• Nedoporučuje obchod

    • objednáte si bicykl, protože je uvedené na stránkách e-shopu, že je jak v centrálním skladu i na prodejně a potom se ukáže, že není!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Při nákupu kola jsem ocenil osobní přístup prodavače. Bohužel jsem si tento dobrý dojem zkazil hned při první garanční prohlídce. Den před plánovaným servisem jsem volal a bylo mi řečeno, že servis trvá tři dny. Pokud kolo přivezu v úterý, bude hotové do pátku. V úterý jsem dorazil -cesta mi trvá 45minut- a pan prodavač mi celkem arogantně vysvětloval, že mi kolo vrátí po víkendu a že nemůže garantovat slíbené 3dny. Pokud že kolo o víkendu potřebuji, mam ho přivézt jindy. Tento přístup obchodníka k zákazníkovi nechápu a obchod nedoporučuji. Raději příště zavítám někam, kde si klientů váží a nepostrádají laskavost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekompetentní poradci
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Oznámení o připravenosti zásilky jsem dostal až po písemné urgenci.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Specifický sortiment zboží

    Komunikace obchodu - objednal jsem specifickou karbonovou sedlovku, proto padla volba na tento eshop. Zboží skladem, v rámci úspory nákladů zaplaceno on-line a vybráno doručení na prodejnu. Zaplaceno ihned, pak se týden nic nedělo, než mi došly nervy a poslal jsem mejl. Ten taky nic, další den jsem již volal a bylo mi řečeno, že sedlovka je již na výdejním místě, že mi asi kolegové volali, ale že jsem jim to nezvednul. Aha. No on asi každej nemůže ihned vše zvednout a každej nevolá zpět na neznámá čísla, že? Ale OK, navrhuji, abyste to dělali jako ostatní na trhu, poslali sms s informací, že je zakázka připravena k vyzvednutí a bude po problému.

  • Nedoporučuje obchod

    Doručený balík obsahoval jiné zboží než jsem si objednal.Zboží vráceno,uhrazená suma sice vrácená,ale prodělek na poštovném 250,-Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel tady nejde dát hodnocení "neutrální", které by nejlíp vystihovalo situaci. Jen doporučit nebo nedoporučit, co z toho vybrat...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Nekvalita výrobků a komunikace.

    Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nepřehledný web a špatné rady ohledně kompatibility na prodejně
    • nedostatek sortimentu ND u dovozce značky VDO

    obchod funguje z hlediska logistiky dobře
    musel jsem tam jet 2x a čekám mě to ještě jednou.
    Nabízeným značkám se budu vyhýbat i přes to, že nám v rodině již dvě kola Giant

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si brousek TOKO s příslušenstvím. Na svých stránkách mají textem uvedeno, že brousek obsahuje 3 druhy povrchu a ilustrované fotkou. A uvedenou velmi příznivou cenu 800Kč. Při osobním odběru mi ale předložili verzi pouze s pilníkem, kterou konkurence prodává za 500Kč a rázem z toho byl velmi předražený výrobek. Prodavač nevěděl, co s tím a zavolal si na pomoc pana majitele. Přišel velmi arogantní pán, který hned nastoupil s tím, že nemám vůbec koukat na jejich web, že důležité je to, co mají ve svém interním systému a začal mi jejich interní IS ukazovat :). Žádný náznak přiznání chyby, nabídka alespoň malého diamantu z příslušenství (který mimochodem prodávali zvlášt za 400kč) za nějakou kompromisní cenu. Nešlo mi ani tak o nějakou výraznou slevu ale alespoň o gesto, o projev dobré vůle nebo a ne o aroganci a naprosto zcestné argumenty pana majitele. Neslyšel jsem ani slůvko omluvy za zbytečnou cestu. Takže jsem se rozloučil, dal na jeho radu a na jejich web a eshop se už dívat nebudu a ostatním bych to taky nedoporučoval. Ani se mi nechce domýšlet, jak tento pán jedná při případné reklamaci dražšího produktu...

    Reakce obchodu Progress Cycle

    Vážený zákazníku, Progress Cycle, a.s. se omlouvá za chybný obrázek, který byl umístěn na našem e-shopu a který nezobrazoval Vámi objednané zboží. Dále bych chtěla pro upřesnění uvést, že jste nekomunikoval s majitelem, ale s vedoucím prodejny, s jehož jednáním jste nebyl spokojen. Tímto se Vám omlouváme za zbytečnou cestu k nám na prodejnu a dále za to, že chyba nebyla přiznána hned v den návštěvy naší prodejny. Prosím přijměte naši omluvu alespoň touto cestou.


    Děkuji
    Jeřábková Radka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    na helmě je poškrábaný a ohnutý plastový kšilt

    Reakce obchodu Progress Cycle

    Zákazník byl obratem kontaktován. Bylo doporučeno poslat přilbu zpět. Zákazníkovi bude dodána nová přilba.