Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
do 27.6.2022 som nedostal faktúru,takže som nemohol zaplatiť
-
Nedoporučuje obchod
- Nakoľko mi objednaný tovar nebol doposiaľ (za 7 dní od objednania) dodaný, viem len o jednej výhode obchodu - po dlhšom hľadaní na internete som práve v ponuke tohto obchodu našiel hľadaný tovar. Na súčasnú dobu (enormný konkurenčný boj o zákazníka) dosť významný nedostatok.
- Dlhá doba dodania tovaru!
- Napriek nedostatočnej rýchlosti dodania tovaru je cena dopravy viac ako 13 EUR! Myslel som si, že za takú cenu to budem mať max. do dvoch dní. Prešiel týždeň a ... asi som nie zaujímavý zákazník.
Zhrnutie? ... zatiaľ nie je čo. Ale aspoň ma mohli vopred upozorniť, že to bude trvať dlhšie ... Niekedy to e-shopy robia.
-
Nedoporučuje obchod
Není co hodnotit, zboží, které bylo dle eshopu skladem dosud nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
Ani po 14 dnech zboží nemám :-(
komunikace sporadická
něco je špatně -
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem zboží 19/8 a do 30/8 nedorazilo
Doporučuji jiný e-shop. Je zákazníci nezajímají
-
Nedoporučuje obchod
- Dodnes neprišla faktúra ani tovar
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod naprosto nelogicky inzeruje na svých stránkách něco co nemají fyzicky skladem .
Ani po několika urgencích jsem zboží neobdržela a stále mi bylo nabízeno úplně něco jiného. Obchod nam mě působí velmi neprofesionálním dojmem.
-
Nedoporučuje obchod
- Pěkná komunikace v showroomu. Pán vysvětlí, předvede a je vidět, že jde o pozici “manažera seniora”
Důležitější je úspora, čekají více než měsíc aby měli cestu směrem k zákazníkovi.
-
Nedoporučuje obchod
- Již po druhé, i když jsem zadal způsob platby převodem, jsem musel zaplatit při převzetí. Nechápu, z jakého důvodu je tedy možnost platby převodem při objednání nabízena.