reakce obchodu Eshop Sueneé Universe

    Dobrý den Hanko,

    objednala jste si sadu zvonků KOSHI https://eshop.suenee.cz/zvonkohry/zvonkohra-koshi--sada-ctyr-zivlu--doprava-zdarma/

    U tohoto zboží bylo již od konce roku 2020 velkým červeným písmem uvedené upozornění:
    ** Dodání po 17.03.2021 **

    Je to uvedeno také ve výpisu zboží v košíku před zaplacením. Pokud nechcete tak dlouho čekat, pak vám peníze vrátíme.

    Francouzský výrobce KOSHI bohužel vlivem komplikací s CV19 nestíhá odbavovat objednávky v reálném čase. Takže pokud nám dojdou zásoby, trvá to téměř tři měsíce, než zboží dodají. Bohužel... :( Proto je u zboží vyznačen termín nejbližšího dodání, aby se zákazník měl možnost rozhodnout.

    Váš Eshop Sueneé Universe

  • Ani po 11 dnech zboží nedorazilo, přestože jsem byla informována, že objednávka byla předaná do skladu ke kompletaci

    Reakce obchodu Eshop Sueneé Universe

    Dobrý den paní Forstová!

    Do vaší objednávky chyběla jedna z knížek: Michael Tellinger: Tajná historie Anunnaků. Vzhledem k prázdninovému provozu nakladatelství FONTÁNA bylo složitější domluva s jejím dodáním. To se projevilo delším dodáním, za což prosíme za odpuštění. Chyba nebyla na naší straně.

    Zboží bylo řádně doručeno: https://tracking.packeta.com/cs/?id=2947078639

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřehledné stránky
    • Neschopnost doručit zásilku
    • Výmluvy na dopravce

    Reakce obchodu Eshop Sueneé Universe

    Dobrý den,

    mrzí nás, že máte nepříjemnou zkušenost. Dovolte mi prosím situaci objasnit. Z celkem 7 Vámi objednaných knih chybí jedna z nakladatelství FONTANA, která má sklad v Olomouci. Svoz prostřednictvím PPL byl objednán na 23.3. Bohužel jsme se dozvěděli, že řidič sice prý ke skladu dojel, ale protože byly zavřené dveře, tak bez zavolání na kontaktní telefon z místa odjel. Věc jsme reklamovali a byli jsme ujištěni, že zásilka bude vyzvednuta následující den, což se bohužel nestalo. Stejná situace se opakovala i v pátek. Teprve tento týden se zásilka dala do pohybu.

    Polohu zásilky můžete sledovat zde: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=40070359150

    V době koronavirové krize se bohužel některé zásilky k naší neradosti opožďují. Samotné PPL na zákaznické lince od prvního momentu přiznává, že zásilky nestíhá přepravovat.

    Z ostatních recenzí si můžete ověřit, že spokojenost našich zákazníků je naší prioritou.

    UPDATE 07.04.2020
    Zásilka je na cestě: https://tracking.packeta.com/cs/?id=4654616885

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplatila jsem knihu převodem byla mi poslána do zásilkovny s dobírkou a k tomu nejdražší poštovné co znám

    Reakce obchodu Eshop Sueneé Universe

    Paní mystifikuje:
    * Nejdříve zadala, že knihu chce zaplatit převodem.
    *Pak napsala email, že chce změnit způsob platby na dobírku.
    * Pak si to rozmyslela (protože jí chytrá sousedka poradila, že je to tak lepší), aby přeci jen provedla platbu převodem složenkou na pošte, ale nám už to neřekla a navíc balík díky tomu, že šlo o dobírku už nečekal na platbu.
    * Balík dorazil do zásilkovny jako dobírka a paní se domáhala zrušení dobírky, což už nešlo. Zásilku odmítla převzít.
    * Navrhl jsem, ať balík vyzvedne jako dobírku a že peníze, které poslala na b.ú. ji vrátíme zpět na účet, který chce. Jenže to odmítla a to přes opakovanou snahu jí vyjít vstříc.

    Takže ano, nemá ani peníze ani knihu a upřímně nevím, co s tím. Ty peníze bych jí rád vrátil, ale nemám kam, protože nemá bankovní účet a jiný způsob doručení mi nedala. Posílat složenou nebudu. I tak to byl ztrátový podnik.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Musite si sami zjistovat kde je vase zasilka kdyz neprichazi.
    • Informovani prodejny ze neco do jejich skladu nedoslo je nulove.
    • Nedoporucuji neprofesionalita neschopnost.

    Kdyz neco z vasi objednavky nedojde do jejich skladu neinformuji vas. Komunikace je priserna. Musite si vse hlidat. Celkove nedoporucuji. Jsem znechucen.

