• nedoporučuji tento obchod

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nedostal jsem informace o produktu, až v emailu jsem se zeptal, kdy zboží přijde. Odpovědět zněla že zboží se snaží sehnat za cenu kterou jsem zaplatil. Což je super když už jsem to zaplatil.. tak by mohli aspoň dát za cenu co uvádí. Tímto jim děkuji za zdržení peněz, na které čekám že mi vrátí, abych si mohl produkt najít za podobnou cenu u konkurence, anebo jím připlatit 2000kč, žádná sleva za chybnost e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí zboží které nemají

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den,
    mohlo dojít k vyprodání zboží. Věřím, že u příštího nákupu budete spokojený.

    S pozdravem

    TÝM StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsali mi mejl že je zboží skladem a až skoro za týden mi napsali že zboží nemají a že ho musí objednat u dodavatele... divný přístup...

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, reaguji na Vaši recenzi. Dle čísla objednávky nikde neevidujeme, že Vám byla sdělena taková informace. Byl Vám pouze zaslán automaticky e-mail, ve kterém je psáno, že zboží, které jste u nás objednal, nemáme skladem na žádné pobočce ve Vašem okolí, a tak jej ihned stahujeme z jiné pobočky, aby jsme zásilku mohli co nejrychleji doručit na Vaši adresu . Ve svém objednávce máte 100ks Tvarovka PPR, na mělnické pobočce máme pouze 68ks. Aby Vám bylo zasláno 100ks, muselo se zboží stáhnout na mělnickou pobočku. Doba dodání se tudíž změnila. Využil jste dopravu "Zásilkovna na výdejní místo," a veškeré objednávky s dopravou Zásilkovna se stahují na Mělník, kde má u nás zmiňovaný dopravce depo.

    Byl jste včas informován o změně dodání.

    Děkuji.

    S pozdravem.

    StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Integrovali něco, co neměli skladem

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše špatná zkušenost s naším e-shopem. Stále se snažíme zlepšovat a vychytáváme chyby v systému.
    Doufáme, že příští nákup u nás už proběhne v pořádku.
    Děkujeme.
    S pozdravem.
    StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Neprofesionální

    Zboží mělo být skladem, zatím čekám 20 dní. Příplatil jsem 700 korun za doručení větší zásilky atypických rozměrů, ale prodejce chtěl zřejmě ušetřit a okrást mne tak to poslal jiným dopravcem, a ten to odmítá doručit kvůli atypickým rozměrům. E-shop zase odmítá vrácení zásilky a se mnou nekomunikuje vůbec. Platba předem. Zřejmě jde o podvodnou firmu a budu ji muset nahlásit na obchodní inspekci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostanou zaplaceno a nekomunikují !!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavku jsem byla nucena stornovat,vina na strane obchodu,zaplatila jsem kartou dopredu pres platebni branu,vraceni penez na ucet trva na muj vkus prilis dlouho,mizerna komunikace s obchodem

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, Vaše špatná zkušenost nás samozřejmě mrzí. Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů. Pokud platbu zaurgujete bude vrácena dříve. V případech, že zákazník zaplatí kartou a požaduje vrácení peněz naše společnost nemáme přistup k bankovnímu účtu zákazníka. Zákazník nám musí sdělit číslo účtu a my na základě toho vracíme peníze zpět. Věříme, že příští nákup se nám povede. Zdraví Tým StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • přestože bylo na webu uvedeno, že je zboží skladem, bylo dodáno až po 39 dnech od objednání a zaplacení částky
    • platba předem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi řekl, že yboží dorazí do týdne, bohužel po týdnu nereaguje ani na e-maily ani nebere telefony, do zaplacení částky předem probíhalo vše v pořádku, jiná možnost placení nebyla

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které poté nedodá

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den,

    reaguji na Váš komentář týkající se eshopu fy StavProMont s.r.o.

    Naše zboží je vždy doručeno do rukou zákazníka, pokud se tak nestalo z nějakých závažnějších důvodů, je zákazník vždy informován a v případě zaplacení částky za toto zboží je takováto částka vrácena ve prospěch účtu zákazníka dle smluvních dohod uvedených na našem webu.

    Omlouváme se, pokud jsme způsobili nějaké potíže, budeme se snažit stále zlepšovat.

    Děkuje tým StavProMont s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pozdní dodání,není výběr dopravy,pouze česká pošta,nakonec doveze ppl

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den,

    reaguji na Váš komentář týkající se našeho eshopu.

    Občas se něco zadrhne, přesto se i v této specifické době snažíme plnit termíny přislíbené zákazníkovi.

    Spolupracujeme s vícero dopravci a vždy volíme tak, aby zákazník platil co nejméně, proto někdy na poslední chvíli dopravce, a třeba i pro dodržení termínu dodání, měníme.

    Přesto se snažíme, aby se případná změna zákazníka dotkla co nejméně a vždy jej o ni včas informujeme.

    Děkuji za Vaši zpětnou vazbu, na našich nedokonalostech stále pracujeme a věříme, že příště odejdete s maximální spokojeností.

    Tým StavProMont s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den,

    reagujeme na Vaši reakci k našemu eshopu.

