Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    do 27.6.2022 som nedostal faktúru,takže som nemohol zaplatiť

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nakoľko mi objednaný tovar nebol doposiaľ (za 7 dní od objednania) dodaný, viem len o jednej výhode obchodu - po dlhšom hľadaní na internete som práve v ponuke tohto obchodu našiel hľadaný tovar. Na súčasnú dobu (enormný konkurenčný boj o zákazníka) dosť významný nedostatok.
    • Dlhá doba dodania tovaru!
    • Napriek nedostatočnej rýchlosti dodania tovaru je cena dopravy viac ako 13 EUR! Myslel som si, že za takú cenu to budem mať max. do dvoch dní. Prešiel týždeň a ... asi som nie zaujímavý zákazník.

    Zhrnutie? ... zatiaľ nie je čo. Ale aspoň ma mohli vopred upozorniť, že to bude trvať dlhšie ... Niekedy to e-shopy robia.

  • Nedoporučuje obchod

    Není co hodnotit, zboží, které bylo dle eshopu skladem dosud nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    Ani po 14 dnech zboží nemám :-(
    komunikace sporadická
    něco je špatně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem zboží 19/8 a do 30/8 nedorazilo

    Doporučuji jiný e-shop. Je zákazníci nezajímají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodnes neprišla faktúra ani tovar
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod naprosto nelogicky inzeruje na svých stránkách něco co nemají fyzicky skladem .

    Ani po několika urgencích jsem zboží neobdržela a stále mi bylo nabízeno úplně něco jiného. Obchod nam mě působí velmi neprofesionálním dojmem.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pěkná komunikace v showroomu. Pán vysvětlí, předvede a je vidět, že jde o pozici “manažera seniora”

    Důležitější je úspora, čekají více než měsíc aby měli cestu směrem k zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Již po druhé, i když jsem zadal způsob platby převodem, jsem musel zaplatit při převzetí. Nechápu, z jakého důvodu je tedy možnost platby převodem při objednání nabízena.