• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno v listopadu 2018 a do konce ledna 2019 nebylo dodáno.

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, tato situace nás velmi mrzí. Nicméně balík s Vaší objednávkou se nám vrátil poté, co proběhlo devět neúspěšných pokusů o doručení na Vámi uvedenou adresu. Do e-mailu Vám zasíláme detailnější informace. Mějte pohodový den.

  • při objednávání zboží jsem četla na jejich stránkách dodání do pěti dnů, je to 13 dní a zboží nikde

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, Katko, tato situace nás velmi mrzí. Vaši objednávku, kterou jste vytvořila v sobotu 22. prosince, jsme začali vyřizovat až po Novém roce, protože jsme mezi svátky měli zavřeno, o čemž jste byla informována při vložení Vámi vybraného zboží do e-shopového košíku. I tak nám je líto Vaší nespokojenosti. Do nového roku Vám přejeme jen to nejlepší.

  • Zboží jsem nedostala, obchod od 12.7.2018 do dnešního dne t.j.23.7.2018 objednané zboží nedodal ani neoznámil, proč mi objednávku nezaslal.

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Zdržení Vaší objednávky bylo způsobeno tím, že jste v objednávce měla zboží, které je na objednání u dodavatele. U takovýchto produktů je doba dodání cca 14 dní. Přejeme krásný zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už nikdy !!!!!!!

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, Vaše zklamání nás velmi mrzí, protože si zakládáme na spokojenosti našich zákazníků. Obraťte se prosím na náš e-mail: [email protected], abychom mohli celou situaci vyřešit. Přejeme krásný zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodano se spoždenim

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, ještě jednou se Vám omlouváme za zdržení. U Vámi vybraného zboží došlo k výpadku u dodavatele, o čemž jsme Vás informovali e-mailem hned druhý den od vytvoření Vaší objednávky. I tak nás ale tato situace velmi mrzí. Mějte krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem si kožený obojek pro velká plemena a přišel mi obojek pro sotva 30kg pejska. Vaše produkty máte sice za příjemnou cenu, ale máte k nim špatné info. A nebo nevíte co je to velké plemeno

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, je nám velmi líto, že Vám obojek nevyhovoval. Popisky k produktům vystavuje bohužel výrobce, který nám je dodává. My jako e-shop Vám můžeme samozřejmě vyhovět v tom, že zboží můžete do 14 dnů vrátit nebo vyměnit. Pokud se tak rozhodnete neváhejte nás kontaktovat. Mějte krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka byla vyexpedována 3. ledna. Bohužel kvůli předvánoční době a době mezi svátky docházelo ke zpoždění expedice a za to se Vám velice omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži mi ani po 12 dnech nebylo doručeno i když bylo předem vyplaceno. Psala jsem mail před dvěma dny, ani odpoved nepřišla. Mrzi mě to...

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, tato situace nás velmi mrzí. Bohužel nám od Vás žádný e-mail nepřišel, takže jsme nemohli na tuto situaci reagovat.
    Vaše objednávka byla 19.12.2017 po naší vzájemné dohodě a na naše náklady odeslána na adresu útulku, který jste si sama vybrala a který není zapojen v našem projektu Pro útulky.
    Tento útulek však zásilku nepřevzal a dnes se nám balíček vrátil, proto Vám jej dnes odesíláme na Vaši adresu.
    Doufáme, že již bude vše v pořádku a do nového roku Vám přejeme jen to nejlepší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání
    • zásilka nebyla kompletní

    Stelivo bylo lehce vysypáno v krabici, někde netěsnil papírový pytel. K mé objednávce mi byl také nabídnut dárek za 1 kč. V zásilce nebyl. Ještě že to nebyl dárek třeba za stovku. Pro mě to znamená jediné, že si už nic neobjednám.

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, tato situace nás velmi mrzí a jen nám líto, že se o ní dovídáme až z této recenze. Obraťte se prosím na náš email: [email protected] nebo na zelenou linku: 800 100 819, abychom mohli daný problém vyřešit reklamací. Doufáme, že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenosti a do nového roku 2018 Vám přejeme jen to nejlepší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi bylo vysypano z obalu a vetcina rozlamana.

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, tato situace nás velmi mrzí, protože si zakládáme na spokojenosti našich zákazníků.

    Bohužel se o této věci dozvídáme až z této recenze, a proto jsme nemohli nikterak reagovat. Proto Vás poprosím o to, abyste nás kontaktovala na našem e-mailu [email protected] nebo na naší zelené lince - 800 100 819, kde bychom poškozené zboží reklamovali. Vámi zakoupené produkty od nás odcházeli naprosto v pořádku. Nedokážeme ale ovlivnit to, jak se k zásilkám chovají přepravci.

    Doufáme, že celou záležitost vyřešíme k Vaší spokojenosti. S pozdravem a přáním klidných vánočních svátků. Psí hvězda.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    I když u nabízeného zboží je uvedena dodací lhůta 3 dny, zboží mi bylo dodáno, až po vzneseném dotazu, více jak po týdni s tím, že se omlouvají a posílají v zásilce dáreček, bohužel ani ten nedorazil.

