Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zaregistruj se a dostaneš slevu 15% ? Neplatí na zlevněné zboží o více jak 15%? Mají ve slevě úplně vše a na nic 15% slevu nelze uplatnit....
    To same je i u staň se fsnouškem facebook.
    Je to jen lákadlo a ja ztratila tímto eshopem čas.

  • Doporučuji nevyškrtávat si možnost napsaní recenze na Heuréce, ochrání Vás to před tímto e-shopem. Už to bude druhý měsíc co nám od nich nepřišly peníze po potvrzení o přijetí nazpět jejich chybou zaslaného jiného zboží než bylo objednáno(prý měli špatné fotky na eshopu - jiného typu bot), a na emaily neodpovídají. Nevím jestli od nich vůbec dostaneme peníze nazpět, nejspíš se to bude muset řešit přes policii a ČOI.

    • Dobrý den.
      Neevidujeme žádný email od Vás za nesprávně poslané zboží,můžete prosím poslat na [email protected] nebo zavolat na +420 737638809 abychom prověřily tuto nesrovnalost.
      Děkuji S pozdravem Team www.Shotboardshop.cz

    • Vyřízeno.
      Děkuji.
      S pozdravem Team www.Shotboardshop.cz

    • Shotboardshop peníze nakonec poslal, ale neproplatil poštovné nazpět k nim na které ze zákona máme nárok jelikož se jednalo o vrácení jiného zboží než jsme objednávali(za jejich chybu by tak doslova platil zákazník,a stvrzenku s cenou poštovného v emailu dostali) viz.:

      Povinnosti zákazníka

      -Vrátit zboží v přiměřené lhůtě.
      -Hradit náklady za cestu zboží od vás zpět k prodejci*.

      * Neplatí v případě, kdy i v rámci 14 dnů odstupujete proto, že doručené zboží trpí vadami (např. zásilka dorazila poškozená, zboží je padělkem či třeba má jinou barvu a velikost aj.)

      Zdroj: https://www.idnes.cz/finance/financni-radce/e-shopy-musi-vracet-nejen-kupni-cenu-ale-i-postovne.A111006_155557_viteze_zuk

    • Dobrý den,prosím o poslání dokladu za poštovné na email,prověříme situaci.
      Děkuji, Hubálek Michal

  • Ešte som sa naozaj nestretla s takouto aroganciou obchodu, aby ani po dvoch dňoch a 3 e-mailoch NIKTO nereagoval. Snažila som sa aj dovolať ale bez odozvy.

    To hľadáte dva dni tovar vo vašom obchode, aby ste overili, či je objednaný tovar na sklade a objednávku potvrdili, ako ste mi oznámili 27. 2. 2017? Alebo mám tomu rozumieť, že si nevážite zákazníka preto, že som zo Slovenska?

    ĎAKUJEM ZA VÁŠ PRÍSTUP. ale ako som čítala recenzie, tak nie som jediná a pravidelne sa opakujú sťažnosti na komunikáciu s Vami.

    Bolo by fér, keby ste uviedli na Vašu web stránku, že mimo automatických e-mailov nekomunikujete a ani nedvíhate telefóny, aspoň by zákazníci nestrácali čas. A tú Vašu informáciu " Jakékoliv dotazy nebo připomínky rádi vyřešíme na e-mailu [email protected]" radšej vymažte. Je to zavádzanie zákazníka.

  • Naprosto odpadla ochota jednat se zákazníkem po vyřešení reklamace. Reklamovala jsem zimní Roxy boty z důvodu trhlin v porážce. Reklamace byla uznána a tak mi bylo nabídnut vyber jiného zboží. Bohuzel v me velikosti jsem zimní obuv nevybrala a tak jsem požadovala vracení peněz. Bylo mi vyhověno s tím ze musim poslat cislo úctu e-mailem. Po 3 týdnech a několika telefonatech, kdy mi bylo opětovné zdeleno ze uz penize byli v pondeli, dalsi tyden ve ctvrtek a tento ze v pondeli odeslány, nejsou stale na úctě. Reklamace jsem řešila i se zahraničními e-shopy, kde je doba dodání a domluva o mnoho složitější a bylo vse vyřízení v 2x kratším čase nez u tohoto e-shopu se sídlem v ČR. Basíková

  • Platbu jsem posílal 8.12. a zboží dorazilo 17.12. Na můj vkus u zboží, které je skladem, trochu dlouhá doba. Nicméně zboží dorazilo v pořádku a změnil bych doporučení na Doporučuje obchod, ale už mi to nejde změnit. khack

  • Dobrý den,
    K objednávkám přijatým na našem eshopu www.shotboardshop.cz odchází :
    1.mail po přijetí objednávky do našeho systému
    2.mail po zpracování a zkontrolování objednávky
    3.mail odchází při odeslání balíčku spolu s číslem balíčku a odkazem na stránky České pošty,kde si můžete balíček vysledovat,kde se právě nachází.
    *Prosíme zákazníky,aby vyplňovali správně své kontaktní údaje,aby nedocházelo k tomu,že tyto mejly nedojdou..děkujeme…shotboardshopeshop team