    Reakce obchodu Eshop Sueneé Universe

    Klienta jsem informoval, že v jeho zásilce chybí jedna z šesti položek, protože nakladatelství DIALOG prostě taky někdy má dovolenou. Chybějící zboží bude naskladněno 05.08.2019, pak konečně můžeme rozeslat nekompletní zásilky.

    Prosil jsem vás v emailu za odpuštění, neboť to není můj zlý úmysl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • VELICE předražené poštovné: Zásilkovna 69 Kč, dobírka 99 Kč. Například v Knižním klubu platím za zaslání přes Zásilkovnu na dobírku celkem 45 korun (a knihy mi přijdou v pevné krabici) a v Eshopu Sueneé je to nehorázných 168 korun.
    • Zboží (např. knihy) neposílají v nějaké pevné kartonové krabici, ale v plastovém pytlíku, takže může snadno dojít k poškození zásilky.
    • K zásilce nebyl přiložen dodací list v papírové podobě.

    Reakce obchodu Eshop Sueneé Universe

    + Knižní klub prodává pod cenou. Zjevně má na to sponzory. My ne.
    + Fullfilment pro nás zajišťuje externí firma. Prověříme.
    + Ten zasíláme elektronicky. Šetříme naše lesy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamání zákazníků

    POZOR ! Objednal jsem 4 knihy, ale prodejce dodal jen 3 a odmítl poslat chybějící knihu dodatečně nebo refundovat 1/4 ceny. Pokus o komunikaci s prodejcem nikam nevedlo. NEDOPORUČUJI !

    Reakce obchodu Eshop Sueneé Universe

    Měli jsme v akci knihy tři knihy od Hanky Blochové: Pyramidy, Mesiáš a Marie z Magdaly. Šlo o tři knihy, ve kterých bylo chybně napsané věnování, proto jsme je nabídly jako jeden balík s 20% slevou.

    Kolegyně, která zadávala produkt omylem do nadpisu uvedla název všech 4 knih. Na obrázku ale byly jen ty vyjmenované a v popisu též byly JEN ty, které jsem jmenoval. Cena též odpovídala 3 knihám po slevě 20%.

    Pán se domáhal dodání čtvrté knihy a nebo vrácení platby v hodnotě čtvrté knihy. Napsal jsem mu opakovaně, že šlo o nedorozumění, a že prosíme za odpuštění, neboť cena, fotografie a popis souhlasí. Tedy žádost byla neoprávněná.

    V několika emailech, které stále existují se mne snažil přesvědčit, o své vizi...že tu cenu 815 Kč jsme mu slíbili 4 knihy. Když jsem se snažil zjistit, na základě čeho spočítal, že kdyby cena byla za čtyři knihy bez 20%, tak by mu to jaksi nevyšlo.... ignoroval to a plival bohužel dál.... :(

    Čtvrtou knihu bychom samozřejmě mohli dodat, ale za standardních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4.1.2018 - objednáno+zaplaceno
    7.1.2018 - psali z eshopu: Vaši objednávku jsme převzali ke z pracování pro expedici. Zboží je na našem skladě připravené k vydání. Hned jak bude předán váš balík do přepravy, budeme vás dále informovat
    10.1.2018 - v noci přišlo info ze Zásilkovny, že čekají na dodání zboží od obchodu
    11.1.2018 - psal jsem emailový dotaz do obchodu, na [email protected], zda mohu čekat do 15.1. doručení zboží - BEZ ODPOVĚDI OBCHODU
    13.1.2018 - info z obchodu, že zboží předali dopravci
    15.1.2018 - večer, stále nedoručeno

    Silně nedoporučuju, od objednávky+okamžitého zaplacení jim to trvá 9 dnů, než předají doručovateli. Na webu měli v den objednání info, že je zboží skladem. Nereagují na dotazy k probíhající objednávce.

    Reakce obchodu Eshop Sueneé Universe

    Objednávka byla přijata 04.01.2019 a dána ke zpracování. Předmětem objednávky byl zvonek Koshi. Jde o ručně dělané zboží dovážené z Francie.
    04.01.2019 připsání platby na eshop.
    07.01.2019 předáno do expedice, čekalo se na naskladnění
    13.01.2019 předáno svozovému dopravci, který balík má předat Zásilkovně.
    13.01.2019 Číslu +420720******4 byla odeslána následující zpráva: Objednávka 2019000006 (1 128 CZK) byla předána dopravci. Eshop Sueneé Universe

    Výpis ze Zásilkovny:

    10. 1. 2019 22:59 Přijata elektronická data k zásilce. Čekáme na její fyzické předání.
    14. 1. 2019 15:54 Zásilka byla převzata k přepravě a je doručována na cílové místo.
    16. 1. 2019 10:46 Zásilka byla přijata na cílovém výdejním místě Děčín, Teplická 1492/28
    16. 1. 2019 15:57 Zásilka byla vydána. (Doručena)

    ===
    Aneb mnoho povyku pro nic. Nic se neztratilo a vše dorazilo do cíle.