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den Jarmilo, velmi nás mrzí vaše negativní recenze, snažíme se ze všech sil všem zákazníkům vyhovět, bohužel v mnoha případech za zpoždění balíčku vůbec nemůžeme, stává se, že dodavatel má výpadek zboží a v této předvánoční době bohužel dochází ke zpoždění a hlavně u dopravce. Dáreček rádi pošleme znovu, neváhejte se na nás obrátit. Děkujeme.
    Přejeme hezký den:)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po osmi dnech se ozvali telefonicky, že zboží prý nejsou schopni dodat. Ovšem zapomněli se o tom zmínit i na webu, u objednaného zboží bylo uvedeno dodání do 3 dnů, nikoliv, že ho nemají!
    Pokud něco nemám na skladě, tak to přeci nemůžu nabízet a čekat, že zákazník bude nadšen z marného čekání na objednané zboží.
    Toto byl můj první a také poslední nákup u této firmy.
    Vůbec mám v poslední době s e-shopy z jižní Moravy nedobré zkušenosti.

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den Stando, velmi nás mrzí komplikace, které byly spojeny s vaší objednávkou. Zboží, které jste si objednal a o jehož skladovém výpadku jste byl telefonicky informován již po 2 dnech od vytvoření vaší objednávky nám bohužel dodával velmi nespolehlivý dodavatel, který uvedl nepřesné informace o skladové zásobě. S tímto dodavatelem jsme již ukončili spolupráci a všechny produkty, které vyráběl jsme z prodeje stáhli. Za celý Tým Psí hvězdy se Vám omlouváme a velmi nás mrzí potíže, které Vám s touto objednávkou vznikly. Mějte krásný den. Psí hvězda.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem větší množství písku pro kočky, cena byla dobrá, doprava v pořádku, jen pytle s pískem byly 3 ze 4 pytlů byly roztrženy což při 10 kg pytlích je problém s přesypáním, a 1 pytel ze 6 u písku byl taky roztržen (docla pevné palení). Nebylo to způsobeno převozem. Pytle byly ve folii již roztrženy.

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, tato situace nás velmi mrzí. Bohužel jsme se o poškození Vaší zásilky dozvěděli až z této recenze. Pokud byste se na nás obrátila ihned po doručení poškozené zásilky, mohli jsme ji řešit standardním způsobem, tj. výměna zboží, nebo vrácení peněz.

    Pokud je jedna z těchto variant pro Vás vyhovující, tak se na nás prosím obraťte. Není problém vyměnit poškozené pytle, nebo vrátit hotovost.

    S pozdravem, Psí hvězda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží a využila jsem zprostředkování koupeného zboží přímo do jednoho z útulků, který mají v nabídce, že lze zboží přímo doručit jim. Objednávku jsem poslala 9.1. a pořád nevím (13.2.), zda mnou objednané zboží dorazilo do útulku, nebo ne. Kontaktovala jsem eshop, napsali mi, že dodavatel nemá co jsem objednala, tak že zboží vymění za něco jiného a že mi nemohou nijak potvrdit, že to útulek dostal, ale že mi mohou poslat číslo balíku, abych to mohla sledovat. O číslo balíku jsem poprosila, ale už mi nebylo odpovězeno. Kontaktovala jsem přímo vybraný útulek, zda zboží dorazilo a psali mi, že zatím ne. Tedy tento eshop URČITĚ NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, omlouvám se za pozdní reakci na váš dotaz ohledně odeslání zboží pro útulky. Vaše pomoc je již u Depozitu Beruška. jak jste sama určila, pomoc jsme odeslali 3. února 2017. Měla jsem v minulém týdnu dovolenou a velmi se omlouvám, že jsem neodpověděla na Váš email. Aktuálně jsem vám zaslala veškeré informace, které k balíčku máme. Zda zboží útulek obdržel prověříme. Omlouváme se za nejasnosti a děkujeme za vaši zpětnou vazbu. S pozdravem, Vanda Nováková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace mezi obchodem a dodavateli ohledně zboží !!!!

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, paní Lucie, velmi nás situace kolem vaší objednávky mrzí a víme, že na komunikaci s dodavatelem musíme neustále pracovat. V den dopravy zdarma bylo bohužel hodně objednávek a vaše vybrané zboží se vyprodalo. Jednalo se navíc o výprodejovou akci. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se velmi omlouváme. Pěkný den.

  • Inzeruje zboží skladem, což však není někdy pravda... :-(

    Reakce obchodu PsíHvězda.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Zde se jednalo o výprodejovou akci a zboží bylo rychle vyprodáno zákazníky před vámi. Velmi nás tato situace mrzí, uděláme vše pro to, aby se již neopakovala. Snažíme se vždy najít zákazníkům adekvátní jiné zboží, které je skladem, pokud nastane tato situace. Přejeme pěkný den, Psí hvězda.cz