Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím mi žádné seno stále doručeno nebylo s už je to 6 dní od objednávky … :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Krabice jsem nepřevzal . To co na mě čekalo na parcel PPl bylo k pláči. Krabice zničené a svázané k sobě folií na palety no a pak mě rozčarovala váha balíků. 7 kg plus 2 kg sena se rovná 9 kg plus dvě krabice s víkem vážilo 10, 32 kg. Asi něco špatně? Zásilku jsem si nafotil a nepřevzal.
    Po návratu domů jsem na stránky Plavnické napsal negativní recenzi kterou během hodiny někdo odstranil. Což mě opět rozčarovalo zavolal jsem na kontaktní telefon a zeptal se proč mají na webu recenze když je pak mažou.
    Odpověď zněla jasně. Nikdo nic nesmazal. Tak asi samo. Milan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo mi dodáno vše zboží a obchod nekomunikuje!
    • Bohužel má obchod v nabídce nespolehlivého dopravce, čímž sám sobě škodí. Jako zákazník předpokládám, že má e-shop nabízené dopravce ověřené, ale přesto, že byla objednávka rychle vyřízena, ke mě zatím nedorazila a kdo ví, v jakém stavu dorazí (pokud dorazí).
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Velmi nejistá kvalita sena. Někdy skvělá, jindy povážlivě špatné. Na krabici není napsáno, zda jde o 1. seč nebo otavu a chybí i datum sklizně.
    Kupuji ho, ale připadá mi to jako sázka do loterie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Seno nevoní,ale naopak smrdí po prachu. Je velice prašné a špinavé ☹️. Za prodejní cenu by měli být prvotřídní,ale je to hrůza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi neochotná komunikace ze strany zákaznické podpory při řešení problému

    Objednával jsem zde již po několikáté a vždy to bylo bez problému. Při této objednávce mi dopravce (Česká pošta) bez udání důvodu změnila dodání doručení přímo na adresu na dodání na poštu. Při kontaktování eshopu mi bylo na zákaznické lince řečeno, že je to můj problém a ať si to s Českou poštou vyřeším sám. Taktéž mi bylo doporučeno pokud se mi doručení nelíbí, abych si nevybíral Českou poštu. Proč má tedy firma v nabídce dopravce, kterého sami nedoporučují, je mi velkou tedy záhadou. Stejně jako "prozákaznický" přístup, ve kterém vás zákaznická podpora místo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Poměrně dobré ceny a výběr, bohužel jsem si objednala 7kg bio sena v krabici a bylo navlhlé a ve spodu krabice byli mrňavý černý broučci, asi z toho vlhka. Pro moje činčily nevhodné!!!

  • Kvalita sena byla katastrofická, vyhodil jsem vše na kompost, protože tohle by moji mazlíci rozhodně nepozřeli.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Šikovné balení (krabice)
    • Pěkná barva
    • Hezky voní
    • Objednala jsem první seč a bohužel nejsem spokojena.Očekávala jsem dlouhá silná stébla, bohužel dorazila jakási drť. Cca 10cm krátká tenká stébla která ani nemůžu dát do seníku (vše vypadává).
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Dobře zabalené
    • Dobrá komunikace

    Seno je hrozně drobné, hodně tmavé ( ještě jsem takhle tmavé neviděla) - morčata to nechtějí

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání, super komunikace
    • Náš králík po 3 dnech hladovění, se ani jednoho druhu granulí nedotkl

    Produkty jsou asi kvalitní, ale náš králik nežere :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    První dodávka v minulosti byla naprosto luxusní. Další dodávky docela hnusná sláma. A to co přišlo teď, je naprostej humus. Seno letělo do koše. Soudě dle příspěvků na facebooku je poslední dobou hodně lidí nespokojeno, že jim místo sena chodí hnusná sláma a zvířátka to odmítají jíst. Ze začátku mi přišlo že šlo fakt o prvotřídní seno a spokojenost zákazníka, ale business model se zřejmě změnil a teď jde hlavně o to prodat bez ohledu na kvalitu. Je logické, že seno nebude pokaždé stejné, ale to co chodí teď je humus.

  • Seno jsem objednala 26.11. a na můj dotaz mi bylo napsáno, že bude odesláno až 29.11. To mi přijde jako opravdu dlouhá doba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nemám z toho radost, ale musím bohužel udělit špatnou recenzi.
    Čím déle seno objednávám, tím je kvalita horší. Před dvěma lety jsem kupovala krásné, voňavé seno, králík po něm byl jako utržený ze řetězu.

    Poslední tři objednávky byly bohužel tak špatné, že králík už seno ani nechce, vybere si hezká stébla, zbytek vyhazujeme. Je to škoda, měla jsem radost z kvalitního sena, ale bohužel nemohu doporučit, kvalita se velmi zhoršila.

    • Zle zvolená kuriérska služba
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Hodnotím Balík sena pro koně - druhou položku - granule jsem ještě neotevřela, budou pod stromeček.
    Balík sena pro koně je špatný, seno je velmi hrubé, jsou v něm tvrdé téměř klacky, místy mi připomíná snad spíš slámu... .. navíc páchne vlhkostí, nechci říkat přímo plísní, ale jistá si nejsem. Už určitě neobjednám.

    Reakce obchodu Plavnická s.r.o.

    Dobré odpoledne,

    děkujeme Vám za recenzi, mrzí nás, že je negativní.

    Bohužel zřejmě došlo k nedorozumění: Koupila jste si 10 kg balík sena pro koně a granule pro hlodavce.

