Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem objednal a za dva dny mi byla doručena zpráva, že bude zboží následující den dodáno. Druhý den mi přišla zpráva, že odesílatel zadal neúplné údaje o doručení, abych doplnil adresu a telefon. To jsem hned učinil. Je to už pět dní a nic se nestalo, nikdo se neozval a nereaguje.

    Reakce obchodu Rohnson

    Dobrý den, je nám líto, že máte s přepravní společností potíže. Přepravní společnost je externí a doručování nedokážeme úplně ovlivnit. Přesto, že jste nás o svých potížích neinformoval a ani nás nežádal o zásah, kontaktovala jsem sama zákaznickou linku přepravní společnosti a zjistila jsem, že jste byl se zákaznickou linkou v kontaktu, kde Vám sdělili, že 13.11.2024 bude zásilka doručována. Omlouváme se tímto, že svou zásilku dostanete se zpožděním a nedodrželi jsme deklarovaný termín.
    Za celý tým Rohnson přeji pohodový den. Linda Skálová.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží přišlo poškozené (docela dost ťuknute) řekl bych že ten kdo balil moc dobře o tomto poškození věděl.
    Na funkci nemá vliv.
    Škoda výrobek jinak super.

    Reakce obchodu Rohnson

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že jste obdržel poškozené zboží. Máte samozřejmě nárok na reklamaci/okamžitou výměnu zboží. Bohužel nemáme žádný záznam o tom, že byste výrobek reklamoval nebo se pokusil nás kontaktovat. Pakliže máte zájem, samozřejmě náš eshop kontaktujte kdykoliv na e-mailu [email protected], případně můžete i telefonicky v pracovních dnech, viz https://eshop.rohnson.cz/contact-us/ a určitě se domluvíme, jak tuto situaci vyřešit k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem za celý tým Rohnson
    Linda Skálová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prisl mi jiny horsi produkt. Objednala jsem ronhson frapovac 500 n a dosel mi frapovac 500. Ten co jsem si objednala je drazsi a vykonejsi ale dostal jsem ten horsi . Nemam chut s vymenou ale uz si nic neobjednam a ani nikomu nedoporucim.

    Reakce obchodu Rohnson

    Děkujeme za upozornění. Právě ověřujeme údajně chybné označení a uvedeme vše na pravou míru.
    EDIT: celou situaci jsme prověřili. Zakoupila jste si výrobek R-500n. Na našich stránkách v popisu uvádíme, že má příkon 25 W. Vy tvrdíte, že jste obdržela výrobek, který má na štítku vytištěn příkon 15 W. Své tvrzení jste však nijak nepodložila, i když jsme o to žádali. Kontrolou ve skladu, i na prodejnách Datartu, kde je výrobek vystaven, není na štítku vytištěno 15 W, ale 25 W. Takový příkon má i samotný výrobek. Neobdržela jste tedy horší výrobek a ani my nemáme uvedeny špatné informace. Jak jste sama do telefonu podotkla, výrobek používáte, plní dobře svou funkci, a proto jej také nehodláte reklamovat. Děkujeme tedy tímto za Vaši recenzi. S pozdravem za celý tým Rohnson Linda Skálová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • JAKO OBCHOD ROHNSON ASI V POHODĚ ALE KLIMU ALASKU MAJI ZA NIC!

    NEČEKAL JSEM ZÁZRAKY ALE TOHLE FAKT NE VŮBEC NEOCHLADÍ NIC.JAKO V PANELÁKU 2+1 (51M² I SE SKLEPEM) JSEM ROHNSON R-8818 ALASKU 18000BTU ZAPOJIL V KUCHYNI VENKU (32©GOOGLE) VEVNITŘ 33© PO 1HOD CHLAŽENÍ 31© A PO 4HOD.NAPLNO VENKU UŽ STMÍVÁLO 24© V KUCHYNI METR OD PŘÍSTROJE 26© PŘÍSTROJ 25© A 3METRY OD PŘÍSTROJE 29© PODOTÝKÁM ZAVŘENÉ DVEŘE AKORÁT NA CHODBU DVEŘE NEMÁM ALE TAM NEJCHLADNĚJI VŽDY.NEVAŘIL JSEM NIC NEMĚL ZAPLÉ JEN LEDNICI.KÁMOŠ MĚL PRAVDU PRÝ TO UVIDÍŠ TO JE TAK PRO SRANDU AKORÁT A ANI TO BYCH NETVRDIL ZA MĚ..JAK TAM JEŠTĚ UPOZORNUJÍ POD 15,4M² NESMÍ BÝT PROVOZOVÁNO A V PAPÍRECH DOKONCE POD 13M² SI DĚLÁTE PRDEL?? VŽDYT TO SOTVA OCHLADÍ TROCHU MOŽNÁ PRÁVĚ TĚCH 13M². VYHOZENÝ PRACHY AKORÁT! TAKOVÝ PŘÍSTROJ JE K NIČEMU!

    Reakce obchodu Rohnson

    Dobrý den,
    je nám opravdu moc líto, že nejste spokojen. Za chování řidiče přepravní společnosti Toptrans se omlouváme. Vaši stížnost jsme našemu obchodnímu partnerovi předali.
    Prosím, pokud jste nespokojen se zakoupenou mobilní klimatizací, můžete uplatnit odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů, využijte jednoduchý formulář https://eshop.rohnson.cz/vraceni-zbozi/ nebo výrobek reklamovat. Dle Vašeho popisu se zřejmě jedná o vadný kus. Stačí se s námi spojit a Váš problém umíme vyřešit k Vaší plné spokojenosti.
    S přátelským pozdravem za tým Rohnson
    Linda Skálová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodávka zboží byla v pořádku.
    • Technická podpora nefunguje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Takmer nulova komunikacia pri reklamacii, servisny technik mi po 20 dnoch do telefonu povedal ze na to nema cas ze sluzi ako servis pre celu republiku a ze mam proste cakat... v case pisania uplynulo viac ako 31 dni (od odoslania a dorucenia produktu do servisu) a stale ziadne informacie ohladom podanej reklamacie nemam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Odvlhčovač vzduchu R-9920 přišel špinavý a někde i potlučený a poškrábaný. Podle nás jde o již někým používaný přístroj (vratku) nebo přístroj 2. jakosti. Navíc byly na přístroji částečně strženy ochranné folie. Balík od dopravce naopak nijak poškozen nebyl, takže stav přístroje je věcí prodávajícího. Měli jsme za to, že nakupujeme od autorizovaného prodejce, a tedy očekávali, že přístroj bude úplně nový! (Že jsme k nákupu dostali dárek zdarma, nás až tak nezajímalo. Naopak je to další problém v případě odstoupení od smlouvy - respektive vrácení.) Z důvodu problematického vracení (velký přístroj, náklady) si jej necháme a budeme doufat, že nám neodejde za pár měsíců. Zde již ale nakupovat rozhodně nebudeme. Příště raději zvolíme Alzu nebo jiného velkého prodejce.

    Reakce obchodu Rohnson

    Dobrý den, moc nás mrzí, že jste obdržela od nás výrobek ve špatném stavu. Toto nedopatření však umíme napravit. Reklamace svážíme, neměla byste s tím žádné potíže. V tomto případě bychom obratem doručili výrobek v bezvadném stavu. Umíme se vždy domluvit k plné spokojenosti našich zákazníků. Pakliže máte zájem, prosím kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonním čísle 606 693 344. Něco určitě společně vymyslíme. Na výrobek máte záruku 5 let.