    Bohužel v době zmítané COVID-19 jsme i my byli nuceni dělat jistá opatření a omlouváme se, pokud se to dotklo právě zákazníka.

    Snažíme se vždy dodržet smluvené termíny dodání i ve výjímečné situaci jako je právě tato a v případě nečekaného zpoždění zásilky vždy zákazníka včas informujeme.

    Děkuji za Váš komentář, stále pracujeme na našem zlepšení.

    Tým StavProMont s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevím, třeba někdo má dobrou zkušenost...
    • Nedodržení sjednaného dodání zboží

    Prodejce vskutku po telefonu přívětivý, ale jelikož je to firma o několika pobočkách, tak nefunguje tak jak by měla. Na netu bylo zboží vystaveno ve výprodeji s možností osobního odběru. To jsem dal na pobočce ve Frýdku. Po telefonickém hovoru na druhý den mi bylo řečeno, osobní odběr není možný, že radiátor je fyzicky na druhém konci republiky. OK, tak ať jej pošlou na pobočku, že si jej vyzvednu. Prý, že ne, ale že mi jej pošlou poštou. Pak na další den prostý email o zrušení objednávky. Volám - co se děje - a prý, že dopravné vyjde na 800Kč, že je to drahé. Tak chcu vrátit peníze. Po třech urgencích a čtvrté už hodně intenzivní mi poslal peníze přímo sám jednatel společnosti asi expresně, protože přišly do pár hodin. Takže nakonec dobře to dopadlo, peníze vrátili, jen by se mohli zlepšit. Když někdo dá slovo, musí za tím stát byť by to bylo k jeho škodě. Pak si zbytečně kazí jméno.

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den,

    reagujeme na Vaši stížnost při nákupu na našem eshopu.

    U výprodejového zboží je velmi znatelně popsáno, že takovéto zboží je v případě zájmu jen a pouze k odběru na pobočce na adrese ul. Otakara Johna, Mělník - Chloumek. Pokud si zákazník takovéto zboží za zvýhodněnou cenu přeje dopravit, pochopytelně dopravu zboží rádi zajistíme, je však potřeba uhradit náklady s tím spojené.

    Se zákazníkem vždy komunikujeme a v případě změny reagujeme okamžitě a zákazníka vždy nejprve informujeme o našich dalších krocích.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, budeme nadále pracovat a zdokonalovat se k potřebě zákazníka.

    Tým StavProMont s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široká nabídka v e-shopu
    • neschopnost dodat zboží včas
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Firma StavProMont.cz je jedno OBROVSKÉ zoufalství.
    Zboží se zárukou dodání do 24 hodin jsme dostali 17 dní od objednání po několika urgentních telefonátech.
    Personál si vymýšlí historky, jen aby Vás udrželi co by zákazníka.
    Zboží (krbová kamna) nakonec přivezla jiná firma s tím, že mají váhu 96kg a chceme je doručit do místnosti. Hmm, přijel jeden řidič (kamna ani nezvedl) a neměl ani rudlíka na dovoz kamen na vzdálenost 30m.
    Firma StavProMont.cz je jedno OBROVSKÉ, OBROVSKÉ zoufalství.

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den,
    reaguji na Váš podnět ke stížnosti.
    Zákazník byl od začátku informován, že pokud zboží není skladem, může u něj být delší lhůta dodání, proto Vám rádi zodpovíme jakýkoliv dotaz a především u zboží s označením "Na dotaz", je lepší si nejdříve ověřit dostupnost, kterou Vám naši zaměstnanci mile rádi obratem zjistí.
    Zapomněl jste sdělit, že Vám naše společnost zajistila dopravu ZDARMA, kdy v dnešní době využíváme i jiných firem k přepravě, což není nic neobvyklého.
    O informaci k dodávce "do místnosti" slyším v tuto chvíli poprvé, pokud by se zákazník zeptal, vysvětlil bych mu, že zboží dopravujeme ZDARMA "jen" na adresu, nikoliv však roznášku po Vašem sídle, a proto můžeme na jedno auto využít jednoho řidiče, kteří jsou vždy ochotní, ale nemají v popisu práce umisťovat na místo, ba ani montovat přivezený výrobek.

    Mnohokrát děkujeme za Vaši reakci, díky ní se můžeme stále zlepšovat a snažit se, aby každá další objednávka byla vyřízena k co největší spokojenosti zákazníka.

    S přáním pěkného dne tým StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží nakonec dorazilo.
    • Zboží, které inzerují skladem a doručení garantují do 24 hodin měli skladem v Brně a protože šli do Prahy zřejmě pěšky, nahlásili dodání do týdne. Zboží nakonec dodali ještě o den později, než bylo slíbeno a to ani ne zabaleno v krabici, ale pouze obtočeno fólií. Kupodivu bylo v pořádku.
    • Komunikace není optimální.

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, se službou do 24 hodin jsme přišli teprve nedávno. Většinu našeho zboží se nám daří doručovat opravdu do 24 hodin, avšak u některého zboží narážíme na problém s rychlím dodáním.

    Omlouváme se Vám za celý Tým StavProMont a věříme, že tuto službu do budoucna vylepšíme.