    Seno pro koně se pro malé hlodavce opravdu nehodí, protože - přesně jak píšete - je hrubší a má tvrdší stébla.

    Pro hlodavce je určeno Seno v krabici, 2 kg a 7 kg, 1. seč nebo otava. Proto máme v obchodě oddělení Seno pro koně a Seno pro hlodavce.

    Mějte se hezky a ještě jednou děkujeme za nákup. Byli bychom Vám rádi poradili, škoda, že jste se neozvala.

    • Orava i 1 seč je stejný jako otava
    • Ani jeden druh neobsahuje klásky
    • Naprosto totožné seno i když se má jednat o jiný druh
    • Kralík ho nejí hodí se tak akorát na podestýlku

    Orava je vždy stejná jako otava už po několikáté jste mi poslali stejný druh přitom by to měl být rozdílný typ sena. Přemýšlím zda má vůbec cenu ještě u vás něco objednávat bohužel typ orava my králíček nepapá proto jsem čekala, že když si objednám otavu a 1 seč bude zde viditelný rozdíl což vůbec není pokud budete chtít poslat fotky můžu je doložit. Kdyby se to stalo 1x tak to pochopím stane se, ale bohužel to bylo již několikrát a seno můžu jít tak akorát vyhodit do kontejneru žádné klásky ani laty, co se slibuje v popisku. Rozdíl sena není znatelný naprosto totožné seno nevím zda se snažíte tak klamat zákazníky a spoléhat na to, že zboží nebudou reklamovat pokud se mi u vás toto ještě jednou stane zažádám o reklamaci a již nikdy neobjednám. Radši budu objednávat nadále u konkurence seno od pana Maliny tam kvalita a to, co se slibuje v popisku skutečně je a kralíčkovi chutná.

    Reakce obchodu Plavnická s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel oravu neprodáváme, máme jen otavu a první seč. Pokud chcete seno s klásky najdete ho v první seči, otava je více listnatá, ale pro hlodavce vhodnější kvůli většímu obsahu bílkovin. Pokud je váš králíček naučený na první seč těžko ho budete na otavu zvykat.
    Koukala jsem na vaše objednávky a 1 seč jste objednala jen jednou a jinak objednáváte stále jen otavu. V každém případě pokud jste nebyla spokojená stačilo dát vědět a vaší reklamaci bychom ihned vyřešili k vaší spokojenosti. Děkuji a přeji krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka dorazila v pořádku, ale bohužel v obsahu byli brouci a několik červíků. Po telefonním rozhovoru s vedoucím výroby prý se brouci museli dostat do balíčku cestou na poštu. Což opravdu nebylo možné, jelikož balíček byl zabalen do několikametrové potravinové fólie.
    V telefonním rozhovoru byl i pán docela dost nepříjemný, dokonce se i sám prořekl v souvislosti ohledně balíčku s nezvanými hosty.
    Společnost rozhodně díky této zkušenosti NEDOPORUČUJI!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Seno vypada jak slama
    • Odesilaji jen pondeli-streda. Pokud objednate ve stredu po 13hod. Zbozi uz vam neodeslou a cekate zase az do pondeli.

    Objednala jsem 10kilovy balik. Nebyla to ma prvni objednavka a proto jsem se rozhodla objednat znovu.
    Bohuzel po rozbaleni baliku jsem byla velice zklamana. Misto sena mi prisla, da se rict slama. Konce stebel skoro zadne, jen osklive stonky, ktere mi morcata nechteji jist. Vse zustava v kleci.
    A to mam prosim morcata, co si ze sen nevybiraji.

    Reakce obchodu Plavnická s.r.o.

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že došlo k nedorozumění. Kolegyně Vás bude co nejdříve kontaktovat telefonicky. Dovolte, prosím, zatím jen vysvětlení zde:

    Balíky sena jsou určeny pro velké býložravce - koně, ovce, kozy, skot; pro malé čumáčky se nehodí. Proto balíky sena prodáváme v sekci Seno pro koně.

    Pro malé domácí mazlíčky je mnohem lepší seno v krabicích - kategorie Seno pro hlodavce. To prodáváme ve dvou verzích - otavu (velmi snadno se konzumuje) a první seč (obsahuje více vlákniny). Některým čumáčkům chutná víc to první, jiným to druhé. Ale oba typy krabic jsou určeny právě pro domácí hlodavce.

    Někdy se stane, že i seno v balících je jemnější a snadno jej snědí i morčátka nebo králíčci. Ale nelze na to spoléhat. Abyste vždy měla jistotu, že seno bude vhodné pro Vašeho malého čumáčka, prosím, objednávejte pro něj vždy jen seno v krabici. Jeho cena je sice o trochu vyšší než u balíkového sena, ale je to proto, že jej opravdu velmi pečlivě vybíráme a balíme speciálně pro ty nejmenší konzumenty.

    Vysvětlení k odesílání po-st: Jde o to, že nám záleží na tom, aby k Vám seno dorazilo ve špičkové kvalitě. Proto nechceme, aby přes víkend leželo někde ve skladě dopravce, kde nad ním nemáme kontrolu.

    Věříme, že toto nebyl Váš poslední nákup v našem obchodě. Jak jsem psal výše - kolegyně už žhaví telefon a společně se domluvíte, jak zajistíme, aby Váš mazlíček dostal to, co mu chutná. Budeme moc rádi, pokud své negativní hodnocení změníte. Předem děkujeme!

    Za celý tým Plavnické srdečně zdraví

    Honza